| Forfatter |
|
obi jon kenobi Forum Bruger

Bruger siden: 16 Juni 2003 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 1197
|
| Sendt: 14 Januar 2004 kl. 17:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
Malene Mortensen, bedre kendt som pigen der bliver nummer sidst til det internationale melodi grandprix, fordi hun var offer for et ondsindet østeuropæisk komplot næret af had og jalousi mod den danske musikbranche :) Har fået oprejsning en sådan grad at man også selv får en!
Hun har nemlig lavet en plade sammen med dansk musiks uden tvivl bedste rytmegruppe "Doky, Nhøp og Riel". Pladen hedder Paradise, og er intet mindre en et musikalsk og lydmæssigt mesterværk. (ja ja overdrivelse fremmer forståelsen, det er en fed skive, intet mere intet mindre)
Køb den i dag, og gør Estland til skamme! (Eller i morgen, men så er det Litauen der står for skud!)
|
| Til top |
|
| |
guru Forum Bruger

Bruger siden: 06 Juni 2003
Status: Offline Indlæg: 337
|
| Sendt: 14 Januar 2004 kl. 17:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
Eller tjeck hende ud i M! hun er en vinder i mine småliderlige øjne
|
| Til top |
|
| |
F.Christians Forum Bruger

Bruger siden: 12 April 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 4023
|
| Sendt: 14 Januar 2004 kl. 18:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
Handler det om musikken eller hvad??? Er det udseendet, så foretrækker jeg Randi Laubæk!!! Men tilbage til pladen; er den med cactus og/eller HDCD-kodning???
|
| Til top |
|
| |
Jonas bojer Branchemedlem

BIIR
Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2657
|
| Sendt: 14 Januar 2004 kl. 18:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
F.Christians skrev:
| Handler det om musikken eller hvad??? Er det udseendet, så foretrækker jeg Randi Laubæk!!! Men tilbage til pladen; er den med cactus og/eller HDCD-kodning??? |
|
|
Lol så skulle du have set hende på gym med smøg i flaben og i sort flipper tøj og skrigende farvet hår, men synge det kunne hun sku.
|
| Til top |
|
| |
F.Christians Forum Bruger

Bruger siden: 12 April 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 4023
|
| Sendt: 14 Januar 2004 kl. 18:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det lyder som min underbo; hende ville jeg ikke røre med en fremmed mands *ik, på enden af en 3meter lang stang!!!
|
| Til top |
|
| |
Thomas Sillesen Branchemedlem

Nerds.dk
Bruger siden: 29 April 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 1596
|
| Sendt: 14 Januar 2004 kl. 18:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
F.Christians... Så prøv med din egen istedet...du kan sikkert få "kannibalen" til at hjælpe med at montere den på stangen....  __________________ Med Venlig Hilsen
Thomas Sillesen
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 14 Januar 2004 kl. 20:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
F.Christians skrev:
| Handler det om musikken eller hvad??? Er det udseendet, så foretrækker jeg Randi Laubæk!!! Men tilbage til pladen; er den med cactus og/eller HDCD-kodning??? |
|
|
Det handler om musikken - og musikken er god! Og selvom hun skam også er ret god, så er det i særdeleshed hendes meget kompetente rytmesektion der hiver skuden i land - hold da helt k**t hvor kan de spille!
Om den er kodet ved jeg ikke - jeg tror ikke den er med noget, jeg har ihvertfald ingen problemer med den, og min cd er bare en almindelig Rotel 970.
|
| Til top |
|
| |
zaka Forum Bruger

Bruger siden: 05 September 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 1374
|
| Sendt: 21 Januar 2004 kl. 20:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej,
Nu ved jeg ikke lige om det er forsvarligt at nævne dette over alle jer "hanhunde" , men (fra www.jazzhouse.dk):
| Fredag den 6. Februar kl. 21.30 spiller: |
Vinterjazz * Malene Mortensen med Kvartet |
|
|
|
Jesper Riis (tp), Joakim Pedersen (pia), Mikkel Riber (bas), Morten Lund (dr), Malene Mortensen (voc).
Forsalg: www.ebillet.dk
mvh | __________________ Med venlig hilsen
"There are more love songs than anything else.
If songs could make you do something we'd all love one another."
- Frank Zappa
|
| Til top |
|
| |
CarrotMan Forum Bruger

