king Udelukket fra forum Montør i Fona - 3/3 advarsler
Bruger siden: 15 Oktober 2003 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 3082
Sendt: 22 Januar 2008 kl. 15:47 | IP-adresse registreret
Købte lige denne her Lp - selv om jeg har den org udgave, så tabte jeg kæben over denne her udgave som kommer på 2LPer og i 180grams super pres og men en 16 siders bog !!
Newly Remastered - First Time Ever Pressed on 2 LPs! This album plays at regular 33 1/3 rpm speed but was cut with no compression or limiting, Universal used wider groove spacing for better sound.......! og det kan bare høres og prøv så lige at høre BONOs stemme her på denne udgave
Det er et must , at købe den nye udgave - hvis du er til musikken !
Bruger siden: 19 September 2007 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 55
Sendt: 28 Januar 2008 kl. 18:49 | IP-adresse registreret
U2 - The Joshua Tree er et af de 3 bedste albums der nogenside er lavet.... Jeg kan godt forestille mig at det lyder så flot og med masser af nerve på vinyl (har dog selv kun CD). Jeg har den i en boks udgave (CD) med bog, ekstra cd og DVD -Super lyd!
I min verden er det så tæt på kunst man kan komme og et af de få albums der overgår det er: Pink Floyd`s Dark side of the moon..
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum