Tilbage til HIFI4ALL.DK 14. juni 2026 | 11:00   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Surround Sound
 HIFI4ALL Forum : Surround Sound
Emne Emne: NAD T763v2 - ødelagt ? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
MC_Disko
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 09 August 2006
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Sendt: 28 November 2007 kl. 21:12 | IP-adresse registreret  

hej drenge..  og piger ? :-)

ja så skete det, igår fungerede den helt fint. men da jeg kom hjem i dag og ville høre lidt musik.. så var den døød :-( men hva kan problemet være.

jeg kan godt tænde for den, så den orange diode blir grøn, men der sker INTET.. den slåer heller ik til (den svage klik lyd man kan høre når den tænder) og displayet er helt tomt.. da jeg først tænte den, kunne den godt skifte fra de forskellige indput (kunne høres på lyden), selvom man intet kunne se på displayet, men så slukkede jeg den, og tænte igen.. og så skete der absolute ingen ting, kun den grønne diode som begyndte at lyse, ingen lyd, ingen sebar liv + den heller ikke kunne slukkes  

men hva tror i der kan være galt med den, jeg hælder selv til at det måske kan være nogle sikringer i den som er brændt af, men det er måske være end det ?

Det skal lige siges, jeg har afleveret den i Hifiklubben idag, som så sender den til reparation. de kunne heller ik sige hvad der var galt. Jeg vil så ha den tilbage om en 2 - 3 uger mente han :-( det lang tid..

nogen som har oplevet nået i samme stil ?

brasch
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 29 Oktober 2006
Lokalitet: København
Sendt: 29 November 2007 kl. 10:13 | IP-adresse registreret  

MC_Disko skrev:
hej drenge..  og piger ? :-)

ja så skete det, igår fungerede den helt fint. men da jeg kom hjem i dag og ville høre lidt musik.. så var den døød :-( men hva kan problemet være.

jeg kan godt tænde for den, så den orange diode blir grøn, men der sker INTET.. den slåer heller ik til (den svage klik lyd man kan høre når den tænder) og displayet er helt tomt.. da jeg først tænte den, kunne den godt skifte fra de forskellige indput (kunne høres på lyden), selvom man intet kunne se på displayet, men så slukkede jeg den, og tænte igen.. og så skete der absolute ingen ting, kun den grønne diode som begyndte at lyse, ingen lyd, ingen sebar liv + den heller ikke kunne slukkes  

men hva tror i der kan være galt med den, jeg hælder selv til at det måske kan være nogle sikringer i den som er brændt af, men det er måske være end det ?

Det skal lige siges, jeg har afleveret den i Hifiklubben idag, som så sender den til reparation. de kunne heller ik sige hvad der var galt. Jeg vil så ha den tilbage om en 2 - 3 uger mente han :-( det lang tid..

nogen som har oplevet nået i samme stil ?

havde selv problemer med sådan en fætter i foråret, dog ikke noget af det du nævner. MEN det tog så lang tid at skaffe reservedele at jeg fik byttet til andet udstyr

MC_Disko
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 29 November 2007 kl. 14:39 | IP-adresse registreret  

brasch skrev:

havde selv problemer med sådan en fætter i foråret, dog ikke noget af det du nævner. MEN det tog så lang tid at skaffe reservedele at jeg fik byttet til andet udstyr

okay hvordan andet udstyr, nået i samme nuværende prisklasse, eller bare en ny receiver i samme stil ?

hvor lang tid gik der, og var det dem selv der forreslog at du kunne få andet udstyr istedet ?

hilsen Michael

brasch
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 29 Oktober 2006
Lokalitet: København
Sendt: 30 November 2007 kl. 09:26 | IP-adresse registreret  

MC_Disko skrev:
brasch skrev:

okay hvordan andet udstyr, nået i samme nuværende prisklasse, eller bare en ny receiver i samme stil ?

hvor lang tid gik der, og var det dem selv der forreslog at du kunne få andet udstyr istedet ?

hilsen Michael

et par måneder, jeg fik lov at vælge udstyr for den pris jeg havde givet for receiveren (dengang 9000kr), men jeg kunne jo bare har valgt en tilsvarende. Jeg indleverede den d. 3. Juni og der gik helt indtil 16. aug før jeg fik nyt, men jeg var heller ikke specielt meget efter dem, da jeg allerede længe inden havde købt en anden receiver

MC_Disko
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 30 November 2007 kl. 10:57 | IP-adresse registreret  

brasch: okay, det lyder da os som en go service.. at man så bare kan vælge ny udstyr til samme pris som man gav i sin tid. men selvfølgelig, ville jo hellere ha min receiver igen, end at gå og vente på den

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes