Bruger siden: 22 August 2005
Status: Offline Indlæg: 70
Sendt: 04 November 2007 kl. 15:40 | IP-adresse registreret
Håber at nogen kan hjælpe da jeg syntes at have prøvet alt.
Tilsluttet min ps3 til min onkyo hdmi input 1 hdmi ud til mit pioneer 508 ingang 4.
har asig min ps3 som dvd ved hdmi input 1.
men har ingen billed på mit fjernsyn kun lyd i højtalere, hvis jeg sætter stik direkte fra ps3 til pio virker det fint.
Er der noget jeg har glemt?? syntes jeg har kigget manual uden held.
mvh
Christian
Bruger siden: 22 August 2005
Status: Offline Indlæg: 70
Sendt: 04 November 2007 kl. 16:00 | IP-adresse registreret
Ja fik det til at virke havde ikke som du foreslog sat min hdmi til open...
men er lidt i tvivl hvordan ps3 skal spytte lyd ud for at høre de nye hd formater bitstream eller pcm..
men tak for hjælpen star trek
Bruger siden: 04 Maj 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 571
Sendt: 04 November 2007 kl. 16:23 | IP-adresse registreret
PS3 kan ikke sende bitstream via HDMI men der skulle vist komme en opdatering så det bliver muligt. Så vælg PCM og oplev Lossless PCM lyd som er helt fantastisk.
Bruger siden: 25 April 2007 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 5051
Sendt: 04 November 2007 kl. 16:26 | IP-adresse registreret
Som Biojensen skriver så vælge PCM og nyd Lossless lyd, han burte vide det han bruge selv PS3, måske kan han give et lille tip om hvordan PS3
best sætte op
Bruger siden: 04 Maj 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 571
Sendt: 04 November 2007 kl. 17:35 | IP-adresse registreret
krabbe74 skrev:
Ok viser den så at den modtager et hd lydspor i display??
Nej receiveren skriver at den køre Multichannel. Receiveren vil først når den modtager et bitstream signal via HDMI skrive om den køre feks Dolby True HD da den bruger de indbygget dekoder i receiveren.
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum