| Forfatter |
|
Guldkysten Lukket konto

Lukket efter bruges ønske!
Bruger siden: 06 Januar 2005 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1540
|
| Sendt: 26 September 2007 kl. 15:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
nu er konkurrencen jo ovre, og jeg har desværre ikke modtaget mail endnu  , men det kunne da være interessant og høre, om nogen rent faktisk fandt de højtalere billigere, og det kunne jo være lige så interessant at høre om nogen her har vundet  Jeg opgav efter en time, jeg kunne ikke finde nogen billigere, dvs. jo jeg fandt nogle demoer, men de gælder jo ikke, det skulle være normal priser
|
| Til top |
|
| |
Capslock Forum Bruger

Bruger siden: 07 September 2003 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 416
|
| Sendt: 26 September 2007 kl. 20:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
winter Forum Bruger

Bruger siden: 02 September 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1611
|
| Sendt: 26 September 2007 kl. 20:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
Samme Her
1000kr.
|
| Til top |
|
| |
clauskok Forum Bruger

Bruger siden: 12 Marts 2006 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 452
|
| Sendt: 26 September 2007 kl. 20:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
winter Forum Bruger

Bruger siden: 02 September 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1611
|
| Sendt: 26 September 2007 kl. 20:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kan man kun kobe Jm lab hos dem.Ikke tilbehor osv.Kan kun finde Jm lab paa deres hjemmeside.
|
| Til top |
|
| |
zinck Forum Bruger

Bruger siden: 16 Februar 2007 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 95
|
| Sendt: 26 September 2007 kl. 20:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg vandt 3000 
og min kære fader vandt 2k
|
| Til top |
|
| |
clauskok Forum Bruger

Bruger siden: 12 Marts 2006 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 452
|
| Sendt: 26 September 2007 kl. 20:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
msquared Forum Bruger

Bruger siden: 12 Februar 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 240
|
| Sendt: 27 September 2007 kl. 00:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
1000 kr. her også
|
| Til top |
|
| |
soegaard2000 Forum Bruger

Bruger siden: 19 November 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 75
|
| Sendt: 27 September 2007 kl. 08:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
..også 1000 kr. til mig.
|
| Til top |
|
| |
Hans J Forum Bruger

Bruger siden: 25 Maj 2005 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 2285
|
| Sendt: 27 September 2007 kl. 09:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
Samme link havde jeg fundet, de afviste det dog med, at det var en ældre version af 918, så den gjaldt ikke ? De burde gøre opmærksom på der tilsyneladende er flere versioner af 918 og det hos dem drejer sig om den "nye", selvom jeg ingen steder har fundet noget om der skulle være kommet en ny version. Jeg vandt også kr. 1.000,- __________________ Fanatisme er den største trussel mod mennesket.
HD-DVD: Fordi livet er for kort til regionskoder
PS3 fordi Bluray 24fps og HD-lyd er nice
|
| Til top |
|
| |
jkjaers Forum Bruger

Bruger siden: 15 Januar 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2357
|
| Sendt: 27 September 2007 kl. 09:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg vandt ikke - SNYD
__________________ Venlig hilsen Jesper
"Er du i tvivl? Så gear ned og giv gas"
|
| Til top |
|
| |
DanielV Forum Bruger

Bruger siden: 12 December 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 312
|
| Sendt: 27 September 2007 kl. 10:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
Skrev frem og tilbage med Michael Guldager i går efter også at ha' vundet et gavekort på 1.000 kr., og han sagde at ingen havde fundet en billigere pris end deres egen og dermed fået 50 lodder i konkurrencen. Spurgte også til hvad vi skal bruge vores 1.000 kroners gavekort til, når nu det billigste de sælger, i følge deres hjemmeside, er højtalere til 5.195 kr. stykket, specielt da jeg mest er interesseret i kabler, da dét er det mest tiltrængte til udskiftning på mit anlæg. Og til det svarede han at de inden for det næste år vil begynde at føre diverse kabler, men af hvilke mærke ville han ikke ud med endnu.
Men det der undre mig mest er han undvigelse fra at svare mig på hvordan jeg får mit gavekort...
Med venlig hilsen Daniel...
|
| Til top |
|
| |
Zibas Forum Bruger

Bruger siden: 01 August 2003 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 144
|
| Sendt: 27 September 2007 kl. 10:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hans J skrev:
Samme link havde jeg fundet, de afviste det dog med, at det var en ældre version af 918, så den gjaldt ikke ?
De burde gøre opmærksom på der tilsyneladende er flere versioner af 918 og det hos dem drejer sig om den "nye", selvom jeg ingen steder har fundet noget om der skulle være kommet en ny version.
Jeg vandt også kr. 1.000,-
|
|
|
Det samme havde jeg også fundet ud af, og fik også samme remse som dig Hans, men jeg syntes nu heller ikke at, man kunne se om den ene eller anden er en gammel eller ny udgave !!!!! og så var det også noget med at det var en kampangne pris, hvor normal prisen var 1500Euro.
Er de nu også de billigste i Verden ??????
Hvordan får vi vores gavekort ? bliver de tilsendt ???? Vandt 2000.-kr
|
| Til top |
|
| |
M.Guldager Branchemedlem

