Tilbage til HIFI4ALL.DK 20. juni 2026 | 10:34   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: Kan man tillade sig at være... (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
AM-E
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 26 Februar 2005
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Sendt: 08 Oktober 2007 kl. 23:14 | IP-adresse registreret  

kritisk, når man står og mangler en 32" fladsvin? Altså når vi taler om den størrelse, så er "Full HD" jo komplet ligegyldigt, eller? Jeg står bare og mangler en fladskærm på 32" maks. Design er ikke første prioritet. Fladskærmen skal bare levere et godt billede - digtalt såvel som analogt.

Jeg har kun spottet 40-42" skærme i den dyre ende, men jeg må erkende at min stue simpelthen er for lille til sådan en krabat. Og jeg vil altså helst ikke betale 10k for en 32" - selvom jeg egentlig har et godt øje til SONY D3000.

Jeg aner slet ikke noget om de billigere modeller i 32" segmentet. Nogen der kan anbefale en model til ca. 6-7k?

krill
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 09 August 2005
Lokalitet: Nordjylland
Sendt: 08 Oktober 2007 kl. 23:29 | IP-adresse registreret  

Ang. full HD når vi snakker 32" så glem alt om det. Full HD så skulle man eftersigende være oppe i nogle helt andre typer fladskærmsstørrelser selv ved en 42" er det ikke nok. Synes som jeg så ofte har skrevet til andre - så glem specifikationerne gå ud og se hvad man synes ser godt ud. Selvfølgelig med henblik på hvilke krav man har til fladskærmen, fx hvor mange HDMI-indgange der skal være osv.

Hvad med en 37"?

Ellers er der jo Toshiba og Samsung, hvis vi snakker 32" - bare lige for hurtigt at nævne noget.

Mvh

Krill

Til top Vis krill's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af krill

chubbz
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 16 Marts 2005
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 08 Oktober 2007 kl. 23:53 | IP-adresse registreret  

Prøv engang at tjekke denne her ud:

Det er efter min overbecisning det fjernsyn hvor du får mest for pengene i prisklassen.

http://www.hifiklubben.dk/produkter/billede/lcd_tv/nad_32a1_ 32_lcd_tv_sort_uht_og_beslag.htm

Til top Vis chubbz's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af chubbz

rattanhuset
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 09 Juni 2003
Lokalitet: Jylland
Sendt: 08 Oktober 2007 kl. 23:58 | IP-adresse registreret  

AM-E skrev:
kritisk, når man står og mangler en 32" fladsvin? Altså når vi taler om den størrelse, så er "Full HD" jo komplet ligegyldigt, eller? Jeg står bare og mangler en fladskærm på 32" maks. Design er ikke første prioritet. Fladskærmen skal bare levere et godt billede - digtalt såvel som analogt.

Jeg har kun spottet 40-42" skærme i den dyre ende, men jeg må erkende at min stue simpelthen er for lille til sådan en krabat. Og jeg vil altså helst ikke betale 10k for en 32" - selvom jeg egentlig har et godt øje til SONY D3000.

Jeg aner slet ikke noget om de billigere modeller i 32" segmentet. Nogen der kan anbefale en model til ca. 6-7k?

Som Krill ovenfor er inde på, så drop alt om at bruge ekstra penge på¨full hd, hvis du snakker 32-37" det er slet ikke nødvendigt som tingene ser ud idag. Jeg har selv et 50" som IKKE er full hd, og det kan også sagtens skralde an omend det ville have været rart når man er oppe i den størrelse og måske sidder lige rigelig tæt på. Men som sagt, vil 32" er det ét fedt om det er full hd eller ej, så brug de ekstra penge på noget andet i stedet for, evt en LIDT større skærm*S*

Til top Vis rattanhuset's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af rattanhuset

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes