Tilbage til HIFI4ALL.DK 23. juni 2026 | 20:15   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: Projektorpære (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
torpedo
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 26 December 2003
Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline
Indlæg: 452
Sendt: 14 Oktober 2007 kl. 08:30 | IP-adresse registreret  


BANG, så gik min projektorpære til en Panasonic AE700, efter kun 850 timer i eco mode 

Har fundet en ny på www.beamershop24.net i Tyskland til godt 2000 kr. Skræmmende at en tilsvarende pære skal være så meget dyrere i DK, eksempelvis 3.600 kr. hos Best-Seat.

Håber at I kan være behjælpelig med et par svar på nedenstående:

1) Er der nogen som har erfaring med ovenstående shop? (Man kan vælge DK når man registreres, så jeg formoder de sender til DK).
2) Hvor køber man ellers en lampepære i Tyskland, som sender til DK)
3) Kan man købe et ny filter (hvad hedder det evt. på tysk)?
4) Er det en forholdsvis nem operation selv at skifte pæren / filteret på en AE700?


 

Til top Vis torpedo's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af torpedo
 
Insaniac
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 14 December 2004
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 720
Sendt: 14 Oktober 2007 kl. 13:52 | IP-adresse registreret  

Købte selv en pære til min Z3 hos dem her for 1-2 måneders tid siden. Tror det tog en to ugers tid så havde jeg den, men den var så heller ikke på lager.
Kender ikke lige til AE700eren men det var rigtig nemt at skifte den i Z3.


__________________
Panasonic 37PV70 - Marantz SR5500 - Playstation 3 - Sanyo Z3 - Dali 5005LE - Dali C1000 - Dali R1000 - Dali SWA12
Hjemmebio!
Til top Vis Insaniac's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Insaniac
 
torpedo
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 26 December 2003
Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline
Indlæg: 452
Sendt: 14 Oktober 2007 kl. 19:58 | IP-adresse registreret  


Tak for svaret. Det lyder godt, at de sender varer til DK, og jeg tror ikke man finder en pære meget billigere andre steder.

Hvis der er nogen, som har gode/dårlige erfaringer med selv at skifte pære i en Panasonic AE700, så skriv gerne et par kommentarer.

 

 

 

 

Til top Vis torpedo's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af torpedo
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes