Tilbage til HIFI4ALL.DK 13. juni 2026 | 11:57   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Højttalere
 HIFI4ALL Forum : Højttalere
Emne Emne: Erfaringer med Audiovector S-serien? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
rune-nielsen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 08 Juli 2003
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Sendt: 17 December 2007 kl. 16:43 | IP-adresse registreret  

Jeg kom lige forbi siden og så, at Audiovector er klar med en ny højtalerserie: www.hifi4all.dk/content/templates/nyheder.asp?articleid=1715 &zoneid=1

Jeg har haft mine M3 Avantgarde i en 4 års tid og er rigtig glad for dem. Ikke at jeg har råd til at skifte til de nye S3 Avantgarde, men de ser jo vildt lækre ud. Det er jo faktisk en kompakt 6-serie, og dem har jeg altid savlet over. Men er der efterhånden nogen der har hørt disse højtalere og kan sige noget om hvordan de klarer sig i forhold til M-serien?

Mit Hifi
Til top Vis rune-nielsen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af rune-nielsen Besøg rune-nielsen's Websted

rune-nielsen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 08 Juli 2003
Lokalitet: Århus
Sendt: 18 December 2007 kl. 15:03 | IP-adresse registreret  

Hmm. Er der slet ikke nogen der har hørt de nye højtalere endnu? Er de kommet i butikkerne? Nogen der har set dem i "virkeligheden"?

Der må da være andre end mig der glæder sig til de nye AV højtalere.

Mit Hifi
Til top Vis rune-nielsen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af rune-nielsen Besøg rune-nielsen's Websted

ludom
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 03 Februar 2005
Lokalitet: København
Sendt: 25 December 2007 kl. 17:49 | IP-adresse registreret  

Hej Rune.

Jeg har lidt erfaring med S3 Avantgarde, da jeg lige har fået dem til fordel for M3 Signature..

Jeg er stadig i tilspilningsfasen, men umiddelbart er der mere af det hele i forhold til de "gamle" M3. Dvs. langt bedre perspektiv, dybere og mere præcis bas, luftigere diskant.. - i det hele taget en langt renere lyd.

Finishen på højtaleren er klasser bedre og visuelt virker de mindre. Alt i alt er jeg pt. super tilfreds

Venligst,

Morten

BMJ73
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 13 Maj 2007
Lokalitet: Nordjylland
Sendt: 26 December 2007 kl. 15:04 | IP-adresse registreret  

Hej

Jeg har et par S1 signature til gennemlytning her i julen. Jeg blev oprindeligt opmærksom på et godt Mi1 avantgarde tilbud men opdagede så at der var kommet en ny S serie. S1 sammenlignet med Mi1 er noget ganske andet, kabinettet er vel den største forskel (måske også enheder - ved det ikke?) men det kommer til udtryk som en langt mere præcis, stram og subjektivt dybere bas gengivelse. Nu er S1 jo den lille standermodel, men hvis det nye kabinet (måske enheder?) kan stramme de store modeller op som ved S1, ja så er det virkelig en forbedring (men det lyder sådan iflg. Ludom). Jeg tror jeg ender med et par S1 signature, de gør det meste super godt, og mangler kun af og til pondus i bunden. Har du iøvrigt et bud på noget andet som bør gennemlyttes ud over S1 sign. så kom med det

Mvh BMJ

Til top Vis BMJ73's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af BMJ73

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes