| Sendt: 17 Januar 2008 kl. 21:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er jeg næsten helt sikker på den gør automatisk... hvis du allerede har lyd på fjernsynet nu her når du spiller, så er det højst sandsynligt som det skal være.. Har du derimod kun billede skal du gå ind i menuen på dit fjernsyn og finde noget med lyd og hdmi og så aktivere det.. men det tror jeg ikke er nødvendigt.. ?
|