| Forfatter |
|
king Udelukket fra forum

Montør i Fona - 3/3 advarsler
Bruger siden: 15 Oktober 2003 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 3082
|
| Sendt: 20 Januar 2008 kl. 10:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
Må man spørge om de her på hifi4all snart begynder og teste analog grej (pladespiller - riaa - pickup - tonearm...... o.s.v)
Det har nu været oppe og vende 100 gange her på dete forum - og hver gang siger de at de arb.... på sagen 
Så mit spøgsmål er hvornår og hvor længe skal i arb... på det ???????
|
| Til top |
|
| |
jensen Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi
Bruger siden: 01 April 2003 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 6646
|
| Sendt: 20 Januar 2008 kl. 10:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
king skrev:
|
Må man spørge om de her på hifi4all snart begynder og teste analog grej (pladespiller - riaa - pickup - tonearm...... o.s.v)
Det har nu været oppe og vende 100 gange her på dete forum - og hver gang siger de at de arb.... på sagen 
Så mit spøgsmål er hvornår og hvor lange skal i arb... på det ???????
|
|
|
Problemet har de nogle til det ??.
|
| Til top |
|
| |
Mulan Forum Bruger

Bruger siden: 11 Januar 2006 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 212
|
| Sendt: 20 Januar 2008 kl. 11:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja det kunne da være spændende med test af noget andet end cd og forstærkere og højtalere, det giver jeg dig ret i, men der er jo masser af steder man kan finde tests af pladespiller, arme og pu'er.
Men King du skriver jo selv stolpe op og stolpe ned om din Avid men aldrig noget vi andre kan bruge til noget andet end at den spiller musik.
Hvad med at du startede med at skrive en test af din Avid, du låner jo også ofte masser af spændende udstyr hvad med at skrive tests af dem ? nogen gange skal man jo være forgænger for at andre følger med, i stedet for altid at pege fingre, husk på når man peger på andre med 1 finger er der 3 der peger på en selv.
|
| Til top |
|
| |
witzel Lukket konto

Ex-mod.!
Bruger siden: 25 April 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 5619
|
| Sendt: 20 Januar 2008 kl. 11:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
king skrev:
Så mit spøgsmål er hvornår og hvor længe skal i arb... på det ??????? |
|
|
vi arbejder på det !  Det er fint du bliver ved med at bringe det frem, det viser at der stadig er interesse for det. Men det ændrer ikke det faktum, at vi ikke har tid til det lige nu. Januar og februar er store eksamenstid, for en del af redaktionen, og for os andre er det det almindelige arbejde der presser. HIFI4ALL.DK er et fritidsprojekt for os alle, så det er sjovt nok i fritiden vi skal finde tid til det. men ANMELDERE SØGES!
http://www.hifi4all.dk/job/
|
| Til top |
|
| |
lexus Forum Bruger

Bruger siden: 26 Januar 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1037
|
| Sendt: 20 Januar 2008 kl. 11:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
ja,kom i gang king....
|
| Til top |
|
| |
king Udelukket fra forum

|
| Sendt: 20 Januar 2008 kl. 12:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mulan skrev:
|
Ja det kunne da være spændende med test af noget andet end cd og forstærkere og højtalere, det giver jeg dig ret i, men der er jo masser af steder man kan finde tests af pladespiller, arme og pu'er.
Men King du skriver jo selv stolpe op og stolpe ned om din Avid men aldrig noget vi andre kan bruge til noget andet end at den spiller musik.
Hvad med at du startede med at skrive en test af din Avid, du låner jo også ofte masser af spændende udstyr hvad med at skrive tests af dem ? nogen gange skal man jo være forgænger for at andre følger med, i stedet for altid at pege fingre, husk på når man peger på andre med 1 finger er der 3 der peger på en selv.
|
|
|
Det hvad jeg skriver om Avid Acutus er jo heller ikke løjn..... den spiller nemlig kun musik, ikke mindre heller ikke mere !!!
Eller man kan også sige det sådan her ! "The Truth, nothing more, nothing less" 
Ps... at en pladespiller kan (spille musik eller synge) er det bedste jeg kan sige om noget - og det er jo nemlig det der handler om ........... ikke
|
| Til top |
|
| |
king Udelukket fra forum

