Nu leder jeg bare efter en rørforstærker at sætte efter den.. Jeg har kigget på darkvoice 336i, men har kun kunne finde dem på ebay hvor sælger er fra kina og skal have 100 dollars i transport. plus chancen for at skulle betale moms og told oven i.
Så jeg ville hører om der nogen der kender nogle andre rørforstærkere eller forhandlere, hvor det er muligt at købe dem i eu. Så man i det mindste ikke skal betale mons oven i.
Forstærkeren skal drive et sæt akg 701 og kilden er coix fra mit x-fi lydkort.
Bruger siden: 23 September 2005 Lokalitet: Bornholm
Status: Offline Indlæg: 284
Sendt: 08 December 2007 kl. 16:06 | IP-adresse registreret
Hejsa
Har du hørt pågældende rørdims? Men hvis du har mod på, at købe ubeset/uhørt så er priserne på nedenstående link, så vidt jeg ved, incl fragt, told og moms til EU-lande:
Skulle bestemt mene at den er kraftig nok, syntes også at have læst et par gode reviews af den, men kan ikke lige finde dem.. Men har selv kigget lidt på little dot II fra casque_hifi og kan sige at de normalt ryger op i omkring 130-150 euro. Og dertil kommer porto. Du slipper dog for told og moms da de sendes fra Frankrig og dermed uden afgift da det jo er indenfor EU.
Men hvis det ender med at du får budt på en kunne det da være at jeg var interesseret i at snuppe en portable amp med, så kunne vi dele om portoen og spare lidt der ;-)
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum