Tilbage til HIFI4ALL.DK 23. juni 2026 | 12:18   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: Prosonic lcd (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Hjalmer
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 22 Marts 2007
Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline
Indlæg: 69
Sendt: 12 Oktober 2007 kl. 22:41 | IP-adresse registreret  

Har købt et prosonic lcd tv til sønnike til hans konfirmation faktisk et udemærket tv det har dog de mest forfærdelige højtalere, men har sat min gl onkyo reciver ind til ham. Problemet er så bare at jeg kan ikke finde nogen udgange på tv´et

__________________
Mit setup
Hobbyen II
Til top Vis Hjalmer's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Hjalmer
 
mn1974
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 16 September 2005
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 3519
Sendt: 12 Oktober 2007 kl. 23:35 | IP-adresse registreret  

Hjalmer skrev:
Har købt et prosonic lcd tv til sønnike til hans konfirmation faktisk et udemærket tv det har dog de mest forfærdelige højtalere, men har sat min gl onkyo reciver ind til ham. Problemet er så bare at jeg kan ikke finde nogen udgange på tv´et

 

jeg ved ikke ret meget om tv som sådan, men jeg vil tillade mig at mene at det vil hjælpe hvis du opgiver nøjagtig hvad det er for et tv du har indkøbt.



__________________
mvh
Til top Vis mn1974's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af mn1974 Besøg mn1974's Websted
 
Hjalmer
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 22 Marts 2007
Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline
Indlæg: 69
Sendt: 12 Oktober 2007 kl. 23:44 | IP-adresse registreret  

det ville jeg også gerne men kan ikke finde andre oplysninger end at det er et prosonic 27 lcd-tv  + et serienr



__________________
Mit setup
Hobbyen II
Til top Vis Hjalmer's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Hjalmer
 
Nagash
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 13 Februar 2004
Lokalitet: Aalborg
Status: Offline
Indlæg: 361
Sendt: 13 Oktober 2007 kl. 11:59 | IP-adresse registreret  

Kan huske jeg tilbage i mine teenageår købte min første pro logic forstærker samt et stereo tv uden lydudgange. Løsningen blev et scartkabel der i den ene ende også havde to phono stik, så den kunne sluttes til forstærkeren.
Ikke en optimal løsning, men det virkede da dengang. Så hvis ikke der er andre løsninger, så er det da en mulighed.


__________________
Min stue:
http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=112448&title=n agash-stuebio-og-andet
Til top Vis Nagash's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Nagash
 
sivertsmed
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 20 Juni 2005
Lokalitet: Odense
Status: Offline
Indlæg: 193
Sendt: 13 Oktober 2007 kl. 12:04 | IP-adresse registreret  

Nagash skrev:
Kan huske jeg tilbage i mine teenageår købte min første pro logic forstærker samt et stereo tv uden lydudgange. Løsningen blev et scartkabel der i den ene ende også havde to phono stik, så den kunne sluttes til forstærkeren.
Ikke en optimal løsning, men det virkede da dengang. Så hvis ikke der er andre løsninger, så er det da en mulighed.

Det er ikke tosset....

Jeg bruger samme løsning på mit setup og det funker efter hensigten...

Det er nok også løsningen for Hjalmer, find sådan et her så skulle det virke..

http://www.thansen.dk/product.asp?c=1316284475&n=5079783 18&pn=1253798216

Husk bare lige at sætte den til "out"....

Held og lykke med det.



__________________
Udstyr: H/K AVR 7000 H/K DVD 25 Front: M&K LCR 750THX Center: M&K LCR 750THX Sur: M&K K4-Tripole Sub: M&K MX350 SFX-THX ULTRA TV:Pana. TXP42GA11 Blueray: Pana DMP-80EG
Til top Vis sivertsmed's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af sivertsmed
 
Hjalmer
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 22 Marts 2007
Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline
Indlæg: 69
Sendt: 13 Oktober 2007 kl. 13:57 | IP-adresse registreret  

Mange tak for hjælpen  vi må vidst i THansen

__________________
Mit setup
Hobbyen II
Til top Vis Hjalmer's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Hjalmer
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes