Forfatter |
|
J-s-t Forum Bruger

Bruger siden: 19 Marts 2006 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 5
|
Sendt: 08 Oktober 2007 kl. 22:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hey!
Landet ligger sådan, at jeg skal ud og købe surround sæt... Men jeg har kigget på et?:
http://www.wupti.com/Produkter/TV-HIFI/Lyd/DAVDZ830V_(Wupti1 ).htmlJeg har en PS3, LCD tv og en computer, som skal sluttes til! På den forstærker, som jeg har nu kan alle tingene sluttes til på samme tid og jeg skifter kanal (F.eks. Video 1, video 2, tape, cd/dvd osv.) også ryger den over på det jeg ønsker ( i kender det sikkert )
På ovenstående produkt kan jeg ikke se, at der er flere kanal? er der det?
Jeg er total nybegynder på dette område.. så jeg ønsker lidt hjælp og ser derfor bort fra dumme svar.
Hvis der ikke er flere kanal på dette anlæg, er der så nogle, som vil hjælpe mig med at finde et, hvor der er? og hvor jeg kan tilslutte surround med trådløse baghøjttalere?
Skal jeg udover ovenstående produkt også ha en forstærker oveni? eller hvordan fungerer det?
Mvh Josvto!
|
Til top |
|
|
MichaelJDK Forum Bruger

Bruger siden: 18 November 2004 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 674
|
Sendt: 08 Oktober 2007 kl. 22:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
Til 6000 kan du finde noget bedre til prisen, vil jeg tro, selvom det dog skal nævnes at jeg ikke kender dit omtalte setup.
I dit valgte setup er der forstærker indbygget, men som sagt så kan du få mere for pengene - især hvis du vil købe brugt 
Hvad hører du af musik? hvad har du af krav? skal der spilles højt i ny og næ? osv. __________________ Mvh, Michael Jensen
|
Til top |
|
|
J-s-t Forum Bruger

|
Sendt: 08 Oktober 2007 kl. 23:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
MichaelJDK skrev:
Til 6000 kan du finde noget bedre til prisen, vil jeg tro, selvom det dog skal nævnes at jeg ikke kender dit omtalte setup.
I dit valgte setup er der forstærker indbygget, men som sagt så kan du få mere for pengene - især hvis du vil købe brugt 
Hvad hører du af musik? hvad har du af krav? skal der spilles højt i ny og næ? osv.
|
|
|
Altså jeg hører stort set alt.. Stille musik når vi har gæster, radio, lidt dance, pop, rock.. stort set alt... Ser også en del film...
Og ja, der skal spilles højt i ny og næ men mest til fester ikke i hverdagen...
Angående det jeg mente var det at, jeg har sådan en knap som jeg kan dreje på også skifter den kanal... Hvis jeg vil høre radio skruer jeg hen på "Radio", vil jeg se tv med lyd over højttalerne skruer jeg hen på (video 1 - hedder den hos mig) ser jeg film eller spiller playstation kører den over cd/dvd...
Jeg gider ikke, at hvis jeg skal høre musik fra computeren, at jeg så skal til at skifte stik ud bagi.. også efter 30 min vil jeg hellere spille ps3 også skifte rundt på stikene igen! forstår du hvad jeg mener?
|
Til top |
|
|
Morten014 Forum Bruger

Bruger siden: 29 Juli 2007 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 1151
|
Sendt: 08 Oktober 2007 kl. 23:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det kan man på de fleste receiverer, på min er der f.k.s en indput selector, som man skal dreje på. Så står det på displayet, hvilken indgang man har valgt.
Mvh. Morten
|
Til top |
|
|
J-s-t Forum Bruger

|
Sendt: 09 Oktober 2007 kl. 11:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
Morten014 skrev:
Det kan man på de fleste receiverer, på min er der f.k.s en indput selector, som man skal dreje på. Så står det på displayet, hvilken indgang man har valgt.
Mvh. Morten
|
|
|
Men det kan der ikke på ovenstående, som jeg har linket til?
|
Til top |
|
|
Morten014 Forum Bruger

|
Sendt: 09 Oktober 2007 kl. 13:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jo, det vil jeg tro men ikke med et dreje hjul. Sikkert med en knap, på receiver/dvden. Men jeg vil anbefale at købe en, Rigtig "receiver". Det vil du få meget mere glæde af(= Mvh. Morten
|
Til top |
|
|
J-s-t Forum Bruger

|
Sendt: 09 Oktober 2007 kl. 14:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
Morten014 skrev:
Jo, det vil jeg tro men ikke med et dreje hjul. Sikkert med en knap, på receiver/dvden. Men jeg vil anbefale at købe en, Rigtig "receiver". Det vil du få meget mere glæde af(= Mvh. Morten |
|
|
Så hvis jeg køber en Receiver og nogle surround højttalere? Skulle det kunne gøre det?
Vil du hjælpe mig med at finde noget til en ordentlig pris og som spiller godt... :) Og hvor jeg har de nødvendige tilslutningsmuligheder! :)
|
Til top |
|
|
a_frisk Forum Bruger

Bruger siden: 09 Januar 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 60
|
Sendt: 09 Oktober 2007 kl. 15:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
Morten014 Forum Bruger

|
Sendt: 09 Oktober 2007 kl. 15:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
jeg kan jo ikke vælge for dig, det skal du selv lytte dig frem til(= Men jeg vil gerne hjælpe dig med råd og vejledning. Det er jeg sikker på, der også er andre her på forumet der vil.
Hvor meget vil du bruge? det gør det nemmere og hjælpe. Vil du købe brugt? Og har du en dvd afspiller? Og hvad siger du til at købe lidt af gangen?
Mvh. Morten
|
Til top |
|
|