Tilbage til HIFI4ALL.DK 8. juni 2026 | 23:43   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Musik og film
 HIFI4ALL Forum : Musik og film
Emne Emne: Depeche Mode i SACD!! (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Raskolnikov
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 10 September 2003
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Sendt: 16 Januar 2004 kl. 01:14 | IP-adresse registreret  

Er der nogle der har set denne udgivelse? Den udkommer den 19....nice. !

http://www8.cd-wow.com/detail_results.php?product_code=8979

Er det en live optagelse?

Til top Vis Raskolnikov's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Raskolnikov

Spindle
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 13 Juli 2003
Lokalitet: Midtjylland
Sendt: 16 Januar 2004 kl. 01:53 | IP-adresse registreret  

Ja det er en koncert og er lige udgivet på DVD Video. Med masser af ekstra guf...

Til top Vis Spindle's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Spindle

Raskolnikov
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 16 Januar 2004 kl. 01:58 | IP-adresse registreret  

Ok,,,jeg købte one night in Paris og var ret skuffede! Lyd og billede er godt, men jeg syntes bare et der var så meget gang i koncerten! Der manglede ligesom noget,,,keyboards, mix ? Jeg ved det ikke..

Men hvordan er 101 så?

Raskolnikov
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 19 Januar 2004 kl. 14:42 | IP-adresse registreret  

Er der nogle der har den her? Hvordan er den ? Er der merer gang i den end One night in Paris?

WhoCutTheCheese
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 25 Oktober 2003
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 31 Januar 2004 kl. 13:12 | IP-adresse registreret  

Raskolnikov skrev:

Ok,,,jeg købte one night in Paris og var ret skuffede! Lyd og billede er godt, men jeg syntes bare et der var så meget gang i koncerten! Der manglede ligesom noget,,,keyboards, mix ? Jeg ved det ikke..

Men hvordan er 101 så?

Jeg synes faktisk at billedet er ret elendigt. Det er grumset som bare pokker.

Raskolnikov
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 31 Januar 2004 kl. 22:15 | IP-adresse registreret  

Ok...har du 101 ?

Spindle
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 13 Juli 2003
Lokalitet: Midtjylland
Sendt: 31 Januar 2004 kl. 22:52 | IP-adresse registreret  

Jeg er heller ikke imponeret af One Night In Paris, jeg håbede faktisk at vi kunne få Devotion koncerten i stedet - men den kommer nok senere..

Jeg har 101 og er en fed dokumentar/koncert (som den jo egentlig er) billedet er ikke super, ej heller lyden er noget at skrive hjem om. Men det er bestemt noget der sætter gang i danseskoene.. :) Den kan varmt anbefaldes - hvis man er devoties (fan)..... :)

Til top Vis Spindle's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Spindle

WhoCutTheCheese
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 01 Februar 2004 kl. 11:49 | IP-adresse registreret  

Spindle skrev:

Jeg er heller ikke imponeret af One Night In Paris, jeg håbede faktisk at vi kunne få Devotion koncerten i stedet - men den kommer nok senere..

Jeg har 101 og er en fed dokumentar/koncert (som den jo egentlig er) billedet er ikke super, ej heller lyden er noget at skrive hjem om. Men det er bestemt noget der sætter gang i danseskoene.. :) Den kan varmt anbefaldes - hvis man er devoties (fan)..... :)

Jeg går ud fra at Devotion touren er bygget op omkring Songs Of Faith And Devotion?

101 er noget ældre end denne plade, så det er vel næppe i samme stil? 101 er fremragende, men den er jo fra tiden før Personal Jesus, I Feel You bla....

Anyway, er der andre end mig der efterhånden synes at Fletcher er temmelig overflødig i Depeche Mode. Ren ønsketænkning ville være at få Wilder tilbage og have ham som trommeslager..... For dét kan han !!

Tror vist nok han har spillet lidt trommer i et band der hedder Recoil eller noget.

Fletcher står jo bare bag et keyboard og laver egentlig ikke det helt store.

full blown
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 05 Oktober 2003
Lokalitet: Odense
Sendt: 03 Februar 2004 kl. 19:37 | IP-adresse registreret  

Devotional fås desværre kun på vhs,har købt en på amazon. Det er klart den fedeste koncert af dem alle..

Dave gahan er for cool med det lange hø,og der er fuld skrue på hele vejen igennem. Tjek evt martin gore´s nye skive ud.Den er et mesterværk i mine øjne

full blown

Til top Vis full blown's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af full blown

Autechre
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 10 Oktober 2003
Lokalitet: Sydjylland
Sendt: 03 Februar 2004 kl. 20:05 | IP-adresse registreret  

WhoCutTheCheese skrev:
Tror vist nok han har spillet lidt trommer i et band der hedder Recoil eller noget.

*LOL* Alan Wilder er da habil på trommer, når det kommer til det mest basale trommespil... Men at kalde ham trommeslager  Tror jeg faktisk han selv ville finde sjovt. Men det gør ham ikke til en dårligere musiker - på ingen måde. IMO er han genial...

Og Recoil er IKKE et band, i ordets egentlige forstand - det er Wilder's enmandsprojekt... De fem udgivne Recoil-albums er unikke på hver deres måde. De 2 seneste minder i lyd dog om hinanden... Recoil-albums'ne er da den dag et tydeligt bevis på, at Wilder var arkitekten bag DM's lyd...

Fletcher ud af DM!!!??? *LOL* Så ved man da intet om DM

Til top Vis Autechre's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Autechre

WhoCutTheCheese
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 03 Februar 2004 kl. 22:17 | IP-adresse registreret  

AV32R skrev:

WhoCutTheCheese skrev:

*LOL* Alan Wilder er da habil på trommer, når det kommer til det mest basale trommespil... Men at kalde ham trommeslager  Tror jeg faktisk han selv ville finde sjovt. Men det gør ham ikke til en dårligere musiker - på ingen måde. IMO er han genial...

Og Recoil er IKKE et band, i ordets egentlige forstand - det er Wilder's enmandsprojekt... De fem udgivne Recoil-albums er unikke på hver deres måde. De 2 seneste minder i lyd dog om hinanden... Recoil-albums'ne er da den dag et tydeligt bevis på, at Wilder var arkitekten bag DM's lyd...

Fletcher ud af DM!!!??? *LOL* Så ved man da intet om DM

Ved nu nok en del synes jeg. Men prøv at tage DM-brillerne af og se på hvad han egentlig bidrager med... Synes du virkelig han er uundværlig ?

Gore bidrager med sine tekster og musik. Gahan, tja han EJER jo scenen ! Fletcher?? Han er der bare og derfor synes jeg godt han kunne undværes. Dermed ikke sagt han SKAL undværes. Selvom han altid har været en del af DM, synes jeg efterhånden han er med på en "friløber".

Det er blot MIN mening, så hold venligst fordommene for dig selv, det ville jeg sætte lidt pris påWink

Autechre
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 10 Oktober 2003
Lokalitet: Sydjylland
Sendt: 03 Februar 2004 kl. 22:52 | IP-adresse registreret  

Hvilke fordomme - er du ikke lidt nærtagen...???

Musikalsk er Fletch måske overflødig, men var det ikke for ham, ja, så tror jeg ikke på at der var noget DM i dag... Hvis jeg ikke husker helt forkert, så var det ham bla. der hankede alvorligt op i Gahan, da denne i sin tid skulle hives ud af sit misbrug...

Nå, tilbage til emnet...

Til top Vis Autechre's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Autechre

WhoCutTheCheese
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 03 Februar 2004 kl. 22:57 | IP-adresse registreret  

Emnet ja.... Synes Live In Paris er noget tam. Gahan kan ikke gøre det hele selv, selvom han prøver ihærdigt. Det svinger ikke rigtigt.. Måske fordi den er optaget i Paris blandt tusindvis af reserverede frøgnaskere (fordomme I know!!)..

Gahans solo projekt kommer på DVD 1. Marts (Paper Monsters).. Håber den er LIDT bedre !!

biojensen
Branchemedlem
Branchemedlem
Installation/RoomAV

Bruger siden: 04 Maj 2003
Sendt: 16 Februar 2004 kl. 22:30 | IP-adresse registreret  

Jeg har lige modtaget Depeche mode 101 i SACD fra Cdwow.Den blev sat i min pioneer dvd 656 med det samme og jeg valgte SACD 5,1 og det lød rigtig godt, men da den kom til nummer 3 på disc 1 begynde det at skrate i højttalerne ved Ca 3 minuter henne i sangen og min dvdafspiller stoppede .Jeg har prøvet cd sporet og der er ikke problemer så der må være en fejl i SACD sporet.Der er sendt en mail til Cdwow omkring problemet nu håber jeg på et hurtigt svar .Er der andre som har haft de samme problemer med denne SACD med depeche mode.
Til top Vis biojensen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af biojensen Besøg biojensen's Websted

Raskolnikov
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 19 Februar 2004 kl. 00:44 | IP-adresse registreret  

Ja det er vist et problem med mange ad de skiver! Du kan se her: http://101sacd.depechemode.com/

Det er en side firmaet har lavet. Jeg vil lige vente til dette problem er løst...hvordan var lyden inden det gik i fisk?

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes