| Sendt: 02 September 2007 kl. 14:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det gamle 28" CRT skal skiftes ud. Jeg tænker 32-37". Nok helst 37", da jeg lige så godt kan lave en ordentlig opgradering. Men ikke 42", da budgettet ikke rækker dertil. Prisniveauet er 7.000-9.000. Jeg ved ikke hvor langt jeg kommer til at sidde fra TV'et, da jeg leder efter noget nyt at bo i. TV'et skal primært bruges til at se almindeligt tv og dvd-film på. Men jeg har planer om at købe en x-box 360 eller ps3. Udelukker det Plasma? Jeg er ikke religiøs lcd/plasma-fanatiker. Jeg vil bare have det bedste tv til mit behov. Mine tanker var: Panasonic 37PX70E plasma - som Elgiganten har til 8000 i denne uge, mod 9000 hos laveste netbutik. Er der nogen, der har erfaringer med det tv og konsol-spilleri? På LCD-fronten er jeg ude i de nye Toshiba 3000halløj og Samsung 86 modellerne. Samsung pga udseenet vel egentlig. Toshibaen pga prisen. Desværre ser det ikke ud til, at jeg kommer langt med 8000 kr i 37" LCD-feltet. Sidst er der 32" Panasonic TX 32LED7F, der ligner førstnævnte, til 6000. Hvad skal man vælge i junglen? Jeg har set tv'ene live. Men må indrømme, at jeg har lidt svært ved at se de gigantiske forskelle.
|