| Sendt: 06 November 2007 kl. 10:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hejsa,
Er der en herinde der kan fortælle mig hvilken højde jeg skal hænge min fladskærm i? (50")
Jeg har læst at underteksterne på tv'et skal være i øjenhøjde?
Ser frem til jeres svar... :-)
|