Sendt: 30 November 2007 kl. 13:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har set mig lun på et par Grado SR60 hovedtelefoner til både hjemmelyt på computeren/fjerner/anlæg og til at have med rundt med min
iPod. Jeg har i øjeblikket et par Sennheisser PX200 som jeg udelukkende valgte på vægt kontra lyd, og fordi de er så billige at jeg har råd til at
købe et par nye hvis jeg kommer til at slæbe dem efter cyklen eller noget. Jeg er sidenhen blevet mere glad for dem fordi de er semilukkede, for
jeg sidder nemlig en time i tog hver dag, og kan høre forholdsvist høj musik uden at genere nogen.
Nu vil jeg gerne have noget bedre og knap så indkapslet lyd, men uha, jeg er altså nærig, mest fordi jeg er mit eget ansvar omkring mine
tekniske dimser bevidst. Jeg er hård ved sagerne, de skal kunne tage nogle tæsk.
Jeg er godt klar over grado SR60 ikke ligefrem er et sæt hovedtelefoner der er designet til bærbare afspillere, og min største "bekymring" er
umiddelbart at jeg vil genere andre passagerere i offentlige transportmidler eller er nødt til at skrue så meget ned at jeg ligeså godt kunne
slukke.
Såøh... Spørgsmål: Kan de bruges også selvom jeg skulle vove mig ind i en bus? Hvor kan jeg prøve dem i København og hvordan vil I betegne
"robustheden"?
|