Tilbage til HIFI4ALL.DK 15. maj 2024 | 08:50   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Head-fi
 HIFI4ALL Forum : Head-fi
Emne Emne: Head-fi meet - 16/2 2008 (billeder s.13) (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 17
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Claus-dk
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 16 Maj 2007
Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline
Indlæg: 1852
Sendt: 16 Februar 2008 kl. 22:17 | IP-adresse registreret  

jacobtc skrev:

Claus-dk skrev:
jacobtc skrev:
Claus! nu ved jeg, hvad som gjorde din Corda til noget specielt, hvor er dens Crossfeed
skifter?
Ude på lokum, hvor crossfeeden blev skyllet ud, sådan en gang gejl hører ikke hjemme i mit hjem........


Haha ja ok, men sød var den da



Ja jeg er også glad for den, men det manglende crossfeed gør den jo mere overkommelig i pris også...
Til top Vis Claus-dk's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Claus-dk
 
jacobtc
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 25 September 2007
Lokalitet: Aalborg
Status: Offline
Indlæg: 172
Sendt: 16 Februar 2008 kl. 22:22 | IP-adresse registreret  

Claus-dk skrev:
jacobtc skrev:

Claus-dk skrev:
jacobtc skrev:
Claus! nu ved jeg, hvad som gjorde din Corda til noget specielt, hvor er dens Crossfeed
skifter?
Ude på lokum, hvor crossfeeden blev skyllet ud, sådan en gang gejl hører ikke hjemme i mit hjem........


Haha ja ok, men sød var den da



Ja jeg er også glad for den, men det manglende crossfeed gør den jo mere overkommelig i pris også...

Ja det er selvfølgelig rigtigt

Til top Vis jacobtc's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jacobtc
 
Techtor
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 19 April 2006
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 191
Sendt: 17 Februar 2008 kl. 12:13 | IP-adresse registreret  

Zorglub skrev:
Et norsk setup  ... jeg nåede aldrig helt derover, men hvad gør det når vi ses igen.



Takker for fint billede! Mit kamera nægter for tiden at fungere, så jeg var desværre uden kamera på denne tur..

Der var flere, der spurgte om min Zero Amp, så her er lidt mere information:
Input:
Kun digital ind - optisk og coax ("vanlig" RCA-stik). Der er altså ingen muligheder for analog ind eller USB. Den klarer sagtens 44.1, 48 og 96kHz, men selvfølgelig ikke DTS eller Dolby Digital. Giver lidt begrænsninger - man skal have digital ud på sin signalkilde..

Output:
Den har analog ud, så den kan sagtens benyttes som en ren DAC. De tre små knapper i front er for at skifte mellem optisk og coax ind, samt at tænde/slukke for hovedtelefonforstærkeren.
Og ja - den har også stik for ørebøffer i front. Det er jo en ørebøf-forstærker. Den spiller forøvrigt mere end højt nok. :)

Mere information:
Der er en længere tråd på head-fi.org med review, billeder og masser af information. Jeg har tidligere lavet en lille opsummering af tråden. Jeg købte min af biglawhk på Ebay, sammen med et par ekstra opamps (direkte via paypal). Ingen problemer med denne sælger. (Man skal dog søge på ebay - ikke altid, at han har nogen til salgs..)

Modifikationer:
Jeg har byttet den monterede dual opamp OPA2604 ud med to single OPA627 på en converter - det var i denne stand, at den var med på mødet. Har også købt en DY2000 opamp, men har ikke testet denne endnu. Har ikke selv hørt den helt store forskæl efter opgraderingen til OPA627, men skal lytte mere og vende mig til lyden, inden jeg skifter tilbage og lytter efter forskælle.

Pris:
Den koster USD $170 + ca. 400 DKK i tolden.

Defekter:
Lyset lige over powerknappen fungerer ikke. Det er dog detaljer.

Beklager at jeg spammer tråden her, men det var såpas mange, der spurgte til den, at jeg lige så godt kan lave en post her..


DVD-spilleren nederst er min glimrende Arcam DV139, som har fantastisk lyd, men til digital ud ved cd-afspilning benyttede jeg hellere min gamle Pioneer - ikke så avanceret og derfor hurtigere ved cd-skift, sporvalg og så videre..

Og ja - det er mig i gul og grøn Neil Young-t-shirt, nr 2 fra venstre bagerst på gruppebilledet.

Edit: Læs gerne tråden på head-fi.org (link over) for mere info - læste lige, at når man tænder for "preamp"-knappen, så aktiverer man ikke bare ørebøf-forstærkeren, men hvis man ikke har ørebøffer koblet i, så justerer volumknappen faktisk også det analoge outputsignal! Brugsområdet udvides derfor til at ikke bare kunne benyttes som DAC+ørebøf-forstærker og ren DAC alene, men også nu som både DAC+forforstærker! Dette skal jeg teste!!


__________________
File not found. Fake it (Y/N)? _
Til top Vis Techtor's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Techtor
 
Techtor
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 19 April 2006
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 191
Sendt: 17 Februar 2008 kl. 12:29 | IP-adresse registreret  

bdef skrev:
dB drag var der self' også....


Veel - tinnitus er alvorlig problem, som man skal tage seriøst - her var det en simpel upræcis test af hvor meget lyd en deltager plejer at lytte til - satte lyden på cirka-volum, formet hånden for at simulere at hovedtelefonerne er lukket mod hovedet, og målte derefter lyden med en støjmåler. Med C-vægtning viser her lydmåleren på billedet moderate 78 dB, som trods alt ikke er højt..

__________________
File not found. Fake it (Y/N)? _
Til top Vis Techtor's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Techtor
 
Techtor
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 19 April 2006
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 191
Sendt: 17 Februar 2008 kl. 13:35 | IP-adresse registreret  

Mange tak, alle, for et glimrende head-fi-træf!

Skægt at sammenligne alle de forskellige ørebøffer og forstærkere - skulle dog gerne selv brugt mere tid til at lytte til de glimrende portable mini-forstærkere - ikke lige en mangel på dem på mødet!

Specielt imponerende var:
Darkless' Audio Technica ATH-L3000: Sammenlignet med mine AKG K701 havde den det ekstra punch og den ekstra fylde i bassen, som jeg faktisk ikke var klar over at jeg savnede i mine K701'ere. Overraskende komfortabel var de også, specielt til at være såpas store. Dog ikke så luftige som mine, men for en stenkontrol på bassen!

Grado GS1000: Lige så luftige som mine K701, men med mere bas. De har også en vanvittigt detaljeret lyd - de mest analytiske ørebøffer, som jeg har hørt. En speciel lys tone - de er rigtig lyse, men uden at blive hårde. Specielle ørebøffer, med en speciel lyd og speciel pasform, som man skal lige. Jeg kunne rigtig godt lide dem.

Solvins DIY-røramp: Mmmh - dejlig rørlyd - heller fristende at bestille en sådan en. Er dog bange for, at jeg allerede har brugt meget af årets hifi-budget - og det er kun februar..

Kunne også godt lide Sennheiser HD650, og, og og..


I det hele taget skægt - hyggelige hifi-mennesker, god musik, flot udstyr og i det hele taget..


Det eneste negative var McFrokosten - bliver selv altid overrasket over hvor dårlig McBurgere egentlig er.. Det fortæller mig også, at jeg skal sammenlige udstyr side ved side - jeg kan tydeligvis ikke stole på hukommelsen når det gælder sanseoplævelser, eftersom jeg hver gang bliver overrasket over hvor dårlige burgere McD egentlig har..


Og aftenen var ellers ikke over..
Efter head-fi-træffet havde undertegnede Darkless på besøg til en lille lytterunde i kælderen, hvor vi fik ørerne banket møre af min monstersub, og lyttede til meget andet. En glimrende dag! 


Forslag til næste headfi-møde:
- En organiseret præsentationsrunde, hvor vi går rundt til alle borde, hvor hver især præsenterer sit opsæt - hvad de kan lide og ikke lide ved sit grej, og hvad de eventuelt god kunne tænke sig at anskaffe/teste.
- Klistremærker med navn og brugernavn - er selv dårlig til at huske navne..

Igen - tak for et dejligt møde!


__________________
File not found. Fake it (Y/N)? _
Til top Vis Techtor's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Techtor
 
niklasthedolphi
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum


Bruger siden: 13 Oktober 2007
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 217
Sendt: 17 Februar 2008 kl. 13:49 | IP-adresse registreret  

Jeg synes det er super med sådan en spændende oplevelse som alle I deltagere kan deles om.

Jeg har ikke været aktiv nok i tråden til at være opmærksom på Arrangementet af Head-Fi meeting.
Alt andet lige ville jeg heller ikke kunnet have deltage da jeg havde andre planer som måtte prioriteres.

Jeg ville dog nok have skilt mig ud fra mængden såfremt jeg havde deltaget.

Ikke fordi mine hovedtelefoner ikke var repræsenteret på dagen men fordi jeg benytter en alternativ løsning som head-amp og fordi jeg har en holdning som jeg har brug for at give udtryk for.

Hvorfor lider dette arrangement i den grad under kun at være repræsenteret med digitale lydkilder?


Taget for givet, fra min side, at analog lyd har et ubetinget større potentiale for høj lydkvalitet i forhold til den komprimering af den analoge reference som digital lyd altid vil være, må det, alt andet lige, være vanskeligere at vurdere hvilke hovedtelefoner og dertil hørende forstærkning der spiller godt og mindre godt.

Jeg er en del forundret over at det forholder sig sådan på et arrangement med den alt for udnervurderede mulighed der er i at lytte til god musik med hovedtelefoner.


Havde jeg deltaget havde min lydkilde nok været en spolebåndoptager eller en pladespiller og min head-amp ville som sagt havde været anderledes end mængden ved at være indbygget i min Lyrec spolemaskine.

På en måde er det trist at ingen andre havde en sådan indgangsvinkel til deltagelse med udstyr, da jeg er overbevist om at det ville have skilt sig ud som værende den bedst lydende løsning!



"dolph"
Til top Vis niklasthedolphi's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af niklasthedolphi
 
bdef
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 09 Juli 2006
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Indlæg: 739
Sendt: 17 Februar 2008 kl. 13:56 | IP-adresse registreret  

niklasthedolphi skrev:
Havde jeg deltaget havde min lydkilde nok været en spolebåndoptager eller en pladespiller og min head-amp ville som sagt havde været anderledes end mængden ved at være indbygget i min Lyrec spolemaskine.

Det havde da været super med et sådan indfald.

Jeg tog ikke min pladespiller med dels fordi min pick-up er slidt og dårlig eller begge dele, og dels fordi det var nemmere bare at tage cd'en med. Den har godt nok indbygget RIAA, så den kobler fint til min head-amp.

Til top Vis bdef's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af bdef
 
nc8000
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar

Bruger siden: 07 August 2007
Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline
Indlæg: 1460
Sendt: 17 Februar 2008 kl. 13:56 | IP-adresse registreret  

niklasthedolphi skrev:


Hvorfor lider dette arrangement i den grad under kun at være repræsenteret med digitale lydkilder?





Kunne være fordi pladespillere ikke lige et det mest optimale at flytte for meget rundt på (for der er da ingen "ægte" audiophiler der ikke har mindst en pladespiller, er der vel ?


__________________
Jungson CDT2 > RudiStor RPX-100 > Ed8 APS V2 xlr
(iPod Classic 160GB | iPod Touch 64GB| HiFiMan HM602 | (D-NE920 > iBasso D10)) > RSA Protector > JH13 TWag OM
iPhone 4 > Etymotics MC3
Til top Vis nc8000's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af nc8000
 
Zorglub
Lukket konto
Lukket konto
Avatar

Bruger siden: 12 Marts 2004
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 2460
Sendt: 17 Februar 2008 kl. 19:12 | IP-adresse registreret  

niklasthedolphi skrev:
Jeg synes det er super med sådan en spændende oplevelse som alle I deltagere kan deles om.


Ja det er en rigtig god måde at mødes på. Set i forhold til de hifi træf jeg ellers har deltaget i er den sub (tøhø) genre, som hovedtelefoner er i, ekstra vigtig da tilgængeligheden er stærkt begrænset.

niklasthedolphi skrev:

Ikke fordi mine hovedtelefoner ikke var repræsenteret på dagen men fordi jeg benytter en alternativ løsning som head-amp og fordi jeg har en holdning som jeg har brug for at give udtryk for.


Jeg glæder mig rigtig meget til at høre din båndoptager som forstærker, det lyder rigtig spændende. Omvendt så er jeg sikker på at du vil kunne gå op opdagelse i både rør og transistor forstærkere, som du aldrig havde drømt om. På den led vil du faktisk falde meget godt ind i mængden

niklasthedolphi skrev:

Hvorfor lider dette arrangement i den grad under kun at være repræsenteret med digitale lydkilder?


Ja, jeg sagde det vist (nok mest til mig selv) at det kunne være sjovt, hvis der kom en med en pladespiller. Fokus lå nok ikke så meget på signalkilden, som på forstærker/hovedtelefoner. Dog var der en DIY DAC, samt Darkless fine Stello, men ellers var fokus ikke lige der. Så der skal klart lyde en opfordring herfra til dig om at hoppe med næste gang, samt at få noget gennemført analog lyd med. Også gerne noget spolebånd!

niklasthedolphi skrev:

På en måde er det trist at ingen andre havde en sådan indgangsvinkel til deltagelse med udstyr, da jeg er overbevist om at det ville have skilt sig ud som værende den bedst lydende løsning!




Jeg syntes at det er en farlig ting at erklære en "vinder" på så kort tid. I min erfaring er grej der skilder sig ud ikke altid det der gør sig godt på længere sigt. Det tager tid og intimitet (uha uha) at lære ting at kende ordentligt, samt at udforske synergi effekter. Dog vil jeg sige at et træf, som det vi netop har overstået, giver en enestående mulighed for at få sig en første date uden at det behøver at være en blind date over postordre.

Jeg tog selv fra træffet med 2 helt klare indtryk. Jeg er ikke alene om denne mystisk hobby og nøj hvor er der mange spændende og vellydende! produkter derude. Jeg er ikke ved enden, dette er blot begyndelsen på endnu en måde at nyde alt den herlige musik på.

Håber vi ses næste gang
Til top Vis Zorglub's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Zorglub Besøg Zorglub's Websted
 
MartinFS
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 10 Januar 2008
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 5
Sendt: 17 Februar 2008 kl. 20:06 | IP-adresse registreret  

Også herfra tak for et rigtig godt meet!
Det var virkelig sjovt og spændende at prøve alt det grej, man ellers kun kan læse om, samt naturligvis at tale med de glade (og kyndige) ejermænd!
Nu er der -i endnu højere grad end før- drømmegods til mange års røde tal på bundlinjen
En anden ting, der nok giver resultat, men ingen røde tal, var kurset i DIY-skum-tips - min pung (og ørerne ikke mindst) siger tak!
Mvh Martin
Til top Vis MartinFS's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af MartinFS
 
techtrino
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 19 Juni 2006
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 2499
Sendt: 17 Februar 2008 kl. 20:15 | IP-adresse registreret  

Hehe min pung er sur på mig... fordi jeg tænker kun på RS-1 nu... sooo sweeet... I must own them 

Men fordi jeg har sparet mange penge på tips til mine ety er4s, takket være Claus, kan jeg vel godt tillade mig det
Til top Vis techtrino's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af techtrino
 
jacobtc
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 25 September 2007
Lokalitet: Aalborg
Status: Offline
Indlæg: 172
Sendt: 17 Februar 2008 kl. 20:35 | IP-adresse registreret  

MartinFS skrev:
Også herfra tak for et rigtig godt meet!
Det var virkelig sjovt og spændende at prøve alt det grej, man ellers kun kan læse om, samt naturligvis at tale med de glade (og kyndige) ejermænd!
Nu er der -i endnu højere grad end før- drømmegods til mange års røde tal på bundlinjen
En anden ting, der nok giver resultat, men ingen røde tal, var kurset i DIY-skum-tips - min pung (og ørerne ikke mindst) siger tak!
Mvh Martin


Bliver det så en 2Move eller?
Til top Vis jacobtc's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jacobtc
 
techtrino
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 19 Juni 2006
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 2499
Sendt: 17 Februar 2008 kl. 20:37 | IP-adresse registreret  

Ja Martin skal have sig en 2Move og et par ms-1... buhhh til senn 650 
Til top Vis techtrino's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af techtrino
 
Claus-dk
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 16 Maj 2007
Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline
Indlæg: 1852
Sendt: 17 Februar 2008 kl. 20:39 | IP-adresse registreret  

Det glæder mig at I er glade for det lille lynkursus i fik i skumpropper, jeg har selv brugt rigtig mange timer på at finde frem til den nemmeste
måde at lave disse på, samtidigt har jeg også prøvet et utal af forskellige skumpropper på mine IEMs, den type jeg havde med til mødet var en
North og kan desværre være lidt svær at få fingere i. Det er den prop som jeg selv synes giver den bedste isolation, uden at ofre synderligt
meget på komforten....
Hvis komforten er vigtigst og isolation ikke så vigtig, ville jeg vælge en prop fra Howard leigth, den er lidt mere behagelig, men giver også lidt
svagere bas..
Min egen favorit er en prop der hedder "eco damp" dels holder den meget længere på grund af den glatte overflade, det er også den der gør
lyden bedst (for mine ører)..
Bilsom soft som også er en populær prop i Danmark synes jeg hænger for dårligt sammen og har en tendens til at gå i stykker for hurtigt..
EARclassic bryder jeg mig slet ikke om, men den er OK i lyd og isolering, men ikke særligt komfortabel, til gengæld er den let at få fat i..

Et sidste tip er at vende skumpropperne omvendt, så den tykke ende kommer ind forrest, det gør alting bedre, men specielt skal nævnes at det
forhindre forseglingen i at blive brudt når man tygger, gaber og alle de andre tidspunkter hvor den brydes...

