| Forfatter |
|
Slotski Forum Bruger

Bruger siden: 16 Oktober 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 47
|
| Sendt: 22 Januar 2004 kl. 13:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Alle
Jeg er på udkig efter et nogenlunde godt plasma tv. Er der nogen der kan give et godt råd med på vejen? Jeg har set på følgende:
Sony KE50XBR900 - Hitachi 42PMA400 og CL32PD3000 - Panasonic TH42PW6. Evt. kan JVC og Philips også være muligt.
Er der nogen der kender de ovenstående modeller? Specielt Sony'en syntes jeg så godt ud, men jeg er novice på plasma skærme...
Mvh. Martin
|
| Til top |
|
| |
Bjarke88 Forum Bruger

Bruger siden: 16 September 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 45
|
| Sendt: 22 Januar 2004 kl. 23:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvis du skal have plasma, skal du nok kigge på panasonic PW6, de er længst fremme på plasmamarkedet. Kender en der har den omtalte PW6, og det er rimelig suverænt. Har ikke set nogen plasma tv'er der matcher dette. Men det er jo smag og behag, så lad det komme and på en prøve. Personlig ville jeg nok vente 1-1½ år med at købe, da priserne nu for alvor er på vej ned.
|
| Til top |
|
| |
jens Forum Bruger

Bruger siden: 08 April 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 43
|
| Sendt: 22 Januar 2004 kl. 23:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
Den bedste plasma jeg har set er den nye fra Pioneer
|
| Til top |
|
| |
Anders_K Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 670
|
| Sendt: 22 Januar 2004 kl. 23:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
B&O laver jo også biovision 5 tror jeg nok det hedder. Det må altså også betegnes som pænt flot billede
|
| Til top |
|
| |
witzel Lukket konto

Ex-mod.!
Bruger siden: 25 April 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 5619
|
| Sendt: 22 Januar 2004 kl. 23:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
jeg tror også jeg ville gå efter noget panasonic.
Hvis det er de nye HDMI plasma KT Radio har hængende i deres pioneerafdeling, så er jeg langt fra imponeret. den skærm er skuffende, jeg har set pænere pannyskærme til mindre penge.
|
| Til top |
|
| |
Slotski Forum Bruger

|
| Sendt: 23 Januar 2004 kl. 00:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
ER der nogen der ved hvad HDTV betyder og er HDTV det bedste på markedet eller hvad er bedre?
Jeg har indtil videre valgt at kigge nærmere på panasonic, men jeg syntes samtidig også at Sony laver nogle ret flotte ting og jeg har fundet et nyt sony i udlandet til knap 20.000 kr. og der er umiddelbart højere pixels på Sony'en end Panasonic'en.
Mvh. Martin
|
| Til top |
|
| |
ctacta Lukket konto

Bruger siden: 01 August 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1866
|
| Sendt: 23 Januar 2004 kl. 00:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
Slotski skrev:
|
ER der nogen der ved hvad HDTV betyder og er HDTV det bedste på markedet eller hvad er bedre?
Jeg har indtil videre valgt at kigge nærmere på panasonic, men jeg syntes samtidig også at Sony laver nogle ret flotte ting og jeg har fundet et nyt sony i udlandet til knap 20.000 kr. og der er umiddelbart højere pixels på Sony'en end Panasonic'en.
Mvh. Martin
|
|
|
Hej Martin,
Hvorfor ikke anvende søge-funktionen herinde? Når du skriver HDTV så popper der 4 tråde op p.t. og den mest interessante er denne:
http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=3861&KW =HDTV

|
| Til top |
|
| |
Slotski Forum Bruger

|
| Sendt: 23 Januar 2004 kl. 01:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Ctacta
Tak for linket, har du noget kendskab til Sony KE 50XBR KIT? Kan den hamle op med Panasonics forskellige skærme? Jeg tror Sony's er sidste års model, men udfra spec's så syntes jeg den lyder rigtig god - men jeg er virkelig amatør på området.
Der er en del at spare ved Sony'en, men er panny'erne langt bedre??
Mvh. Martin
|
| Til top |
|
| |
ctacta Lukket konto

Bruger siden: 01 August 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1866
|
| Sendt: 23 Januar 2004 kl. 01:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg kender desværre ikke den omtalte Sony. Men har dog bemærket at Sony køre med en meget underlig opløsning, faktisk 1024 x 1024 på næsten alle deres plasma-paneler. Du må ud og se og opleve med egne øjne, specifikationer er ikke alt
|
| Til top |
|
| |