Bruger siden: 20 Oktober 2005 Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline Indlæg: 1870
Sendt: 10 Januar 2008 kl. 13:44 | IP-adresse registreret
Der er også en del der intet har med tilbud at gøre.. mere en slags varekatalog fremviser... Meget er det er også bare generel information fra forhandlerne...
Det er der ikke meget tilbudsavis over - bortset fra at man kan spare 5 kr på en CDafspiller til 25.000.... eller helt op imod 100-200 kr på et eller andet tv-bord eller noget i den dur
Bruger siden: 28 Oktober 2007 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1113
Sendt: 10 Januar 2008 kl. 20:03 | IP-adresse registreret
Jeg er enig med dem der synes at det nærmere sig spam, og desværre drukner nok mange af de rigtige gode tilbud i den til tider ligegyldig informationsmængde der bliver postet igen og igen.
En lille optælling viser at der alene i går (d. 9-1) er bragt hele 45 tilbud, så hvad med at indfører en relativ lille symbolsk betaling på f.eks. 20 kr pr indlæg
Jeg tror de "rigtige" tilbud stadigvæk bliver postet, og nok også nyheder mm. Derimod tror jeg ikke at de samme "tilbud" vil blive bragt med samme hyppighed som nu.
Bruger siden: 20 Oktober 2005 Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline Indlæg: 1870
Sendt: 10 Januar 2008 kl. 20:08 | IP-adresse registreret
Eller også skulle der måske modereres lidt i den sektion også.. ligesom KSB kunne trænge til det når der bliver smidt annoncer ind af samme vare næsten flere gange dagligt.... "KNAL TILBUD - HAMMER BILLIGT - CAPS LOCKK NY PRIS" osv
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum