| Forfatter |
|
flaz Forum Bruger

Bruger siden: 12 Juni 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1149
|
| Sendt: 28 December 2007 kl. 19:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej,
Min kæreste har været så smart at spilde saft i vores fjernbetjening. Er der nogen som ved hvor man kan købe en ny?
Tv'et er et Panasonic th-50pz70e
- jeg har prøvet at skille den ad, men kan kun få skruerne ud og så kan jeg ikke komme videre 
Alternativet er en ny, men jeg synes det er svært at finde noget som er pænt - har I evt nogle forslag?
Mvh Malik
|
| Til top |
|
| |
Frede1977 Forum Bruger

Bruger siden: 29 Januar 2004 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1916
|
| Sendt: 28 December 2007 kl. 20:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
Opret en købesannonce. Med alle de solgte Pana'er må der da være en del med multi-fjernbetjeninger der ikke skal bruge deres.
__________________ AVi ADM9.1 m. subwoofer/Sony MDR F1/Sony X303ES
Panasonic PX71, PS3, ReadyNAS Duo
|
| Til top |
|
| |
Hans J Forum Bruger

Bruger siden: 25 Maj 2005 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 2285
|
| Sendt: 28 December 2007 kl. 20:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
flaz skrev:
Hej,
Min kæreste har været så smart at spilde saft i vores fjernbetjening. Er der nogen som ved hvor man kan købe en ny?
- jeg har prøvet at skille den ad, men kan kun få skruerne ud og så kan jeg ikke komme videre 
Alternativet er en ny, men jeg synes det er svært at finde noget som er pænt - har I evt nogle forslag?
Mvh Malik |
|
|
Fjernbetjeninger har som regel en del plastic"tænder" som holder den sammen, de kan være møgvære at skille ad, måske er der nogen herinde som ved hvordan man gør det korrekt. Jeg selv bruger som regel en lille kniv eller neglefil. Man skal lirke forsigtigt hele vejen rundt, men det er svært uden at lave mærke. __________________ Fanatisme er den største trussel mod mennesket.
HD-DVD: Fordi livet er for kort til regionskoder
PS3 fordi Bluray 24fps og HD-lyd er nice
|
| Til top |
|
| |
flaz Forum Bruger

|
| Sendt: 28 December 2007 kl. 21:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hans J skrev:
flaz skrev:
|
Hej,
Mvh Malik
|
|
|
Fjernbetjeninger har som regel en del plastic"tænder" som holder den sammen, de kan være møgvære at skille ad, måske er der nogen herinde som ved hvordan man gør det korrekt. Jeg selv bruger som regel en lille kniv eller neglefil. Man skal lirke forsigtigt hele vejen rundt, men det er svært uden at lave mærke.
|
|
|
Ja præcis, jeg har også prøvet at lirke den op.. hvilket har resulteret i nogle små-ridser på den anden side, den er mere eller mindre ødelagt alligvel! Knapperne er helt fedtede ind 
|
| Til top |
|
| |
flaz Forum Bruger

|
| Sendt: 28 December 2007 kl. 22:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så fik jeg kål på den fjernbetjening! Her har jeg prøvet at markere hvor de der pastic"tænder" cirka sidder:

|
| Til top |
|
| |
hynne Forum Bruger

Bruger siden: 01 December 2005 Lokalitet: Sydsjælland
Status: Offline Indlæg: 32
|
| Sendt: 29 December 2007 kl. 15:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
Prøv at se på www.koz.dk hvis den ikke er der så skriv en mail til dem, svare rimeligt hurtigt
de skaffede mig en orginal til et ældre thomson anlæg
|
| Til top |
|
| |
flaz Forum Bruger

|
| Sendt: 29 December 2007 kl. 23:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nu hvor jeg skrev 'kål' så mente jeg ordnet..altså fixet 
Den virker som det skal nu.. dog er det kommet nogle mærker på siden, men det er ikke alverdens!
Tak for indlæg allesammen 
|
| Til top |
|
| |
Hans J Forum Bruger

Bruger siden: 25 Maj 2005 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 2285
|
| Sendt: 30 December 2007 kl. 09:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
Lækkert du fik den ordnet  . Husk at drikke sukkerfrit i nærheden af fjernbetjeninger.
__________________ Fanatisme er den største trussel mod mennesket.
HD-DVD: Fordi livet er for kort til regionskoder
PS3 fordi Bluray 24fps og HD-lyd er nice
|
| Til top |
|
| |