Bruger siden: 13 Februar 2004 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 361
Sendt: 18 Oktober 2007 kl. 15:40 | IP-adresse registreret
Skal ikke kan sige om du kan få dansk menu.. Jeg har set nogle XEC som kan ændres til dansk i opsætningspunkt 2. Signalerne skal du dog gerne kunne tage. Men problemet med XEC er at det er paralelimport, og er derfor ikke omgivet af Samsungs special garanti.
Bruger siden: 17 Oktober 2007 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 29
Sendt: 18 Oktober 2007 kl. 15:57 | IP-adresse registreret
Ja, det er jo netop det som er problemet.
Men jeg er jo studerende og ved ikke rigtig om det er nødvendigt at tage den ekstra garanti med.
Der er jo trodsalt også pixelgaranti på nyere lcd til computere, men man får jo aldrig brug for den, og i så fald så kan man vel bare aflevere den til butikken og få en ny? Det må jo være en eller anden form for garanti når man køber et fjernsyn i enten den ene eller anden form,ik?
Bruger siden: 13 Februar 2004 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 361
Sendt: 18 Oktober 2007 kl. 16:05 | IP-adresse registreret
Under alle omstændigheder kan du aldrig blive dårligere stillet end dansk lovgivning, og det siger 2 års reklamationsret. Så opstår der en pixelfejl er det bare at levere tilbage hvor den er købt.
Bruger siden: 17 Oktober 2007 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 29
Sendt: 18 Oktober 2007 kl. 16:11 | IP-adresse registreret
Ja, det er selvf. rigtigt, og jeg tror også lidt at jeg bare XEC modellen og så må det briste eller bære. Hvis det ikke virker, så bliver det bare leveret tilbage igen
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum