| Sendt: 02 December 2007 kl. 09:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hey.. Jeg har nu søgt rundt her på forumet, for at læse om hvad i synes ville være værd at købe, nu om dage..
Jeg står og snart skal flytte i hus med damen og så har jeg valgt at skite mit surround ud, med noget lidt bedre...
Da jeg valgte at jeg ville havde surround, havde jeg i forvejen CW DC 1515.. så jeg overvejede at bestille en surround reciver sammen med, et af de der sattelit højtaller med sub sæt.. men så læste jeg lidt rundt her inde på forumet den gang og fandt ud af at man kunne få en forstærker med indgang, så jeg kunne sætte min effektforstærker til min surround reciver, så valget blev så en Pioneer VSX-D814 og en center og baghøjtaller i CW fra hifiklubben.. Hvor har jeg da fortrudt det lige siden 
så nu skal det skiftes ud, med noget som vil gi mig et lidt bedre lyd oplevelse..
Har pt en NAD 218THX som jeg har købt for et lille års tid siden som bar står og samler støv, som jeg havde regnet med at skulle indgå i sættet.. Men det er så også det jeg har til et nyt sæt.
Men nu er jeg så også lidt fortabt, for nu mangler jeg jo så en ny reciver og et sæt højtaller med sub. har kigget lidt på NAD's surround reciver så det matcher min effektforstærker men efter ha læst rundt på forumet, er det ikke rigtig så meget NAD anbefalinger jeg falder over men nærmere Onkyo.. Er NAD ved at være et knap så anerkendt mærke inden for surround, end det var som HIFI for 10år siden..?
SÅ ville egentlig bar høre hvad i sådan ville anbefale at man kiggede nærmere på, så man ikke skal ud og høre samtlige højttaller og reciver igennem, da det nok ikke kun er NAD og Dali som jeg altid hørte meget godt om, inden surround kom på banen.
Budget ligger nok omkring de 20-30.000kr.
|