|
| Sendt: 20 Januar 2008 kl. 12:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
witzel skrev:
king skrev:
|
Så mit spøgsmål er hvornår og hvor længe skal i arb... på det ???????
|
|
|
vi arbejder på det ! 
Det er fint du bliver ved med at bringe det frem, det viser at der stadig er interesse for det. Men det ændrer ikke det faktum, at vi ikke har tid til det lige nu. Januar og februar er store eksamenstid, for en del af redaktionen, og for os andre er det det almindelige arbejde der presser. HIFI4ALL.DK er et fritidsprojekt for os alle, så det er sjovt nok i fritiden vi skal finde tid til det.
men ANMELDERE SØGES!
http://www.hifi4all.dk/job/
|
|
|
Jeg ville meget gerne hjælpe jer - men der står at...
Du er minimum 20 år
Du kan indgå i et team og samarbejde?
Du kan arbejde selvstændigt?
Du kan tage imod kritik?
Du kan skrive flydende og livligt, og er du god til stavning og tegnsætning?
Du formår at skrive ca. 1 artikel om måneden
Du kan målrette dine artikler til HIFI4ALL.DK´s brede målgruppe?
Du er ikke tilknyttet branchen kommercielt
Og som du sikkert ved så har du jo selv sagt at jeg SKAL være branchemellem selv om jeg ikke er det !!
Og jeg staver ikke meget godt 
Men...... netop om pladespiller kan jeg snakke meget med om (og har prøvet mange og hørt mange) - så måske hvis i vil slette det med at jeg skal være branchemellem, så vil jeg gerne hjælpe hifi4all med at lave nogle analog test !!!
|
| Til top |
|
| |
lexus Forum Bruger

Bruger siden: 26 Januar 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1037
|
| Sendt: 20 Januar 2008 kl. 12:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
super king....
|
| Til top |
|
| |
Jesper Juul Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 3139
|
| Sendt: 20 Januar 2008 kl. 12:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
king skrev:
Mulan skrev:
|
|
|
|
Det hvad jeg skriver om Avid Acutus er jo heller ikke løjn..... den spiller nemlig kun musik, ikke mindre heller ikke mere !!!
Ps... at en pladespiller kan (spille musik eller synge) er det bedste jeg kan sige om noget - og det er jo nemlig det der handler om ........... ikke |
|
|
Ja så bliver det ihvertfald verdens korteste anmeldelse.  __________________ Jesper Juul
|
| Til top |
|
| |
Mulan Forum Bruger

|
| Sendt: 20 Januar 2008 kl. 12:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
king skrev:
Mulan skrev:
|
|
|
|
Ps... at en pladespiller kan (spille musik eller synge) er det bedste jeg kan sige om noget - og det er jo nemlig det der handler om ........... ikke
|
|
|
Ja hvis man ikke kan formå at udtrykke sig bedre eller bare ikke gider, kan man jo altid bruge den tomme froskel at det spiller musik, dette udtryk siger absolut ikke en skid om hvad produktet kan.
Der er MANGE alternativer til AVID, der er ingen tvivl om at din AVID sikkert er god men det er ikke den eneste pladespiller i verden, men det er da sjovt at AVID ikke på deres hjemmeside bare skriver ( den spiller musik ) så må dette jo være nok .
Ligeledes kan jeg jo ikke forstå hvorfor du råber på tests, hvis du kan nøjes med at den spiller musik, så er alt jo som det skal være.
Alle HiFi anmeldere verden over i kan godt sige jeres job op, King har løst den store gåde om HiFi og alle dets fasetter, skriv det spiller musik og så er den hjemme det bliver sku nogle tynde blade og hjemmesider vi kommer til at se i fremtiden.
|
| Til top |
|
| |
king Udelukket fra forum

|
| Sendt: 20 Januar 2008 kl. 12:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kære Mulan
Nu handler tråden jo ikke om min Acutus - og hvis du har noget i mod min Acutus så skriv det til mig i en PM eller til hifi4all og ikke i denne her tråd !!!!!!
Oki...... og nu tilbage til trådens spøgsmål 
|
| Til top |
|
| |
janils Branchemedlem

Pladespilleren.dk
Bruger siden: 02 Januar 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 3096
|
| Sendt: 20 Januar 2008 kl. 12:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Alle de pladespillere jeg har prøvet leverer musik, når nålen sænkes ned i rillen 
Men MÅDEN de leverer musikken på, er ofte MEGET forskellig!
__________________ Jan Nielsen
Music is all about the groove, and you don't find grooves on a cd......
|
| Til top |
|
| |
king Udelukket fra forum

|
| Sendt: 20 Januar 2008 kl. 12:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
janils skrev:
|
Alle de pladespillere jeg har prøvet leverer musik, når nålen sænkes ned i rillen 
|
|
|
Se... det er nemlig helt rigtig
Nok også derfor jeg mangler/ønsker - nogle gode test her på denne side som jeg kan bruge til noget om pladespiller, måske kan jeg blive lidt klogere 
Ps... jeg syntes bare at man snakker og skriver mere og mere om Pladespiller her på siden - så det kan jo ikke skade med nogle gode test !!
|
| Til top |
|
| |
Mulan Forum Bruger

|
| Sendt: 20 Januar 2008 kl. 13:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
janils skrev:
|
|
|
|
Der er ingen tvivl om at der er forskeld på måden de forskellige arme, værker og pu'er formidler musikker, men man kan ikke bare gemme det under ( det spiller musik ) forklar nu hvad det er der udgør forskellen.
At skrive det spiller musik, er en lam betegnelse for det hele spiller musik, der er som du skriver blot forskeld på hvordan og det er jo dem der er spændende.
|
| Til top |
|
| |
Mulan Forum Bruger

|
| Sendt: 20 Januar 2008 kl. 13:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
king skrev:
|
Kære Mulan
Nu handler tråden jo ikke om min Acutus - og hvis du har noget i mod min Acutus så skriv det til mig i en PM eller til hifi4all og ikke i denne her tråd !!!!!!
|
|
|
Jeg har intet imod din Actus og det skriver jeg heller ikke, jeg vil blot provokere dig til at skrive hvordan den spiller og ikke den l**te sætning det spiller musik, der må jo være en årsag til du syntes den er så god.
|
| Til top |
|
| |
Groove Udelukket fra forum

Bruger siden: 05 Marts 2004 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 1787
|
| Sendt: 20 Januar 2008 kl. 13:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja, hvorfor købe en grammofon til at afspille andet end musik?
Man kunne forestille sig en rangliste til testbrug:
Spiller IKKE MUSIK
Spiller IKKE musik
Spiller ikke musik
Spiller musik
Spiller MUSIK
Spiller meget musik
Spiller MEGET musik
Spiller MEGET MUSIK
Det kan faktisk gøres meget detailjeret.... __________________ "Gentlemen! You can't fight in here, this is the war room!"
|
| Til top |
|
| |
king Udelukket fra forum

|
| Sendt: 20 Januar 2008 kl. 13:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mulan skrev:
king skrev:
|
Kære Mulan
|
|
|
Jeg har intet imod din Actus og det skriver jeg heller ikke, jeg vil blot provokere dig til at skrive hvordan den spiller og ikke den l**te sætning det spiller musik, der må jo være en årsag til du syntes den er så god.
|
|
|
Oki..... jeg prøver på denne her måde !!!
Prøv at se et TVprogram der hedder X Factor - nogle kan synge og nogle kan ikke 
Oki...... skal vi prøve ennu engang !!!!!! og nu tilbage til trådens spøgsmål
|
| Til top |
|
| |
witzel Lukket konto

Ex-mod.!
Bruger siden: 25 April 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 5619
|
| Sendt: 20 Januar 2008 kl. 15:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
king skrev:
|
Jeg ville meget gerne hjælpe jer - men der står at...
Du er minimum 20 år
Du kan indgå i et team og samarbejde?
Du kan arbejde selvstændigt?
Du kan tage imod kritik?
Du kan skrive flydende og livligt, og er du god til stavning og tegnsætning?
Du formår at skrive ca. 1 artikel om måneden
Du kan målrette dine artikler til HIFI4ALL.DK´s brede målgruppe?
Du er ikke tilknyttet branchen kommercielt
Og som du sikkert ved så har du jo selv sagt at jeg SKAL være branchemellem selv om jeg ikke er det !!
Og jeg staver ikke meget godt 
Men...... netop om pladespiller kan jeg snakke meget med om (og har prøvet mange og hørt mange) - så måske hvis i vil slette det med at jeg skal være branchemellem, så vil jeg gerne hjælpe hifi4all med at lave nogle analog test !!! |
|
|
vi skal vel ikke have den diskussion igen, vel ? i øvrigt var skribentsøgningen egentlig ikke møntet på dig, men mere på dem der måtte læse med i tråden her, der opfylder kravene. Men det står dig frit for, at lave en brugeranmeldelse.
|
| Til top |
|
| |
king Udelukket fra forum

|
| Sendt: 20 Januar 2008 kl. 16:01 | IP-adresse registreret
|
|