| Forfatter |
|
Marc Forum Bruger

Bruger siden: 20 Januar 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 95
|
| Sendt: 16 September 2007 kl. 16:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej.
Jeg har lige købt mig en samsung hdd 755 i går, da jeg nu havde besluttet mig for , at nu skulle det være slut med alle de film der stod rundt omkring på hylderne. Jeg ville derfor tage hver enkelt film ,og ligge dem ind på min nye hdd. Men da jeg så efter lidt over en 1 times kamp, om at få den ski... hdd til at kopiere min film, ser jeg med småt i brugsanvisningen, at jeg åbentbart ikke kan kopiere film på sådan en tingest!
Så mit spørgsmål til jer folkens er : Kan man i dagens danmark få en hdd rekorder, der kan kopiere ens egen film over på harddisken?
Håber i kan hjælpe mig!
|
| Til top |
|
| |
StarTrek Forum Bruger

Eks. Jamwa
Bruger siden: 25 April 2007 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 5051
|
| Sendt: 16 September 2007 kl. 16:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tro ikke at man kan få en HDD recorder, der kan kopier en film på grund af sikkerhed systemet på DVD, men der findes computer programer der
kan dette, som så kopier over filmen til en HD og fjerner sikkeheds kode på Film
|
| Til top |
|
| |
Marc Forum Bruger

|
| Sendt: 16 September 2007 kl. 16:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
Yes, den har jeg nemlig luret, har kopieret et par stykker over på min computer. Men det kunne bare være meget bedre hvis man kunne kopiere dem over på sådan en HD bandit. Jeg har også nogle film som jeg selv har kopieret ud på en skive, men dem vil den sku heller ikke æde :-(
|
| Til top |
|
| |
StarTrek Forum Bruger

Eks. Jamwa
|
| Sendt: 16 September 2007 kl. 16:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er et spørsmål om hvilken programe du bruger, ikke alle programer er brugebar til at kopi er anden vej.
|
| Til top |
|
| |
MartinLynge Forum Bruger

Bruger siden: 30 Juli 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 598
|
| Sendt: 16 September 2007 kl. 16:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvilke programmer kan kopiere en DVD over på en HD? Og vil afspilningen blive i samme kvalitet? Kunne være suverænt at kunne streame alle sine koncerter via hd?
|
| Til top |
|
| |
Marc Forum Bruger

|
| Sendt: 16 September 2007 kl. 17:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
Men det da virkeligt utroligt, at man ikke kan købe en HD der kan "brænde" ens gamle dvd film over på dens harddisk. Måske det var en maskine man skulle opfinde? Man kan jo faktisk få den funktion ved at købe en playstation 3 eller den nye xbox elite, de har begge en harddisk, og jeg mener at man kan ligge spil og film på dem.
|
| Til top |
|
| |
StarTrek Forum Bruger

Eks. Jamwa
|
| Sendt: 16 September 2007 kl. 17:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er vel for at de kan sælge endnu en dim til alle de andre dimser man har der hjemme
Men filmeselsber har få øje på HDD recorder og ikke endnu få øje på PS3 og xBox, men det hele komme ned til hvem der har rettehed til hvad.
|
| Til top |
|
| |
brasch Forum Bruger

Bruger siden: 29 Oktober 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3482
|
| Sendt: 16 September 2007 kl. 17:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
kan du ikke bare lægge det ind via DV indgangen? __________________ Fars er bedst når mor rør den
|
| Til top |
|
| |
Marc Forum Bruger

|
| Sendt: 16 September 2007 kl. 18:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
har jeg endnnu ikke prøvet, men ved sku ikke om det ikke er for teknisk for sådan en hdd at modtage info fra en computer
|
| Til top |
|
| |
StarTrek Forum Bruger

Eks. Jamwa
|
| Sendt: 16 September 2007 kl. 18:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det krever at man har en anden HDD med DV udgang og en HDD med indgange og det er der ikke mange modller der har, plus at man skal
omgås DVD sikkehedsystem (hvad ikke er let, og nok krever en for for box mellem de to HDD maksiner).
|
| Til top |
|
| |
brasch Forum Bruger

Bruger siden: 29 Oktober 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3482
|
| Sendt: 16 September 2007 kl. 18:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
det jeg tænker på, er at rippe filmen på pc'en og lægge den ind via DV indgangen, der findes efterhånden ikke ret mange pc'er uden
__________________ Fars er bedst når mor rør den
|
| Til top |
|
| |