| Sendt: 13 Januar 2008 kl. 11:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hei. Noen her på forumet som har noen erfaringer med Marantz 6300 platespiller, negativt og positivt? Hva er en fornuftig pris på en fra 1976? http://www.hifisentralen.no/bruktsalg/index.php/topic,11066. 0.html
|