| Sendt: 08 November 2007 kl. 21:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hopla svende.
Så var jeg lige forbi KT-Radio i dag...bare sådan for at snuse lidt. Det er længe siden jeg er blevet positivt overrasket over deres udvalg af produkter og ikke mindst lyden af disse. men, i dag måtte jeg altså krybe til korset og tilstå, at jeg blev glædeligt overrasket over det jeg hørte.
Jeg lagde ører til det store set-up fra Marantz, bestående af pre., SACD-spille og to mega-monoblokke...det hele var selvfølgelig wired op med kabler fra NordOst . Der blev desuden spillet på SF Cremona. Jeg har tidligere været efter både Cremona'erne og Marantz for deres sløve spillestil, men jeg må æde mine ord. Det var en rigtig positiv oplevelse.
Nå, men det store sæt fra Marantz er uden for rækkevidde, så jeg bevægede mig hastigt videre i produktprogrammet. Mine øjne faldt på den Aisa Award vindende CD-afspiller/SACD-afspiller MARANTZ SA 7001. Holdda ferie en flot afspiller...den udstråler simpelthen klasse og kvalitet på alle leder og kanter og så kan det jo også levere vellyd (på trods af de meget ringe lokaliteter den var placeret i).
Mit spørgsmål går på om der er nogle af jer brugere og hifi-freaks , der har stiftet bekendtskab med denne spille fra Marantz og hvilke indtryk har i af denne?
Jeg vil selv have den hjem i min stue for at stifte et yderligere bekendtskab med den, men vil da gerne høre andres vurdering af denne smukke afspiller.
(Det skal i skrivende stund tilføjes, at jeg "kun" vil bruge den som drev, da jeg vil bruge den i en kombination med min Adyton DAC).
Ser den bare lækker ud eller hva'?
Mvh. Rune aka FLEX

|