Sendt: 10 September 2007 kl. 21:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg lægger ud med en undskyldning for hvis min tråd ligger helt malplaceret, men når man nu ikke ved noget som helst om lyd, er det ret uoverskueligt at prøve at placere en tråd herinde... :P
Situationen er den, at jeg skal have købt mig noget lyd... :) At jeg ikke ved noget om lydsystemer, skal ikke forbindes med mangel på interesse for lyd. Faktisk er jeg direkte afhængig af musik, og det vil jeg gerne have at mit anlæg afspejler :) Hidtil har jeg haft et creative surround-hutteli-hum, men det skal være slut nu, da jeg langt om længe er komemt til penge. :)
Jeg søger et anlæg (forstærker + højttaler + alt andet :)) der virkelig kan sparke røv! Min musiksmag er utrolig bred (alt fra enya til DJ Promo). men da jeg hører mest elektronisk musik, er dette langt det vigtigste at tilpasse anlægget efter.
Så.. Jeg skal bruge: 2 højttalere, en forstærker + hvad der ellers er nødvendigt for optimal lydnydelse. Det er vigtigt at anlægget kan sluttes til computeren! :)
Desuden skal jeg også bruge et surround system, altså reciever og højttalere. :)
Enhver form for hjælp i retning af hvad jeg skal købe, vil blive værdsat utrolig meget!
Og forresten: Budgettet for musikanlægget ligger på maks, en 40-50.000, kan godt acceptere lidt mere, og for surround-systemet vil jeg slippe op til 10.000.
Forresten er rumemt hvori anlægget primært skal bruges ca 4x4 meter, men det skal kunen spille langt mere op, da det vil blive brugt til udendørsfester.
Hjælp en idiot, tak :D
*Edit* Nu jeg er her, så skal jeg da egentlig også bruge et fjernsyn :P Hvis i lige ville smide nogle guldkorn afsted, mens i var igang, ville jeg være glad :D Det skal være minimum 37", helst plasma (det er bedst, ikke?) og må koste maks 20.000kr...
Idioten har stadig brug for hjælp! :D
|