| Forfatter |
|
Klump Forum Bruger

Bruger siden: 20 Oktober 2007 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3
|
| Sendt: 20 Oktober 2007 kl. 12:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
Goddag...
Jeg ville høre om der eventuelt er nogen herinde som har et Samsung LE-32M71 og kan tale god for det? da jeg står og overvejer at købe det. men mangler en eller flere som kan overtale mig til at trykke på 'Bestil' Knappen 
|
| Til top |
|
| |
nemligja Forum Bruger

Bruger siden: 18 August 2005 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 893
|
| Sendt: 20 Oktober 2007 kl. 13:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
Har du set tv'et i virkeligheden?? For det er jo hvad du synes om tv'et der er det vigtigste.. og du kan li billedet på den skærm og ikke hvad der står i en test.
__________________ Panasonic 42 PX74, H/K 635 reciever, Pioneer dvd 600, Pioneer 433 dvd optager, SA 1550, SA 520 og SA talent, SA 200 SUB
|
| Til top |
|
| |
Mr. Anderson Forum Bruger

Bruger siden: 30 Marts 2004 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 343
|
| Sendt: 21 Oktober 2007 kl. 15:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er en gl. model, kig en tur ned i forskellige butikken og se skærmene, og stil spørgsmål som er de indstilles og hvilke matriale køre på skærmen. Alt hvad man læser kan diskuteres da alle har hver sin mening og ingen fabrikanter har samme standart for f.eks måling af lysstyrke eller kontrats i skærmen. __________________ Min Bio
|
| Til top |
|
| |
FrederikHHH Forum Bruger

Bruger siden: 03 September 2007 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 12
|
| Sendt: 21 Oktober 2007 kl. 16:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej,
Jeg kan roligt anbefale dig at trykke bestil. Specielt med den pris den har inde på wupti.dk lige for tiden.
Det er et rigtigt lækkert TV som jeg har indkøbt for mine forældre ca. 3 mdr. siden. De er fuldt ud tilfredse!
Jeg synes desuden det står utrolig skarpt og varmt, virkeliggør/giver dybde rigtig flot!
Godt TV til prisen!
Mvh Frederik
|
| Til top |
|
| |
kskruger Forum Bruger

Bruger siden: 11 Juli 2007 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 228
|
| Sendt: 21 Oktober 2007 kl. 17:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
FrederikHHH Forum Bruger

Bruger siden: 03 September 2007 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 12
|
| Sendt: 21 Oktober 2007 kl. 17:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
Helt enig! De er givet godt ud de få ekstra penge!
|
| Til top |
|
| |
Klump Forum Bruger

|
| Sendt: 22 Oktober 2007 kl. 05:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
har været ude og se TV in action :) og synes rigtig godt om det, så det er bestilt og skulle modtage det i løbet af denne uge :D
|
| Til top |
|
| |
Klump Forum Bruger

|
| Sendt: 22 Oktober 2007 kl. 05:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mr. Anderson, lige præcis. bad ekspeditenten om at sætte en HD-DVD på og der blev jeg imponeret over kvaiteten :)
|
| Til top |
|
| |
andersena Branchemedlem

PowerMill Service
Bruger siden: 09 Februar 2007 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 758
|
| Sendt: 22 Oktober 2007 kl. 07:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
den bakker jeg 100% op. jeg ville ærge mig hvis jeg havde købt et M7 og begefter så et M8  __________________
|
| Til top |
|
| |
nemligja Forum Bruger

Bruger siden: 18 August 2005 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 893
|
| Sendt: 23 Oktober 2007 kl. 13:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
hvis du har plads er dette bedre tv bedre og lidt større. Har væsentlig bedre sort niveau bl.a:
http://www.wupti.com/Produkter/TV-HIFI/TV/TH-37PX7E_(Wupti). html
Nu skriver du ikke hvad det skal bruges til, om det er dvd og tv eller også til pc... for hvis til de første to ting så mener jeg at Panasonic'en er bedre på alle punkter end de nævnte Samsung'er __________________ Panasonic 42 PX74, H/K 635 reciever, Pioneer dvd 600, Pioneer 433 dvd optager, SA 1550, SA 520 og SA talent, SA 200 SUB
|
| Til top |
|
| |
lennon Forum Bruger

Bruger siden: 23 Marts 2005
Status: Offline Indlæg: 1076
|
| Sendt: 23 Oktober 2007 kl. 16:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
Efter senest at ha været på Kt-messen er mit råd snarere : Glem alt om det du ser i butikken og på udstillinger (med mindre tv´et er slukket), - billedet i det virkelige liv er alligevel noget helt andet . Læs så mange test som muligt,og køb udfra det ! Tester du alligevel i en butik ,så slå minimum dynamisk kontrast fra, - og sørg for Guds skyld for at se noget via antennesignal !
|
| Til top |
|
| |
WC Fields Forum Bruger

Bruger siden: 06 Oktober 2004 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 91
|
| Sendt: 24 Oktober 2007 kl. 20:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
lennon skrev:
| Efter senest at ha været på Kt-messen er mit råd snarere : Glem alt om det du ser i butikken og på udstillinger (med mindre tv´et er slukket), - billedet i det virkelige liv er alligevel noget helt andet . Læs så mange test som muligt,og køb udfra det ! Tester du alligevel i en butik ,så slå minimum dynamisk kontrast fra, - og sørg for Guds skyld for at se noget via antennesignal ! |
|
|
Rådet herinde har altid lydt: Du skal ud og se, de tv som du overvejer. Det gælder så åbenbart ikke længere... Dybest set er jeg egenligt ret enig med dig, Lennon. Hold fast al det l... jeg har set opstillet i forretningerne. Nogle af de samme l...indstillede TV har jeg set helt anderledes ydende i private hjem. Tankevækkende.
|
| Til top |
|
| |