Bruger siden: 13 Juli 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 3141
|
| Sendt: 21 Januar 2004 kl. 21:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jonas bojer skrev:
...Lol så skulle du have set hende på gym
med smøg i flaben og i sort flipper tøj og skrigende farvet hår, men
synge det kunne hun sku. |
|
|
Endnu et glimt af hr. bojers
skumle fortid...
/U.
|
| Til top |
|
| |
Modifix Forum Bruger

Bruger siden: 02 Maj 2003 Lokalitet: Øerne
Status: Offline Indlæg: 1216
|
| Sendt: 21 Januar 2004 kl. 21:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nu er jeg spændt på om i mener det er Randi eller Malene bla.JB omtaler så malende?
Mvh. Jens/Modifix der virkelig_prøver_at gøre sig træt af Bjørn Berge's Debut-CD... __________________ Oksen er træg men jorden er tålmodig..
|
| Til top |
|
| |
Boye Forum Bruger

Bruger siden: 18 Juli 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 2019
|
| Sendt: 21 Januar 2004 kl. 22:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
Man spørger sig selv, om gymnasiets anlæg gjorde det muligt at høre forskelle mellem sangene, eller om melodierne overhovedet slap igennem....?
|
| Til top |
|
| |
Webmonkey Forum Bruger

Bruger siden: 01 Juni 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1070
|
| Sendt: 21 Januar 2004 kl. 22:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
obi jon kenobi skrev:
Malene Mortensen, bedre kendt som pigen der bliver nummer sidst til det internationale melodi grandprix, fordi hun var offer for et ondsindet østeuropæisk komplot næret af had og jalousi mod den danske musikbranche :) Har fået oprejsning en sådan grad at man også selv får en!
Hun har nemlig lavet en plade sammen med dansk musiks uden tvivl bedste rytmegruppe "Doky, Nhøp og Riel". Pladen hedder Paradise, og er intet mindre en et musikalsk og lydmæssigt mesterværk. (ja ja overdrivelse fremmer forståelsen, det er en fed skive, intet mere intet mindre)
Køb den i dag, og gør Estland til skamme! (Eller i morgen, men så er det Litauen der står for skud!) |
|
|
Pigerne i de baltiske lande er enormt kønne... __________________ In the Land of Hometheater, The Three Eyed Monster is King......
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 22 Januar 2004 kl. 00:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
zaka skrev:
|
Hej,
Nu ved jeg ikke lige om det er forsvarligt at nævne dette over alle jer "hanhunde" , men (fra www.jazzhouse.dk):
| Fredag den 6. Februar kl. 21.30 spiller: |
Vinterjazz * Malene Mortensen med Kvartet |
|
|
|
Jesper Riis (tp), Joakim Pedersen (pia), Mikkel Riber (bas), Morten Lund (dr), Malene Mortensen (voc).
Forsalg: www.ebillet.dk
mvh |
|
|
|
Sorry der er jeg optaget - Tina Dickow koncert i vega - top nice!!!
|
| Til top |
|
| |
Peter-AR Udelukket fra forum

Branche medlem
Bruger siden: 08 Juni 2003 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 358
|
| Sendt: 22 Januar 2004 kl. 00:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
obi jon kenobi skrev:
Køb den i dag, og gør Estland til skamme! (Eller i morgen, men så er det Litauen der står for skud!)
Hej,
Recording, Mixing og Mastering processen af denne plade blev udført med højttalere, for- og effektforstærkere stillet til rådighed af os.
Man kan lide musikken eller lade være, men musikerne spiller helt fantastisk (efter min mening), og Malene gør det rigtig godt (af en Jazz debut plade, som er meget svær at lave).
Forresten, så er vel nok Danmarks (eller Skandinaviens) bedste Mastering Ingeniør (med en hel del Grammy's bag sig) også gået over til vores for- og effektforstærkere (i stedet for noget meget kostbart Audio Note udstyr).
Bedste hilsner, Peter
http://www.Acoustic-Reality.com
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 22 Januar 2004 kl. 01:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
lidt reklame skader jo aldrig :)
Der er som sagt rigtig dejlig lyd på den plade, hvilket jeg synes er et generelt kendetegn for de plader som Niels Lan Doky producerer. De er dejligt nærværende og instrumenterne lyder som "Rigtige" instrumenter. Der er en upoleret livagtighed over det, som jeg godt kan lide, og som klæder genren rigtig godt.
Og ja musikken er aldeles imponerende, og Malene gør det også rigtig godt. Men helt følge med de tre gamle rotter kan hun nu ikke. Men det skal nok komme. En MEGET imponerende debutplade.
|
| Til top |
|
| |