| Sendt: 23 September 2007 kl. 13:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej alle!
Kort og godt: Jeg skal ud at købe mig et 32" LCD fladskærms-TV. Det ligger fast.
Max. pris 6-7k
Må gerne være HD-ready (det er de fleste vel efterhånden). Vil være fedt hvis jeg ikke behøver skifte TV når jeg flytter om et års tid.
Indbyggede højttalere behøver ikke at være top-kvalitet, da jeg kører lyden over mit anlæg.
Har TDC kabel-TV (ungdomsbolig, programpakke, you know the drill). Hvilken indbygget tuner skal jeg gå efter?
Designet er ikke væsentligt.
Den indbyggede tuner må gerne være af god kvalitet, dette er det vigtigste for mig. Regner desuden med at købe en DVD-afspiller, så den skal
også kunne tilsluttes TV'et.
Har ikke stor tiltro til det indtryk man får af et TV, når man ser det med alm. antennesignal i butikken (de bruger vel det samme signal til alle
butikkens skærme?).
Jeg spørger på dette forum da jeg er bange for at købe katten i sækken i FØTEX
Jeg har set et par 32" Toshiba modeller i Tape Connection og dem kan jeg godt lide. Ellers overvejer jeg de allestedsnærværende SAMSUNG
fladskærme.
Alle former for kommentarer, gode råd og anbefalinger modtages MED TAK! Jeg er ikke den store entusiast - vil bare gerne have et TV der er
bedre end FØTEX-BILKA-Prosonic modellen, og i øvrigt ikke er 5 sekunder om at skifte kanal
Mvh Michael.
|