| Forfatter |
|
mmilton Forum Bruger

Bruger siden: 25 September 2007 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 4
|
| Sendt: 25 September 2007 kl. 22:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej
Første indlæg fra min side. Står pt uden anlæg, kun en boomblaster ,
så nu må der snart til at ske noget.
Skal bruge mig en god surrounder receiver der er til at betale for penge. budgetten skal ligge på ca 20kg for både forstærker og dvd, men gerne mindre. Hvis nogen har noget godt at tilbyde brugt, har det også interresse. Design betyder også noget for mig. Det skal gerne være stilrent uden for mange knapper og gerne noget med noget guf i, men stadig god lyd. Hører primært techno (psytrance og progressiv trance) så en god bas er i højsæde.. Håber på nogle gode bud.
Mvh
|
| Til top |
|
| |
zirio Forum Bruger

Bruger siden: 02 Oktober 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1256
|
| Sendt: 25 September 2007 kl. 23:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Milton og velkommen til
Hvad med ht'er, indgår de også i de 20K?..
For hvis du kun skal have Receiver og DVD, så vil jeg klart anbefale Onkyo TX-SR875 (eller NR-905) Også en Denon 3910 (brugt)..Med mindre du selvfølgelig godt vil have en HD-DVD/BD-afspiller??...
mvh Zirio
A3000P
|
| Til top |
|
| |
mmilton Forum Bruger

|
| Sendt: 25 September 2007 kl. 23:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
hey.. tak for svaret.. nej ht`er indgår ikke i de 20kg. har overvejet onkyo 905 efter at have læst lidt indlæg. vil det ik se dumt ud med en denon og en onkyo sammen? Er disse til at finde brugt? og hvad koster den denon? er ik den store haj. Kan du kort forklare hd-dvd/bd ?? Er det formater?
|
| Til top |
|
| |
BjarkeHedegaard Forum Bruger

Bruger siden: 23 September 2007 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1575
|
| Sendt: 26 September 2007 kl. 00:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
God musiksmag! Jeg er selv på jagt efter et nyt anlæg, og har samme musiksmag! :) Jeg går efter Cerwin Vega højttalere og Cerwin Vega effektforstærkere som det ser ud nu. :)
__________________ Mvh Bjarke Hedegaard
|
| Til top |
|
| |
mmilton Forum Bruger

|
| Sendt: 26 September 2007 kl. 00:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
hurtigt beslutning og Onkyo 905 blir valget.Vil dog lige høre den først. Er det god lyd eller spiller den bare højt? Hvilke højtalere bør jeg vælge til?
|
| Til top |
|
| |
mmilton Forum Bruger

|
| Sendt: 26 September 2007 kl. 00:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
Bjarke > Cerwin Vega er nu heller ikke værst, men synes ikke det er specielt god lyd de leverer,
men de kan fandme brage derud af. Nogen der kan finde specifikationerne på den Onkyo?
|
| Til top |
|
| |
Morten014 Forum Bruger

Bruger siden: 29 Juli 2007 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 1151
|
| Sendt: 26 September 2007 kl. 00:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
mmilton skrev:
|
hey.. tak for svaret.. nej ht`er indgår ikke i de 20kg. har overvejet onkyo 905 efter at have læst lidt indlæg. vil det ik se dumt ud med en denon og en onkyo sammen? Er disse til at finde brugt? og hvad koster den denon? er ik den store haj. Kan du kort forklare hd-dvd/bd ?? Er det formater? |
|
|
ja HD-DVD og Blueray er de nye formater, det er vist kun onkyo receivere der kan håndtere de nye HD lyd formater. men der er vist flere mærker på vej med receivere der kan. Mvh. Morten
|
| Til top |
|
| |
Da_Saint Lukket konto

Kar:130309
Bruger siden: 19 Juli 2006 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 614
|
| Sendt: 26 September 2007 kl. 04:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg ville foreslå en PS3 i stedet for Denon dvd, men kun fordi den er en glimrende multimedia maskine, ikke fordi Denonen er dårlig.  __________________ Mit beskedne setup:
Yamaha RX-V2700
Dali Concept 7.0 SR
Taralabs HTK
Panasonic TH-42PX80
LG R200 Mediecenter
Xbox 360
Toshiba HD-EP30 HD DVD
|
| Til top |
|
| |
Hans J Forum Bruger

Bruger siden: 25 Maj 2005 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 2285
|
| Sendt: 26 September 2007 kl. 10:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
mmilton skrev:
hurtigt beslutning og Onkyo 905 blir valget.Vil dog lige høre den først. Er det god lyd eller spiller den bare højt? Hvilke højtalere bør jeg vælge til? |
|
|
Her er en preview af lillebror 875, den har jeg hørt og kan kun give artiklen ret, den er fantastisk, så mon ikke 905 også er, ihvertfald er bruger Urte, vældig glad for sin. __________________ Fanatisme er den største trussel mod mennesket.
HD-DVD: Fordi livet er for kort til regionskoder
PS3 fordi Bluray 24fps og HD-lyd er nice
|
| Til top |
|
| |