Tilbage til HIFI4ALL.DK 5. juni 2026 | 20:05   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Musik og film
 HIFI4ALL Forum : Musik og film
Emne Emne: Grand Prix taberen vinder! (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
obi jon kenobi
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 16 Juni 2003
Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline
Sendt: 14 Januar 2004 kl. 17:52 | IP-adresse registreret  

Malene Mortensen, bedre kendt som pigen der bliver nummer sidst til det internationale melodi grandprix, fordi hun var offer for et ondsindet østeuropæisk komplot næret af had og jalousi mod den danske musikbranche :) Har fået oprejsning en sådan grad at man også selv får en!

Hun har nemlig lavet en plade sammen med dansk musiks uden tvivl bedste rytmegruppe "Doky, Nhøp og Riel". Pladen hedder Paradise, og er intet mindre en et musikalsk og lydmæssigt mesterværk. (ja ja overdrivelse fremmer forståelsen, det er en fed skive, intet mere intet mindre)

Køb den i dag, og gør Estland til skamme! (Eller i morgen, men så er det Litauen der står for skud!)

Til top Vis obi jon kenobi's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af obi jon kenobi

guru
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 06 Juni 2003
Sendt: 14 Januar 2004 kl. 17:55 | IP-adresse registreret  

Eller tjeck hende ud i M! hun er en vinder i mine småliderlige øjne
Til top Vis guru's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af guru

F.Christians
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 12 April 2003
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 14 Januar 2004 kl. 18:29 | IP-adresse registreret  

Handler det om musikken eller hvad??? Er det udseendet, så foretrækker jeg Randi Laubæk!!! Men tilbage til pladen; er den med cactus og/eller HDCD-kodning???
Til top Vis F.Christians's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af F.Christians

Jonas bojer
Branchemedlem
Branchemedlem

BIIR

Bruger siden: 31 Marts 2003
Lokalitet: Århus
Sendt: 14 Januar 2004 kl. 18:36 | IP-adresse registreret  

F.Christians skrev:
Handler det om musikken eller hvad??? Er det udseendet, så foretrækker jeg Randi Laubæk!!! Men tilbage til pladen; er den med cactus og/eller HDCD-kodning???

Lol så skulle du have set hende på gym med smøg i flaben og i sort flipper tøj og skrigende farvet hår, men synge det kunne hun sku.

Til top Vis Jonas bojer's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Jonas bojer Besøg Jonas bojer's Websted

F.Christians
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 12 April 2003
Sendt: 14 Januar 2004 kl. 18:42 | IP-adresse registreret  

Det lyder som min underbo; hende ville jeg ikke røre med en fremmed mands *ik, på enden af en 3meter lang stang!!!
Til top Vis F.Christians's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af F.Christians

Thomas Sillesen
Branchemedlem
Branchemedlem
Nerds.dk

Bruger siden: 29 April 2003
Lokalitet: Jylland
Sendt: 14 Januar 2004 kl. 18:54 | IP-adresse registreret  

F.Christians... Så prøv med din egen istedet...du kan sikkert få "kannibalen" til at hjælpe med at montere den på stangen....

Thomas Sillesen
Til top Vis Thomas Sillesen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Thomas Sillesen

obi jon kenobi
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 14 Januar 2004 kl. 20:08 | IP-adresse registreret  

F.Christians skrev:

Det handler om musikken - og musikken er god! Og selvom hun skam også er ret god, så er det i særdeleshed hendes meget kompetente rytmesektion der hiver skuden i land - hold da helt k**t hvor kan de spille!

Om den er kodet ved jeg ikke - jeg tror ikke den er med noget, jeg har ihvertfald ingen problemer med den, og min cd er bare en almindelig Rotel 970.

Til top Vis obi jon kenobi's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af obi jon kenobi

zaka
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 05 September 2003
Sendt: 21 Januar 2004 kl. 20:51 | IP-adresse registreret  

Hej,

Nu ved jeg ikke lige om det er forsvarligt at nævne dette over alle jer "hanhunde" , men (fra www.jazzhouse.dk):

Fredag den 6. Februar kl. 21.30 spiller:
Vinterjazz
* Malene Mortensen med Kvartet

Jesper Riis (tp), Joakim Pedersen (pia), Mikkel Riber (bas), Morten Lund (dr), Malene Mortensen (voc).

Forsalg: www.ebillet.dk

mvh

"There are more love songs than anything else.
If songs could make you do something we'd all love one another."
- Frank Zappa
Til top Vis zaka's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af zaka Besøg zaka's Websted

CarrotMan
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 13 Juli 2003
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 21 Januar 2004 kl. 21:30 | IP-adresse registreret  

Jonas bojer skrev:
...Lol så skulle du have set hende på gym
med smøg i flaben og i sort flipper tøj og skrigende farvet hår, men
synge det kunne hun sku.