Bruger siden: 24 August 2007 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 32
|
| Sendt: 27 September 2007 kl. 10:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hejsa
Vi har ikke forventet at skulle fremsende gavekortene fysisk, da vi jo har folks data, og vinderne også har min mail som dokumentation.
I konkurrencen skrev vi:
Konkurrencen går ud på, at hififreaks.dk udfordrer dig til at se om du kan finde en billigere pris, i hele verden, på Focal.JM Labs Profile 918, end den hififreaks.dk har (6.995 pr stk.). Prisen du skal finde gælder på en ny højttaler (demomodeller gælder ikke). Derudover skal prisen være en fast pris og ikke et tilbud. Finder du frem til en pris der er lavere end vores, sender du os linket til siden. Er du i tvivl om det er fast pris, eller tilbud du har fundet, så send os linket alligevel.
De links vi har fået tilsendt har alle været for tilbudspriser. Det har normalt fremgået af det tilsendte link, men for en sikkerhedsskyld har vi kontaktet distributørerne i de pågældende lande, og i tilfældet tyskland er den normale pris 1439 euro = 10729,-/stk. Samtidig bekræftede den tyske distributør at de havde kørt en tilbudskampagne for at få ryddet et lager af en gammel udgave. Derfor vurderede vi at der ikke var tale om "en fast pris og ikke et tilbud".
Men et stort tillykke til vinderne. Vi vil i løbe af de kommende måneder få billigere (og dyrerer) produkter på lager, så det vil være muligt at bruge også 1000krs gavekort til køb af et produkt, uden at skulle smide flere penge i selv. __________________ Venlig hilsen
Michael Guldager
|
| Til top |
|
| |
DanielV Forum Bruger

|
| Sendt: 27 September 2007 kl. 10:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
M.Guldager skrev:
|
Hejsa
Vi har ikke forventet at skulle fremsende gavekortene fysisk, da vi jo har folks data, og vinderne også har min mail som dokumentation.
I konkurrencen skrev vi:
Konkurrencen går ud på, at hififreaks.dk udfordrer dig til at se om du kan finde en billigere pris, i hele verden, på Focal.JM Labs Profile 918, end den hififreaks.dk har (6.995 pr stk.). Prisen du skal finde gælder på en ny højttaler (demomodeller gælder ikke). Derudover skal prisen være en fast pris og ikke et tilbud. Finder du frem til en pris der er lavere end vores, sender du os linket til siden. Er du i tvivl om det er fast pris, eller tilbud du har fundet, så send os linket alligevel.
De links vi har fået tilsendt har alle været for tilbudspriser. Det har normalt fremgået af det tilsendte link, men for en sikkerhedsskyld har vi kontaktet distributørerne i de pågældende lande, og i tilfældet tyskland er den normale pris 1439 euro = 10729,-/stk. Samtidig bekræftede den tyske distributør at de havde kørt en tilbudskampagne for at få ryddet et lager af en gammel udgave. Derfor vurderede vi at der ikke var tale om "en fast pris og ikke et tilbud".
Men et stort tillykke til vinderne. Vi vil i løbe af de kommende måneder få billigere (og dyrerer) produkter på lager, så det vil være muligt at bruge også 1000krs gavekort til køb af et produkt, uden at skulle smide flere penge i selv.
|
|
|
Godt med klar og tydelig opklaring. Tak.
|
| Til top |
|
| |
Zibas Forum Bruger

Bruger siden: 01 August 2003 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 144
|
| Sendt: 27 September 2007 kl. 10:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tak til Michael Guldager, det var lige det sidste vi manglede at høre, for der står jo ikke på siden at det var en kampangne pris  . Glæder mig til at komme og hilse på Jer. og få brugt mit gavekort....
|
| Til top |
|
| |
DanielV Forum Bruger

|
| Sendt: 27 September 2007 kl. 10:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
Zibas skrev:
Tak til Michael Guldager, det var lige det sidste vi manglede at høre, for der står jo ikke på siden at det var en kampangne pris . Glæder mig til at komme og hilse på Jer. og få brugt mit gavekort.... |
|
|
Gør jeg godt nok også, for gavekortet faldt et rigtig tørt sted i hi-fibudgettet når man er på SU! 
|
| Til top |
|
| |
M.Guldager Branchemedlem

Bruger siden: 24 August 2007 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 32
|
| Sendt: 27 September 2007 kl. 11:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
Lige til orientering, der er ingen slutdato på gavekortene, så I behøver ikke bruge dem inden for et vist tidsrum.
__________________ Venlig hilsen
Michael Guldager
|
| Til top |
|
| |
Hans J Forum Bruger

Bruger siden: 25 Maj 2005 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 2285
|
| Sendt: 27 September 2007 kl. 12:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
M.Guldager skrev:
| Lige til orientering, der er ingen slutdato på gavekortene, så I behøver ikke bruge dem inden for et vist tidsrum. |
|
|
Lyder lækkert, så venter jeg på kabler og stik, da jeg p.t. har alle de højttalere jeg har brug for (og lidt til  ). Så kan man jo bedre forsvare at bruge et par tusinde på kabler, når ca. halvdelen dækkes af præmien    . __________________ Fanatisme er den største trussel mod mennesket.
HD-DVD: Fordi livet er for kort til regionskoder
PS3 fordi Bluray 24fps og HD-lyd er nice
|
| Til top |
|
| |
Guldkysten Lukket konto

Lukket efter bruges ønske!
Bruger siden: 06 Januar 2005 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1540
|
| Sendt: 27 September 2007 kl. 17:02 | IP-adresse registreret