| Forfatter |
|
Jannick Forum Bruger

Bruger siden: 12 Juli 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 1319
|
| Sendt: 15 Januar 2004 kl. 20:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Pascal Forum Bruger

Bruger siden: 19 Juni 2003 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 861
|
| Sendt: 15 Januar 2004 kl. 21:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
Måtte jo ske på et tidspunkt, med alt det man har hørt.
|
| Til top |
|
| |
Nautilus Forum Bruger

Bruger siden: 09 November 2003 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 509
|
| Sendt: 15 Januar 2004 kl. 21:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
jeg har nu aldrig haft problemer med de ting jeg har købt der, men det lyder som om jeg har været en af de heldige. 
|
| Til top |
|
| |
OceanMan Forum Bruger

Bruger siden: 28 April 2003 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 516
|
| Sendt: 15 Januar 2004 kl. 21:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Heyza...
Jae, jeg tror sgisme også jeg har været en af de heldige!! Har handler der et par gange, alle gange uden problemer!!
|
| Til top |
|
| |
Carsten R.B Forum Bruger

Bruger siden: 01 April 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 68
|
| Sendt: 15 Januar 2004 kl. 22:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja, jeg har handlede der mange uden problemer! Det har godt nok taget noget tid, men det skrev han jo også, at der kunne gå op til 10 hverdage.
Men jeg er heldigvis sluppet udeom alt det her ravnerock, og jeg håber da, at alle får deres penge tilbage.
Det her internethandel er nok kommet temligt langt tilbage når sådan noget her kan ske...!?
|
| Til top |
|
| |
Aben Forum Bruger

Bruger siden: 05 November 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 79
|
| Sendt: 15 Januar 2004 kl. 22:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har været fast kunde ved dem gennem længere tid, også uden problemer. Det ser for mig ud som om at der på det sidste har været lavvande i kassen, og måske derfor er der tyet til "snyderiet" med de falske betalinger.
"Bo Sommer har tidligere forklaret til Computerworld Online, at han var ved at rydde op i gamle transaktion, da han kom til at trykke på "hæv" i stedet for "slet". Derfor blev nogle af kunderne trukket to gange."
Denne forklaring lyder en lille smule langt ude. Jeg har svært ved at tro man kan trykke på en "hæv" knappe uden at skulle ligge beløb + varer ind.
|
| Til top |
|
| |
Martin_Kbh Udelukket fra forum

Bruger siden: 06 Juni 2003 Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline Indlæg: 1203
|
| Sendt: 15 Januar 2004 kl. 22:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Er jeg den eneste der undrer sig over at SoftXChange allerede er i besiddelse af DVDpusheren's domæne/URL????
Alt andet end lige er dette et regulært aktiv som burde indgå i boet til fordel for alle jer der har penge til gode?
Hvilke andre smarte særaftaler er der indgået med SoftXchange? Det er endnu mere uldent hvis Bo Sommer har handlet aktiver med Thor Ranthe inden Bo langt om længe fik taget sig sammen til at få indgivet sin konkursbegæring...Ja det er direkte ansvarspådragende.
|
| Til top |
|
| |
Carsten R.B Forum Bruger

Bruger siden: 01 April 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 68
|
| Sendt: 15 Januar 2004 kl. 23:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nej det er du ikke, men efter hvad han selv skrive har det ikke noget med hinanden at gøre.......!
Hmmm tja hvad skal mand sige - boller fra koberg......
Det er måske den der med, at der er ikke feje noget ind under gulvtæppet
Men folk skriver herinde, at de er tilfreds med softXchange, så mon ikke, at det er det?
|
| Til top |
|
| |