| Sendt: 17 Januar 2008 kl. 10:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg kigger lidt efter en ny (brugt) forstærker, og jeg vil meget gerne finde en, hvor jeg kan tilslutte to højttalersæt og vælge mellem dem eller bruge begge samtidig (A, B, A+B). Men hvad kalder man det i fagsprog? Når jeg kigger rundt, er jeg faktisk i tvivl om, hvorvidt forstærkerne kan det, og om det overhovedet er almindeligt, at forstærkere har to selvstændige udgangspar. Bl.a. har jeg kig på Densen B-100 og Holfi Integra 8.
Hvis forstærkeren ikke har den mulighed, er det så fornuftigt at bruge en eller anden boks mellem forstærker og højttalere?
|