| Sendt: 29 December 2007 kl. 19:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Olsen
Det ved jeg faktisk ikke. Jeg tror nok en af mine bekendt skaber har den og den lød sku fint nok. Han benyttede analog signal kabler fra boksen og over til sit anlæg. Den understøtter jo alm. musikfil format. Er der nogen der ved hvordan man kan se ud fra de tekniske definitioner hvordan kvaliteten er?? Altså udover at MP3 format som regel er i 192kbit/s og jo højerer jo bedre.
Jeg har desuden fået hjælp til mit problem fra Peter Pan. Som berettede om denne fikse boks:
http://www.lintronic.dk/LinTronicTableTopSeries-Danish.pdf
Denne boks kan registerer input fra Beo4 og man kan herefter selv programmere den boksen til at sende signal ud til andre produkter. Dette giver fantastiske muligheder:
Hvis man har en ikke B&O DVD afspiller kan man programmere den til at tænde for ens fjernsyn og tænde for DVD en og betjene denne samtidig med at den tænder for ens anlæg blot ved at trykke på DVD.
Det giver også mulighed for at købe en fladskærm i et andet mærke end B&O og stadig kunne bruge Beo4 til at betjene det med.
Derudover har B&O lavet en fjernbetjent lysdæmper (1295 kr.) som er noget stor og passer ikke ind i standart dåser i væggen. LK har lavet en fjernbetjent lysdæmper som passer i væggen og koster 499 kr. Hvis boksen kan udsende signal med samme bølgelængde som LK's fjernbetjening så fås en meget mere elegant løsning uden at skulle investere i den helt store IHC pakke.
Hilsen
Ian
|