| Sendt: 29 August 2007 kl. 10:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej, jeg overvejer at købe et 37" 1080p LCD TV. Ja, jeg kender godt historien om at man ikke får glæde af full HD på en så lille skærm, men det er alligevel sådan en jeg spørger til. Den skal primært bruges/tilslutettes en TDC IPTV box og en PS3, men nok også en HTPC med HDMI output hvorfor 1:1 pixelmapping er væsentligt. Er der nogen der ejer/har set på 37" 1080p LCD TV og kan anbefale noget?
|