Bruger siden: 15 Juli 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 22
Sendt: 21 Januar 2004 kl. 22:13 | IP-adresse registreret
Jeg har mig et Philips 32" fjernsyn med Pixel Plus.
Det der irriterer mig er at ved visse film (især tegnfilm, animationer og så'en), så er der meget flimmer ved visse farver. Jeg kan se en større effekt ved flimmeriet hvis jeg sætter skarpheden op, men jeg har den på lav og kan stadigvæk se en væsenlig grad af flimmer.
Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 7545
Sendt: 09 Oktober 2004 kl. 19:12 | IP-adresse registreret
ShadowMage skrev:
Jeg har mig et Philips 32" fjernsyn med Pixel Plus.
Det der irriterer mig er at ved visse film (især tegnfilm, animationer og så'en), så er der meget flimmer ved visse farver. Jeg kan se en større effekt ved flimmeriet hvis jeg sætter skarpheden op, men jeg har den på lav og kan stadigvæk se en væsenlig grad af flimmer.
Håber i kan forstå hvad jeg ævler om.
Hvilken model har du?
Jeg har 9509 og den lider ikke af de problemer - jeg ville gætte på at du har en model med første generations pixelplus!?
__________________ Watching "Full House" with the Olsen-twins feels like having a heart attack in slow motion!!
Bruger siden: 10 September 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 4606
Sendt: 09 Oktober 2004 kl. 20:06 | IP-adresse registreret
Jeg har prøvet med lidt forskelligt. Ingen DNR, fuld DNR. Jeg har også prøvet 100hz og dobbelt linjer. Jeg har skarpheden på nul, men min kontrast er for høj. Har ikke haft tid til at tveake endnu med Video Essentials. Jeg har som sagt også et nyt scart stik på vej, Tech link XS. Jeg bruger lige nu et fem år gammelt iXOS, det med sølvpapir. Dvden er en denon 2200 der kører RGB.
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum