| Sendt: 13 Oktober 2007 kl. 09:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jo det er der, 3 stks...
så jeg kan sagtens bruge min Wii...
Og der fulgte også en Component adapter med til tvet, men det er til VGA indgangen... så lyden skal tilsluttes seperat... og har altså en anelse om at der går en del signal tabt ved den løsning... så kan jeg lige så godt bare bruge Scart indgangen...
|