Tilbage til HIFI4ALL.DK 5. juni 2026 | 23:09   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Andet
 HIFI4ALL Forum : Andet
Emne Emne: Stor Konkurrence på hifi freaks (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 2
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
fantic
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 27 September 2004
Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline
Sendt: 15 September 2007 kl. 12:26 | IP-adresse registreret  

Jeg har lige set at HIFI freaks har en Konkurrence med præmier for 50.000,-

Hvorfor kan jeg ikke finde et link til det her inde, det skal vi da også have chancen for at få fingerene i.

Jeg ved naturligvis ikke om den info ikke er kommet til hifi 4 all men så vil jeg da lige ligge et link op så i andre også kan få glæde af den mulighed.

http://www.hififreaks.dk/index.konkurrence.asp

See ya all

Til top Vis fantic's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af fantic

Storbjerg
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 19 Marts 2005
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 15 September 2007 kl. 12:39 | IP-adresse registreret  

man fristes næsten til at tror det er reklame indlæg. 1 enkelt tråd
Til top Vis Storbjerg's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Storbjerg

fantic
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 27 September 2004
Sendt: 15 September 2007 kl. 13:06 | IP-adresse registreret  

Hej

Ja det kan jeg nu godt forstå du skriver, fordi det er mit første indlæg.

Men jeg har været på siden 2004 købt og solgt en masse, læst anmeldelser samt haft god brug af de links og muligheder der normalt er på siden.

Jeg skriver normalt ikke indlæg eller svare på andre, da det du lige har gjort er den slags jeg ikke har lyst til at være en del af. (Læs jante lovs Dansker!!!!!)

Det ville da være lækkert hvis der nogen der satte pris på den chance jeg syntes det er.

Men jeg var faldet over denne side i et forsøg på finde et sted at komme til at høre et par Focal højtaler.

Så tænker jeg jo bare hvorfor står der ikke noget om det her på siden????

Nu er jeg altså bare en mekaniker med hang til fed musik.

Til top Vis fantic's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af fantic

evox
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 17 Februar 2005
Sendt: 16 September 2007 kl. 20:18 | IP-adresse registreret  

Jante lovs Dansker.......... fedt udtryk.

mvh Evox

Til top Vis evox's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af evox

bjørn
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 08 November 2004
Sendt: 16 September 2007 kl. 21:22 | IP-adresse registreret  

fantic skrev:

Hej

Ja det kan jeg nu godt forstå du skriver, fordi det er mit første indlæg.

Men jeg har været på siden 2004 købt og solgt en masse, læst anmeldelser samt haft god brug af de links og muligheder der normalt er på siden.

Jeg skriver normalt ikke indlæg eller svare på andre, da det du lige har gjort er den slags jeg ikke har lyst til at være en del af. (Læs jante lovs Dansker!!!!!)

Det ville da være lækkert hvis der nogen der satte pris på den chance jeg syntes det er.

Men jeg var faldet over denne side i et forsøg på finde et sted at komme til at høre et par Focal højtaler.

Så tænker jeg jo bare hvorfor står der ikke noget om det her på siden????

Nu er jeg altså bare en mekaniker med hang til fed musik.

Hvis du ser nærmere efter så vil du opdage at Thomas Sillesen, alias Mr.Densen, alias ordførende høvding på det konkurrerende forum HiFi&Musik er en del af det firma du henviser til. 

Til top Vis bjørn's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af bjørn

M.Guldager
Branchemedlem
Branchemedlem

Bruger siden: 24 August 2007
Lokalitet: Vestjylland
Sendt: 17 September 2007 kl. 08:52 | IP-adresse registreret  

bjørn skrev:

Hvis du ser nærmere efter så vil du opdage at Thomas Sillesen, alias Mr.Densen, alias ordførende høvding på det konkurrerende forum HiFi&Musik er en del af det firma du henviser til. 

Jeg sendte pressemeddelsen om konkurrencen til hifi4all, men hifi4all har valgt ikke at bringe den, da de ikke føler det har essens af nyhedsmateriale der skal publiceres på hifi4all, og det respektere vi selvfølgelig.

Så der er altså IKKE tale om at Thomas Sillesen ikke har informeret hifi4all, selv om du hentyder det.

bjørn
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 08 November 2004
Sendt: 17 September 2007 kl. 10:16 | IP-adresse registreret  

M.Guldager skrev:
bjørn skrev:

Jeg sendte pressemeddelsen om konkurrencen til hifi4all, men hifi4all har valgt ikke at bringe den, da de ikke føler det har essens af nyhedsmateriale der skal publiceres på hifi4all, og det respektere vi selvfølgelig.

Så der er altså IKKE tale om at Thomas Sillesen ikke har informeret hifi4all, selv om du hentyder det.

Det hentyder jeg så afgjort ikke til, Hr. Sillesen ville sikkert være stærkt fornøjet ved udsigten til gratis reklame hos konkurrenten, og det vil konkurrenten af indlysende årsager ikke levere.

Til top Vis bjørn's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af bjørn

M.Guldager
Branchemedlem
Branchemedlem

Sendt: 17 September 2007 kl. 12:46 | IP-adresse registreret  

bjørn skrev:
Det hentyder jeg så afgjort ikke til, Hr. Sillesen ville sikkert være stærkt fornøjet ved udsigten til gratis reklame hos konkurrenten, og det vil konkurrenten af indlysende årsager ikke levere.

Der tager du så fejl, hifi4all har bragt flere af vores pressemeddelser, og at de vælger ikke at bringe den om konkurrencen er jo ikke det samme som at de boycutter os.

zerocool
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 19 Maj 2004
Sendt: 17 September 2007 kl. 12:59 | IP-adresse registreret  

bjørn skrev:
alias ordførende høvding på det konkurrerende forum HiFi&Musik

Uagtet hvor mange gange dette nærmest manisk bliver fremturet, har det intet på sig.

Thomas Sillesen har intet med www.hifi-musik.dk at gøre, hverken redaktionelt eller på anden måde. Hifi-musik.dk finansieres af DHES, hvor Sillesen rigtignok har anparter. Det gør ham dog på ingen måde involveret i hifi-musik.dk, lige så lidt som jeg er involveret i driften af Lego eller taler på deres vegne, fordi jeg har aktier heri.

Til top Vis zerocool's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af zerocool

kyhn
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 05 Februar 2004
Lokalitet: Jylland
Sendt: 17 September 2007 kl. 13:12 | IP-adresse registreret  

selv om det ikke har relevans for tråden, så syntes jeg ikke din sammenligning har hold i virkeligheden og bør derfor ikke stå umodsagt

Thomas Sillesen er vel formand for DHES I/S( http://densen.dk/index.php?page=about&page2=dhes ) som iørigt deler telefon med Densen: ( http://www.esbjerg-fano-varde.city-map.dk/city/db/4135011100 03/413501150.html )

og har derfor en oplagt mulighed for at styre sitet. Om han gør det eller ej ved jeg ikke, men med mindre du er medlem i Kirk familien holder din sammenligning ikke vand

Til top Vis kyhn's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af kyhn

kyhn
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 17 September 2007 kl. 13:14 | IP-adresse registreret  

fantic skrev:

Jeg har lige set at HIFI freaks har en Konkurrence med præmier for 50.000,-

Hvorfor kan jeg ikke finde et link til det her inde, det skal vi da også have chancen for at få fingerene i.

Jeg ved naturligvis ikke om den info ikke er kommet til hifi 4 all men så vil jeg da lige ligge et link op så i andre også kan få glæde af den mulighed.

http://www.hififreaks.dk/index.konkurrence.asp

See ya all

ja, fed konkurrence, men jeg er sikker på at jeg vinder, så I andre har ikke en chance

Guldkysten
Lukket konto
Lukket konto
Lukket efter bruges ønske!

Bruger siden: 06 Januar 2005
Lokalitet: Midtjylland
Sendt: 17 September 2007 kl. 13:28 | IP-adresse registreret  

hmm - det må ikke være demoer, de må ikke være på tilbud, det er da ret svært af finde noget billigere til faste priser 
Til top Vis Guldkysten's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Guldkysten

M.Guldager
Branchemedlem
Branchemedlem

Sendt: 17 September 2007 kl. 14:28 | IP-adresse registreret  

kyhn skrev:

selv om det ikke har relevans for tråden, så syntes jeg ikke din sammenligning har hold i virkeligheden og bør derfor ikke stå umodsagt

Thomas Sillesen er vel formand for DHES I/S( http://densen.dk/index.php?page=about&page2=dhes ) som iørigt deler telefon med Densen: ( http://www.esbjerg-fano-varde.city-map.dk/city/db/4135011100 03/413501150.html )

og har derfor en oplagt mulighed for at styre sitet. Om han gør det eller ej ved jeg ikke, men med mindre du er medlem i Kirk familien holder din sammenligning ikke vand

Korrekt, men dem der har fulgt med på hifi-musik kan nok se at Thomas ikke har blandet sig. Zerocool må også vide det, for han er trods alt redaktør på siden  Kritikken gik også på at hifi4all ikke bragte vores pressemeddelser, og det gør de altså, vi har da haft flere for hififreaks.dk herinde allerede.

Otto J
Branchemedlem
Branchemedlem

Dynaudio

Bruger siden: 04 Marts 2007
Sendt: 17 September 2007 kl. 14:46 | IP-adresse registreret  

Guldkysten skrev:
hmm - det må ikke være demoer, de må ikke være på tilbud, det er da ret svært af finde noget billigere til faste priser 

Det er vel også dét der er hele pointen med konkurrencen...

Guldkysten
Lukket konto
Lukket konto

Sendt: 17 September 2007 kl. 14:51 | IP-adresse registreret  

AV Precision skrev:

Guldkysten skrev:

Det er vel også dét der er hele pointen med konkurrencen...

Ja det er jeg klar over, men hvis nu man kunne finde det billigere, så var det da dumt ikke at prøve at finde det, ikke også der er jo 49 lodder ekstra så

kyhn
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 17 September 2007 kl. 14:55 | IP-adresse registreret  

M.Guldager skrev:
kyhn skrev:

Korrekt, men dem der har fulgt med på hifi-musik kan nok se at Thomas ikke har blandet sig. Zerocool må også vide det, for han er trods alt redaktør på siden  Kritikken gik også på at hifi4all ikke bragte vores pressemeddelser, og det gør de altså, vi har da haft flere for hififreaks.dk herinde allerede.

enig, men netop fordi ZC er med på team H&S, ser det forkert ud når han påstår at Sillesen ikke kunne have indflydelse på sitet. Det svarer jo til at du siger at han heller ikke har nogen indflydelse på dit arbejde vi er alle dikteret i størrere eller mindre grad af dem der betaler os ussel mammon. Det er sådan hele den vestlige verden er opbygget, så det gælder nok også i Esbjerg. Nok om det... og hit med præmien

Guldkysten
Lukket konto
Lukket konto

Sendt: 17 September 2007 kl. 15:02 | IP-adresse registreret  

hmm endnu en tråd med konspirationsteorier

heltny
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Cujo m.fl.

Bruger siden: 08 Juni 2007
Lokalitet: Øerne
Sendt: 17 September 2007 kl. 15:05 | IP-adresse registreret  

zerocool skrev:

bjørn skrev:
alias ordførende høvding på det konkurrerende forum HiFi&Musik

Uagtet hvor mange gange dette nærmest manisk bliver fremturet, har det intet på sig.

Thomas Sillesen har intet med www.hifi-musik.dk at gøre, hverken redaktionelt eller på anden måde. Hifi-musik.dk finansieres af DHES, hvor Sillesen rigtignok har anparter. Det gør ham dog på ingen måde involveret i hifi-musik.dk, lige så lidt som jeg er involveret i driften af Lego eller taler på deres vegne, fordi jeg har aktier heri.

Sikke en røverhistorie

Til top Vis heltny's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af heltny

StarTrek
Forum Bruger
Forum Bruger

Eks. Jamwa

Bruger siden: 25 April 2007
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 17 September 2007 kl. 15:09 | IP-adresse registreret  

Thomas Sillesen har vel kun aparter i Densen og eller ikke noget at gørre med verken Densen eller hifi-musik som sådan, er det ikke rigtig ?

Det ville værre god ide, at vi fik at vide hvordan at Thomas Sillesen, er bladet ind i div ?
Til top Vis StarTrek's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af StarTrek

Guldkysten
Lukket konto
Lukket konto

Sendt: 17 September 2007 kl. 15:11 | IP-adresse registreret  

StarTrek skrev:
Thomas Sillesen har vel kun aparter i Densen og eller ikke noget at gørre med verken Densen eller hifi-musik som sådan, er det ikke rigtig ?

Det ville værre god ide, at vi fik at vide hvordan at Thomas Sillesen, er bladet ind i div ?

hvorfor, er det ikke ret ligegyldigt ?

Side af 2 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum