Forfatter |
|
J-s-t Forum Bruger

Bruger siden: 19 Marts 2006 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 5
|
Sendt: 08 Oktober 2007 kl. 22:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hey!
Landet ligger sådan, at jeg skal ud og købe surround sæt... Men jeg har kigget på et?:
http://www.wupti.com/Produkter/TV-HIFI/Lyd/DAVDZ830V_(Wupti1 ).htmlJeg har en PS3, LCD tv og en computer, som skal sluttes til! På den forstærker, som jeg har nu kan alle tingene sluttes til på samme tid og jeg skifter kanal (F.eks. Video 1, video 2, tape, cd/dvd osv.) også ryger den over på det jeg ønsker ( i kender det sikkert )
På ovenstående produkt kan jeg ikke se, at der er flere kanal? er der det?
Jeg er total nybegynder på dette område.. så jeg ønsker lidt hjælp og ser derfor bort fra dumme svar.
Hvis der ikke er flere kanal på dette anlæg, er der så nogle, som vil hjælpe mig med at finde et, hvor der er? og hvor jeg kan tilslutte surround med trådløse baghøjttalere?
Skal jeg udover ovenstående produkt også ha en forstærker oveni? eller hvordan fungerer det?
Mvh Josvto!
|
Til top |
|
|
MichaelJDK Forum Bruger

Bruger siden: 18 November 2004 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 674
|
Sendt: 08 Oktober 2007 kl. 22:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
Til 6000 kan du finde noget bedre til prisen, vil jeg tro, selvom det dog skal nævnes at jeg ikke kender dit omtalte setup.
I dit valgte setup er der forstærker indbygget, men som sagt så kan du få mere for pengene - især hvis du vil købe brugt 
Hvad hører du af musik? hvad har du af krav? skal der spilles højt i ny og næ? osv. __________________ Mvh, Michael Jensen
|
Til top |
|
|
J-s-t Forum Bruger

|
Sendt: 08 Oktober 2007 kl. 23:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
MichaelJDK skrev:
Til 6000 kan du finde noget bedre til prisen, vil jeg tro, selvom det dog skal nævnes at jeg ikke kender dit omtalte setup.
I dit valgte setup er der forstærker indbygget, men som sagt så kan du få mere for pengene - især hvis du vil købe brugt