Hejsa,
Min DVD er i mindre brugbar stand og er blevet erstattet af et mediecenter, da min DVD ligeledes fungerede som CD afspiller bruges mediecenteret nu også til dette formål, dog desværre med et tab i lydkvaliteten. Måske lidt underligt da den bruger en digital udgang!!
Jeg har selv følgende løsninger som forslag:
1) ny CD afspiller samt en ny stereo forforstærker
2) Drev + ny forforstærker med en god D/A konverter
3) SlimDevices transporter + ny forforstærker(måske ny forforstærker, såvidt jeg kan læse er der en volumecontrol i transporteren, så kan transporteren sættes direkte til effekttrinene? I det setup kan jeg dog ikke gennemskue hvordan jeg så får mit eksisterende surround til at fungere).
Jeg har prøvet at søge lidt på de forskellige konstellationer, men med mindre held (beklager hvis der findes gode tråde om dette emne allerede).
Mit anlæg er som beskrevet i signaturen, dog uden DVD'n og nu med et mediecenter. Budgettet skal nok modsvare nogenlunde det eksisterende setup. Det hjælper ikke at sige at jeg skal skifte mine B&W ud med andre højtalere for så bliver det med andre B&W højtalere(som nok er det næste der bliver skiftet). Jeg vil dog alligevel gerne høre holdninger til ovenstående 3 forslag (pros and cons) og alternative forslag, men lydkombination af B&W og Icepower passer mig fint - indtil videre.
Er der i øvrigt nogen der kender Transporteren og evt. ved hvor man kan lytte/låne den?
Håber på venligstemt hjælp!