Til top Vis Claus-dk's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Claus-dk
 
techtrino
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 19 Juni 2006
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 2499
Sendt: 17 Februar 2008 kl. 20:46 | IP-adresse registreret  

Claus, kender du et godt sted man kan købe de der "eco damp"? takker 
Til top Vis techtrino's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af techtrino
 
kimC
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 16 Maj 2006
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 675
Sendt: 17 Februar 2008 kl. 20:52 | IP-adresse registreret  

techtrino skrev:
Hehe min pung er sur på mig... fordi jeg tænker kun på RS-1 nu... sooo sweeet... I must own them 

Men fordi jeg har sparet mange penge på tips til mine ety er4s, takket være Claus, kan jeg vel godt tillade mig det

Skal du ha' den nye version uden "knappen"?

http://img90.imageshack.us/my.php?image=rs12ur1.jpg

 

Til top Vis kimC's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af kimC
 
Claus-dk
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 16 Maj 2007
Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline
Indlæg: 1852
Sendt: 17 Februar 2008 kl. 21:01 | IP-adresse registreret  

techtrino skrev:
Claus, kender du et godt sted man kan købe de der "eco damp"? takker 


Desværre ikke, men prøv at google dem så kan du jo være heldig at finde dem, de er så vidt jeg husker lavet i Polen, hvis du finder dem så lav en
tråd om et gruppekøb da der så vil kunne spares en masse penge ved indkøb af måske 500 stk.....

Det bedste du kan gøre ville jo være at tilmelde dig gruppekøbet så er du jo helt fri for skumpropper..........kom frisk og fredigt.....jeg ved du har
lyst....De der Gradoer kan sagtens vente........Du ved du vil.......Lokke lokke
Til top Vis Claus-dk's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Claus-dk
 
Techtor
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 19 April 2006
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 191
Sendt: 17 Februar 2008 kl. 21:41 | IP-adresse registreret  

MartinFS skrev:
En anden ting, der nok giver resultat, men ingen røde tal, var kurset i DIY-skum-tips - min pung (og ørerne ikke mindst) siger tak!
Mvh Martin


Jah! Tak til Claus_Dk for glimrende DIY-opskrift! Nu skal jeg bare rode lidt i rigshospitalets "biologisk affald"-skraldespand, og så kan jeg også lave nogle gode nogle derhjemme! Det er de slanger, der er blevet benyttet til fx miktions-cysto-ureteroscintigrafi, der giver den bedste dynamik, ik'?

Også mange tak for de nye propper, Claus - mine proppefæster var dobbelt så tykke, men så sidder forhåbentligvis til gengæld de nye propper ekstra godt..

Rigtigt skægt med ny information - både sjovt, spændende og interessant!



__________________
File not found. Fake it (Y/N)? _
Til top Vis Techtor's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Techtor
 
Claus-dk
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 16 Maj 2007
Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline
Indlæg: 1852
Sendt: 18 Februar 2008 kl. 01:30 | IP-adresse registreret  

Techtor skrev:

MartinFS skrev:
En anden ting, der nok giver resultat, men ingen røde tal, var kurset i DIY-skum-tips - min pung (og ørerne ikke mindst) siger
tak!Mvh Martin
Jah! Tak til Claus_Dk for glimrende DIY-opskrift! Nu skal jeg bare rode lidt i rigshospitalets "biologisk affald"-skraldespand, og så kan jeg
også lave nogle gode nogle derhjemme! Det er de slanger, der er blevet benyttet til fx miktions-
cysto-ureteroscintigrafi
, der giver den bedste dynamik, ik'? Også mange tak for de nye propper, Claus - mine proppefæster var dobbelt
så tykke, men så sidder forhåbentligvis til gengæld de nye propper ekstra godt.. Rigtigt skægt med ny information - både sjovt, spændende og
interessant!


Det er lige netop dem.....aflejringerne på dem giver lyden varme og glød...
Til top Vis Claus-dk's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Claus-dk
 
techtrino
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 19 Juni 2006
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 2499
Sendt: 18 Februar 2008 kl. 13:12 | IP-adresse registreret  

kimC skrev:

techtrino skrev:
Hehe min pung er sur p� mig... fordi jeg t�nker kun p� RS-1 nu... sooo sweeet... I must own them 

Men fordi jeg har sparet mange penge p� tips til mine ety er4s, takket v�re Claus, kan jeg vel godt tillade mig det

Skal du ha' den nye version uden "knappen"?

http://img90.imageshack.us/my.php?image=rs12ur1.jpg




Ja det regner jeg med, men nu for vi se hvornår pengepungen tillader det


Ellers har jeg jo en del "stuff" jeg kan sælge

Til top Vis techtrino's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af techtrino
 

<< Forrige Side af 17 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2024 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes