| Sendt: 18 November 2007 kl. 22:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
tomhus skrev:
|
.......... så tager jeg projektoren med ind hver gang den har været i brug hvis der skulle forekomme indbrud. Så derfor skal det være noget smart så den lige kan afmonteres let.
|
|
|
Hvis du nemt skal kunne montere og demontere projektoren, er mit beslag nok ikke velegnet. Det kræver for lang tid hvergang projektoren skal af eller på. I dette tilfælde skal du nok prøve at opfinde en anden slags beslag eller måske købe dig frem.
tomhus skrev:
|
Kan du iøvrigt fortælle om der er en grænse for hvor mange grader en projektor som Optoma må pege nedad. Der står ikke rigtig noget om det i den meddfølgende manual?
|
|
|
Jeg har ikke læst nogen stder at der skulle være en grænse for det. Men med mindre du har meget højt til loftet, så vil det aldrig blive et problem. Som du jo selv har erfaret, så har den projektor et meget stort offset. Projektoren kommer jo til at vende på hovedet og så kastes billedet jo et pænt stykke nedad.
tomhus skrev:
|
Men det betyder så at jeg ikke kender alle udtrykkende som eks Keystone.
|
|
|
Hvis lærredet hænger for højt eller lavt i forhold til projektoren vil billedet blive trapezformet. Dette kan man rette op på ved hjælp af keystone funktionen, men det forringer desværre altid billedet i større eller mindre grad afhængig af hvor god projektorens videoprocessor er. __________________ I like techno - UNPLUGGED!
|