| Sendt: 26 Oktober 2007 kl. 10:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Alle på Hifi4all.dk, jeg har for nyligt købt lejlighed og "anlæget" hjemme fra de gamle kan på ingen måde følge med længere, så jeg skal bruge lidt hjælp.
Nuværende:
Surround reciever: Onkyo TX-SV414PRO http://www.fixya.com/support/p142715-onkyo_tx_sv414pro_recei ver/manual-5130 Subwoofer: Jamo SW3 (Gammel Passiv model) Højtalere: 2 Små Jamo Satelitter (Ukendt model)
Jeg kunne godt bruge lidt hjælp til indkøb af noget bedre, men da jeg som mange andre vil have noget godt til ingen penge ved jeg ikke hvor nemt det er. Da jeg ikke ved rigtig meget omkring Hifi er der nok en del spørgsmål som jeg har svært ved at svare på.
Diverse fakta:
Stue'en er 30 kvm Udnyttelse: Skal bruges til Film og Musik (Rock, Pop og diverse) - Må også gerne kunne larme lidt i forbindelse med fest :)
Hvad jeg ønsker:
2 Højtalere (Køber nok 2 baghøjtalere når jeg for lidt $$) Subwoofer (Ved ikke om det er 100% nødvendigt) Kabler mellem det hele.
Max pris: 3000-4000 kr
Jeg ved ikke om min reciever jeg har kan trække 2 nyere højtalere, jeg har kigget en del rundt på forum'et de sidste par uger og det lader til at Dali 450 er et rigtig godt køb brugt, jeg er bare i tvivl om min forstærker kan klare det. Hvis jeg skulle købe en Subwoofer regner jeg med 8-10", jeg tror ikke det er nødvendigt med mere da jeg ikke har nogen interesse i at min underbo's ting skal stå og hoppe (Ved fest er det oki :P)
Mvh og På forhånd tak
Estrinoff
PS. Alle stavefejl og Gramatik fejl er gratis :)
|