| Forfatter |
|
Soerenmoeller Forum Bruger

Bruger siden: 25 December 2007 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 13
|
| Sendt: 25 December 2007 kl. 00:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej.
Har lige et lille problem som jeg håber nogen kan hjælpe mig med. har lige fået en jvc surround sound system. Problemet er at jeg også gerne vil tilslutte min computer men der er ikke nogle phono indgange. kun en usb. så spørgsmålet er om det er muligt at tilslutte computeren til usb indgangen?
|
| Til top |
|
| |
Rappo Forum Bruger

Bruger siden: 04 Januar 2007 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 375
|
| Sendt: 25 December 2007 kl. 08:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
Soerenmoeller skrev:
Hej.
Har lige et lille problem som jeg håber nogen kan hjælpe mig med. har lige fået en jvc surround sound system. Problemet er at jeg også gerne vil tilslutte min computer men der er ikke nogle phono indgange. kun en usb. så spørgsmålet er om det er muligt at tilslutte computeren til usb indgangen? |
|
|
Det lyder sandsynligt! Men det må der da næsten stå i manualen?  __________________ Hi-Fi: Avi ADM 9.1T, Rega Planet, Boston Horizon HPS 8Wi.
Head-Fi: Heed Canamp, Cambridge DacMagic, FiiO E10, HiFiMAN HE-400, Fischer Audio FA-003, Sennheiser HD25-1 mkII & Superlux HD-662.
|
| Til top |
|
| |
Rockmoroe Branchemedlem

Tweaks & Hifi
Bruger siden: 13 April 2007 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 341
|
| Sendt: 25 December 2007 kl. 08:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja, eller fortæl os lige, hvilket anlæg det drejer sig om og om dit lydkort. Men også om det er til surr. eller kun stereo
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 25 December 2007 kl. 09:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg kan ikke finde noget om det i manualen. Det drejer sig om et JVC KV-THP3 anlæg. Det er surround. Ved ikke helt hvad mit lydkort er. Er vist ikke noget vildt lydkort. bare det der sad i computeren da jeg købte den i netto.
|
| Til top |
|
| |
RogueAgent Forum Bruger

Bruger siden: 09 Januar 2004 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 2359
|
| Sendt: 25 December 2007 kl. 09:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
USB indgangen i anlæg (eller DVD afspillere eller bilradioer osv), er normalt beregnet til at slutte f.eks. en MP3 afspiller til, evt. en USB-memorykey eller en extern usb harddisk (skal så ofte være formatteret til FAT32 istedet for NTFS). Anlægget vil kunne aflæse musikfiler fra disse medier (evt. også videofiler afhængig af format, hvis der er tale om en DVD afspiller eller surroundanlæg med indbygget DVD).
Jeg tvivler dog på at man kan trække et kabel fra en pc til usb-indgangen i et minianlæg, men har aldrig prøvet, så vil da ikke afvise det... __________________ Pioneer VSX-859 - Carver 753x - Energy RVS - Technics SL-1210mkII/Denon DL110 - Panasonic BD35 - Toshiba HD-XE1 - Pioneer CLD-D704 - LG 50PS8000 - Panasonic AE500
|
| Til top |
|
| |
Rockmoroe Branchemedlem

Tweaks & Hifi
Bruger siden: 13 April 2007 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 341
|
| Sendt: 25 December 2007 kl. 09:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
Vil give RogueAgent ret, det er højst usnadsynlig, det er muligt. 
|
| Til top |
|
| |
Rappo Forum Bruger

|
| Sendt: 25 December 2007 kl. 09:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
Rockmoroe skrev:
Vil give RogueAgent ret, det er højst usnadsynlig, det er muligt. 
|
|
|
Jeg må vidst også tilslutte mig. Selvom der findes apparater der kan tilsluttes computeren via usb og bruges som DAC, så er det nok ikke sandsynligt at man vil finde denne feature i et minianlæg. Det var vidst lige lovligt optimistisk af mig at betegne det som sandsynligt.  __________________ Hi-Fi: Avi ADM 9.1T, Rega Planet, Boston Horizon HPS 8Wi.
Head-Fi: Heed Canamp, Cambridge DacMagic, FiiO E10, HiFiMAN HE-400, Fischer Audio FA-003, Sennheiser HD25-1 mkII & Superlux HD-662.
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 25 December 2007 kl. 10:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Rappo Forum Bruger

|
| Sendt: 25 December 2007 kl. 13:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvis du påtænker at sætte den i USB-indgangen på dit anlæg, så vil det ikke virke. USB-indgangen er formodentlig kun til isætning af USB-drev, altså hukommelse (således at du kan lægge musikfiler ind på den via pc og afspille dem via anlæg'et). Hvis der ikke er andre tilslutninger på anlæg'et, så trivler jeg på at du kan slutte det til din pc... __________________ Hi-Fi: Avi ADM 9.1T, Rega Planet, Boston Horizon HPS 8Wi.
|
| Til top |
|
| |