Tilbage til HIFI4ALL.DK 8. juni 2026 | 14:42   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: 26" tv - Samsung LE-26R86BD? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Philipsp
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 03 December 2007
Lokalitet: Bornholm
Status: Offline
Sendt: 05 December 2007 kl. 16:56 | IP-adresse registreret  

Hej

jeg leder efter en lille julegave til mig selv..

Jeg har fundet ud af at jeg skal have et 26" lcd tv men jeg ved ikke helt hvilket.

Jeg har set lidt på et samsung LE-26R86BD, er det er godt tv?

Andre som kan anbefale et 26" med DVB-T som koster under 5500,- ??

- Philip

Til top Vis Philipsp's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Philipsp

tobywan
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 10 Maj 2004
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 05 December 2007 kl. 17:05 | IP-adresse registreret  

Jeg lytter lige lidt med her, da jeg selv mangler et mindre tv til soveværelset.

Har ikke gode erfaringer med Samsungs R serie og et analogt signal. Vi har kabel tv, så har ikke behov for DVB-T delen. Synes dog det giver et fint billede med et digitalt signal. har selv erfaringer med modellen koblet på stofas digitale spejl, hvilket jo nok tilsvarer dvb-t meget godt, hvis man sammenligner med kvalitenen.

Havde selv overvejet et Sony, men kan ikke lige huske modelnummeret - prisen for mit vedkommende har et max på ca. 6000,-

Philipsp
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 05 December 2007 kl. 17:18 | IP-adresse registreret  

# tobywan det er bare i orden  jeg vil ikke bruge analogt signal, DVB-T er jo digitalt  eller hvad???

- Philip

Philipsp
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 05 December 2007 kl. 19:13 | IP-adresse registreret  

jeg har lige set at expert hat tilbud på et sony KDL26P3000K til 6500,- http://www.expert.dk/default.asp?state=product_detail&pa geid=2193&productid=28299&categoryid={438BFD70-3C72- 42F4-8402-E9CB6EFEF475}&nodeid =

det er lidt over budgetet men hvordan er kvaliteten af det?? vil godt give 1000,- (dvs. 6500,- ialt) hvis det er 120% i stedet for 100% hvis i forstår  

- Philip

MonoTovarisj
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 29 December 2003
Lokalitet: København
Sendt: 05 December 2007 kl. 19:44 | IP-adresse registreret  

Forskellen på samsungs og sony i de størrelser, modeller og prisklasser, er vist mest en smagssag. Da jeg skulle købe mit 32" flade stod jeg nede i tapeconnection og kiggede på forskellen mellem en toshiba og en 32R86 fra samsung og endte med at købe R86eren fordi jeg bedre kunne lide softwaren og menuen i samsungen .. forskellen er der helt klart men enten går man lidt til den ene side eller også går man lidt til den anden side .. jeg endte med ikke at kunne bestemme mig hvad var bedst og valgte derfor at kigge på andet end billedet og vælge udfra det 

Men for at svare på dit spm vil sige at jeg er ganske tilfreds med mit R86 flimmer .. men du skal ned og se det i en biks før du kan bestemme dig.

Verden ville være et bedre sted at leve, hvis alle bare overholdt alle standarder!
Til top Vis MonoTovarisj's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af MonoTovarisj Besøg MonoTovarisj's Websted

Philipsp
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 05 December 2007 kl. 21:43 | IP-adresse registreret  

# MonoTovarisj  jeg må se hvad jeg kan finde af elektronik butikker her på bornholm.. :P ej... det er i hverfald en i rønne hvor jeg bor.. jeg tæller ikke butikker som merlin med.. ;D

- Philip

MonoTovarisj
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 29 December 2003
Lokalitet: København
Sendt: 05 December 2007 kl. 22:50 | IP-adresse registreret  

Jep .. kender vist ikke lige nogen ..

men prøv så vidt det er muligt at få sat et HD billede på fra blueray eller hddvd så ser du hvor godt det kan blive og så prøv at se et analogt antennesignal .. så har du ligesom set begge grænse værdier for signal du kan proppe i fjernsynet.

Verden ville være et bedre sted at leve, hvis alle bare overholdt alle standarder!
Til top Vis MonoTovarisj's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af MonoTovarisj Besøg MonoTovarisj's Websted

Philipsp
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 06 December 2007 kl. 08:17 | IP-adresse registreret  

Det vilo jeg prøve at gøre.. de plejer at være meget flinke der nede i Sommers Radio-Tv

Andre som har noget at skulle have sagt..   

- Philip

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes