| Sendt: 23 November 2007 kl. 16:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har netop erhvervet mig en brugt MCD203II og den spiller super godt.  Der er dog to ting der irriterer mig lidt ved den. Det ene er at den ligesom klikker ved afspilning. Jeg har læst mig til at jeg ikke er den eneste med dette problem, så jeg kunne da godt tænke mig at høre om det er noget der kan gøres noget ved eller det bare er en af de pudsigheder, som man må lære at leve med? Bevares man kan da ikke høre det når musikken spilles, men derfor undres jeg stadig. Den anden ting er lidt mere kritisk. Den har nemlig lidt bøvl med at læse nogle af mine cd’er. Ville en rensning af laseren være en løsning? Forekommer mig bare underligt at det allerede skulle være nødvendig, afspillerens alder taget i betragtning (max 2 år gammel). Ok – den har selvfølgelig de her huller til udluftning i toppen og den detalje betyder nok også at der kommer mere støv ind end der f.eks. gjorde i min gamle Yamaha, som var helt lukket. Hvis der sidder nogen derude med samme afspiller så vil jeg MEGET gerne høre fra jer! __________________ Hi-Fi: Avi ADM 9.1T, Rega Planet, Boston Horizon HPS 8Wi.
Head-Fi: Heed Canamp, Cambridge DacMagic, FiiO E10, HiFiMAN HE-400, Fischer Audio FA-003, Sennheiser HD25-1 mkII & Superlux HD-662.
|