Tilbage til HIFI4ALL.DK 6. juni 2026 | 20:00   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV modtagere
 HIFI4ALL Forum : TV modtagere
Emne Emne: Bedste mulige signal (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Bullemand
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 17 Oktober 2007
Lokalitet: København
Status: Offline
Sendt: 18 Oktober 2007 kl. 16:47 | IP-adresse registreret  

Jeg har gjort op med mig selv - Konen er ikke enig, men jeg vil ikke give mig, at jeg køber et LE40M87BD i morgen.

I øjeblikket har jeg Dansk Bredbånd, med Viasat Guld, og så vidt jeg ved, er det via kabeltv.

Jeg synes dog på mit gamle Samsung 40" lcd at nogle af kanalerne, specielt Kanal4 var rimelig dårlige i signal, og der kunne tit anes noget flimmer. Det gælder dog kun maks 7 kanaler ud af de cirka 50-60 stykker jeg har.

Hvordan vil mit signal blive hvis jeg vælger bredbåndstv og altså derved kører digitalt. Jeg har læst mig til at jeg skal have en boks, men da jeg har flere tv i lejl, skal jeg så have flere bokse, eller kan man dele forbindelsen via den samme boks?

Desuden kan man køre bredbåndstv på en CRT skærm, eller kræver det at man har en digital tuner i fjernsynet?

Håber på nogle opklarende svar.

Til top Vis Bullemand's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Bullemand

anoz
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 29 Juli 2005
Lokalitet: Sydjylland
Sendt: 18 Oktober 2007 kl. 16:52 | IP-adresse registreret  

Hej,

Jeg har bredbånds-tv gennem dansk bredbånd. Synes billedet er en del bedre end det almindelige analoge signal - men der er stadig plads til forbedringer. Boksen tilsluttes med scartkabel, men jeg har spurgt dem, om de ikke kunne tilbyde en boks med hdmi og det lød som om, de havde gang i noget, men de kunne ikke sige noget om hvornår det bliver til noget.

Du skal have en boks til hvert fjernsyns du skal bruge, og du kan sagtens bruge den på et CRT-fjernsyn...

mvh

anoz

Til top Vis anoz's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af anoz

Bullemand
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 17 Oktober 2007
Lokalitet: København
Sendt: 18 Oktober 2007 kl. 17:03 | IP-adresse registreret  

anoz

Det lyder helt perfekt. Jeg har netop snakket med dem, nåede det lige inden de lukkede, og det eneste minus er at du ikke kan få alle de samme kanaler i én pakke, som jeg har nu.

Hvis man vælger den store pakke, så får man ikke Kanal4+Kanal5 og vælger man mellempakken, så får man ikke tv3 og 3+...

Alle 4 kanaler er noget som konen ser en del, og jeg ved at hun ikke vil undvære dem. Så jeg står i lidt af et dilemma.
Til top Vis Bullemand's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Bullemand

anoz
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 29 Juli 2005
Lokalitet: Sydjylland
Sendt: 18 Oktober 2007 kl. 21:09 | IP-adresse registreret  

Øh, jeg har viasat guld hos dem som bredbånds-tv og har alle 4 kanaler + mange andre... Hvilket område bor du i?
Til top Vis anoz's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af anoz

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes