| Sendt: 16 Oktober 2007 kl. 14:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
Lidt mere info: Jeg vil helst ikke over 500,- pr. rack, og jeg regner med at jeg skal bruge to. Hvis jeg finder et hvor jeg kan li' designet og der er plads til vækst i CD-samlingen, så skulle der ikke være noget i vejen for at giver 700-800 kr. Jeg vil have noget der kan stå på gulvet. Duer ikke rigtigt med gylder på skråvægge. Metal er det foretrukne materiale, og hvis der, på en eller anden måde, var noget glas med i designet ville det være et plus. I det tilfælde er jeg forberedt på at skulle betale mere end de førvævnte beløb. Jeg så, hos en kammerat, at hans CD-holdere havde en støbt betonfod hvor der gik tre metalstænger op fra. Mellem disse stænger var der så indrettet hylder. Det var et design jeg kunne li'. Kan ikke få fat på ham kammeraten lige PT, så jeg kan ikke spørge hvor han har købt dem. Kort sagt: Et simpelt/minimalistisk design, helst udført i metal. Lige for tiden er der ca. 120 cd'er i samlingen, men den er i hastig vækst. Jeg har ikke nogle dobbelt-CD'er som bruger de gamle covers (dem i dobbeltstørrelse). De her havde ikke noget jeg umiddelbart brød mig om, men link til sider med lige så gode/bedre udvalg er kærkomne.
|