Endnu et glimt af hr. bojers
skumle fortid...

/U.
Til top Vis CarrotMan's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af CarrotMan Besøg CarrotMan's Websted

Modifix
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 02 Maj 2003
Lokalitet: Øerne
Sendt: 21 Januar 2004 kl. 21:58 | IP-adresse registreret  

Nu er jeg spændt på om i mener det er Randi eller Malene bla.JB omtaler så malende?

Mvh. Jens/Modifix der virkelig_prøver_at gøre sig træt af Bjørn Berge's Debut-CD...

Boye
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 18 Juli 2003
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 21 Januar 2004 kl. 22:01 | IP-adresse registreret  

Man spørger sig selv, om gymnasiets anlæg gjorde det muligt at høre forskelle mellem sangene, eller om melodierne overhovedet slap igennem....?
Til top Vis Boye's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Boye

Webmonkey
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 01 Juni 2003
Lokalitet: København
Sendt: 21 Januar 2004 kl. 22:07 | IP-adresse registreret  

obi jon kenobi skrev:

Malene Mortensen, bedre kendt som pigen der bliver nummer sidst til det internationale melodi grandprix, fordi hun var offer for et ondsindet østeuropæisk komplot næret af had og jalousi mod den danske musikbranche :) Har fået oprejsning en sådan grad at man også selv får en!

Hun har nemlig lavet en plade sammen med dansk musiks uden tvivl bedste rytmegruppe "Doky, Nhøp og Riel". Pladen hedder Paradise, og er intet mindre en et musikalsk og lydmæssigt mesterværk. (ja ja overdrivelse fremmer forståelsen, det er en fed skive, intet mere intet mindre)

Køb den i dag, og gør Estland til skamme! (Eller i morgen, men så er det Litauen der står for skud!)

Pigerne i de baltiske lande er enormt kønne...

obi jon kenobi
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 22 Januar 2004 kl. 00:04 | IP-adresse registreret  

zaka skrev:

Hej,

Nu ved jeg ikke lige om det er forsvarligt at nævne dette over alle jer "hanhunde" , men (fra www.jazzhouse.dk):

Fredag den 6. Februar kl. 21.30 spiller:
Vinterjazz
* Malene Mortensen med Kvartet

Jesper Riis (tp), Joakim Pedersen (pia), Mikkel Riber (bas), Morten Lund (dr), Malene Mortensen (voc).

Forsalg: www.ebillet.dk

mvh

Sorry der er jeg optaget - Tina Dickow koncert i vega - top nice!!!

Peter-AR
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Branche medlem

Bruger siden: 08 Juni 2003
Lokalitet: Midtjylland
Sendt: 22 Januar 2004 kl. 00:39 | IP-adresse registreret  

obi jon kenobi skrev:

Malene Mortensen, bedre kendt som pigen der bliver nummer sidst til det internationale melodi grandprix, fordi hun var offer for et ondsindet østeuropæisk komplot næret af had og jalousi mod den danske musikbranche :) Har fået oprejsning en sådan grad at man også selv får en!

Hej,

Recording, Mixing og Mastering processen af denne plade blev udført med højttalere, for- og effektforstærkere stillet til rådighed af os.

Man kan lide musikken eller lade være, men musikerne spiller helt fantastisk (efter min mening), og Malene gør det rigtig godt (af en Jazz debut plade, som er meget svær at lave).

Forresten, så er vel nok Danmarks (eller Skandinaviens) bedste Mastering Ingeniør (med en hel del Grammy's bag sig) også gået over til vores for- og effektforstærkere (i stedet for noget meget kostbart Audio Note udstyr).

Bedste hilsner,
Peter

http://www.Acoustic-Reality.com

Til top Vis Peter-AR's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Peter-AR Besøg Peter-AR's Websted

obi jon kenobi
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 22 Januar 2004 kl. 01:53 | IP-adresse registreret  

lidt reklame skader jo aldrig :)

Der er som sagt rigtig dejlig lyd på den plade, hvilket jeg synes er et generelt kendetegn for de plader som Niels Lan Doky producerer. De er dejligt nærværende og instrumenterne lyder som "Rigtige" instrumenter. Der er en upoleret livagtighed over det, som jeg godt kan lide, og som klæder genren rigtig godt.

Og ja musikken er aldeles imponerende, og Malene gør det også rigtig godt. Men helt følge med de tre gamle rotter kan hun nu ikke. Men det skal nok komme. En MEGET imponerende debutplade. 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes