Tilbage til HIFI4ALL.DK 11. juni 2026 | 14:48   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: Ny i projektorverdenen.. HJÆLP!! :) (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Kirstines
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 09 December 2007
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Sendt: 09 December 2007 kl. 14:58 | IP-adresse registreret  

Hej alle eksperter

Jeg er ny i hjemmebiografverdenen, og søger derfor råd. Jeg skal købe en projektor til at se film på, krav: rimelig høj opløsning (min 1280#720), god kontrast, ikke for støjende, og sidst men ikke mindst: jeg er på su, så ikke for dyr.

Ved at læse anmeldelser osv. har jeg overvejet Optoma HD 70. Kan denne fx anbefales til en nybegynder og opfylder den egentlig mine krav? Er der andre, som ville være bedre, uden at blive helt vildt dyre?

På forhånd tak for hjælpen!

M.v.h. Kirstine

Til top Vis Kirstines's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Kirstines

Kirstines
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 09 December 2007
Lokalitet: Nordjylland
Sendt: 09 December 2007 kl. 15:00 | IP-adresse registreret  

Hov, og er Optoma H79 egentlig lige så god som Optoma hd70?

Til top Vis Kirstines's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Kirstines

Dief
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 14 Februar 2004
Lokalitet: Sønderjylland
Sendt: 10 December 2007 kl. 05:23 | IP-adresse registreret  

Hej Kirstines og velkommen til.

Hvis du bruger søgefunktionen øverst på siden, og taster projektoren ind, tror jeg du finder noget mere omkring den. Jeg har kun hørt godt om den projektor, men ved ikke selv om den er god.

Jeg har selv holdt øje med Infocus' projektorer. Jeg er ret hut på IN 76'eren, men ved ikke om jeg skulle vente på at IN 81 falder i pris, den kan nemlig køre fuld HD, hvor 76'eren kun kan køre 1280 X 720. Har skrevet sammen med ejere  af IN 76, og de siger de kun kan ane en lille forskel i billedekvalitetem på de to projektorer. Så jeg overvejer kraftig at spare en masse penge ved at nøjes med IN 76'eren.

Det bedste for dig ville være at tage ud og se på projektoren selv, for det er jo dig der skal se på billedet og være tilfreds med det. Ved fx at Hifiklubben sælger IN 76'eren til 10.000 Kr, tag da et kig forbi, og sammenlign den med en Optoma HD70. Jeg ved bare ikke hvor du kan se sådan en henne??

Mvh Dief

Til top Vis Dief's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Dief Besøg Dief's Websted

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes