| Forfatter |
|
Acer Forum Bruger

Bruger siden: 06 Juni 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 3734
|
| Sendt: 31 December 2007 kl. 10:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
Efter at have flyttet grejet over i et rack er min fjernbetjening pludselig holdt op med at virke . Ifølge troubleshooting-guiden i manualen kan det skyldes tildækket IR-sensor, hvilket ikke er tilfældet, eller for svage batterier. Efter at have prøvet et par sæt billige batterier prøvede jeg med dugfriske Duraceller og så virkede den er par timer hvorefter den nu er holdt op med at virke igen. Jeg har prøvet at resette den men det virker heller ikke.
Med til historien hører dog, at for et års tid siden blev der spildt et glas rødvin ned i den hvorefter den efter en aftørring dog fungerede upåklageligt.
Et andet spørgsmål, fungerer Logitech harmony 525 sammen med AVR8500 ? Jeg vil egentligt gerne have en multifjernbetjening, men jeg har forgæves forsøgt at kontrollere om 525'eren har koderne til min defekte fjernbetjening - jeg kan af gode grunde ikke lære 525'eren noget med en død H/K-remote __________________ Fyrer De, Hr. ? Nej da, jeg har H/K
|
| Til top |
|
| |
exciter Forum Bruger

Bruger siden: 06 Oktober 2003 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 1443
|
| Sendt: 01 Januar 2008 kl. 12:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Karl Heinz Forum Bruger

Bruger siden: 12 Marts 2007 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 33
|
| Sendt: 01 Januar 2008 kl. 12:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
Eller du kan låne dig til en fjernbetjening, og så lære din universal fjernbetjening det du skal bruge.
Jeg har fx den samme fjernbetjening. Alternativt kan du måske låne en der hvor du købte din reciever?
|
| Til top |
|
| |
Acer Forum Bruger

|
| Sendt: 02 Januar 2008 kl. 10:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har fået en anelse liv i den igen, engang imellem virker den lidt men man skal ofte helt tæt på receiveren med den og så "løber" såvel indstillingerne som volumen når der trykkes på en op- eller ned-tast.
Hvordan skiller men den ad iøvrigt, jeg kan ikke se nogle skruer heller ikke i batterirummet ? __________________ Fyrer De, Hr. ? Nej da, jeg har H/K
|
| Til top |
|
| |
Karl Heinz Forum Bruger

Bruger siden: 12 Marts 2007 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 33
|
| Sendt: 02 Januar 2008 kl. 10:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hmm. Det ved jeg faktisk heller ikke.
Jeg kan heller ikke se nogen skruer eller lignende. Og jeg har ikke lyst til at brække min op, så jeg ikke kan samle den igen. Det er aldrig pænt med en fjernbetjening hvor det er nødvendigt med en stor elastik rundt om... Det virker lidt amatør-agtigt.
Du er velkommen til at låne min remote, hvis du får behov og er i nærheden af Esbjerg... 
|
| Til top |
|
| |
Acer Forum Bruger

|
| Sendt: 03 Januar 2008 kl. 10:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
Karl Heinz skrev:
|
Hmm. Det ved jeg faktisk heller ikke.
Jeg kan heller ikke se nogen skruer eller lignende. Og jeg har ikke lyst til at brække min op, så jeg ikke kan samle den igen. Det er aldrig pænt med en fjernbetjening hvor det er nødvendigt med en stor elastik rundt om... Det virker lidt amatør-agtigt.
Du er velkommen til at låne min remote, hvis du får behov og er i nærheden af Esbjerg... 
|
|
|
Tak for tilbuddet men jeg har bestilt en Logitech så nu må vi se om den kan med det samme eller den skal læres op - i sidstnævnte tilfælde kan det være jeg kigger forbi så den kan få lidt opdragelse __________________ Fyrer De, Hr. ? Nej da, jeg har H/K
|
| Til top |
|
| |
BasHunter Udelukket fra forum

Bruger siden: 15 November 2007 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 96
|
| Sendt: 03 Januar 2008 kl. 10:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Acer Forum Bruger

|
| Sendt: 04 Januar 2008 kl. 15:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det skyldes ski' nok et for stort indtag af sild og brændevin henover julen...Hik  __________________ Fyrer De, Hr. ? Nej da, jeg har H/K
|
| Til top |
|
| |