Tilbage til HIFI4ALL.DK 19. juni 2026 | 01:40   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Digital lyd
 HIFI4ALL Forum : Digital lyd
Emne Emne: Slim Devices Transporter og Squeezebox (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 3
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Brian7500
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 12 April 2005
Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline
Sendt: 22 Januar 2008 kl. 16:22 | IP-adresse registreret  

Er der nogen der har erfaringer med disse apparater?

Jeg er begyndt at lege med tanken om at gemme cderne væk og streame fra computeren.

Men har ingen erfaring med dette overhoved.

Jeg er med på, at du skal have lagret al din musik på harddisken og på hvordan du kobler Transporteren/Squeezeboxen til anlægget. Men hvordan skal musikken lagres?

Kan den gemmes helt ukomprimeret på computeren eller hvad er den bedste fremgangsmåde til dette?

Alle med erfaringer på området og/eller disse produkter. Fyr endelig løs.

Brian7500

Til top Vis Brian7500's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Brian7500

Peiter
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 10 Maj 2005
Lokalitet: Vestsjælland
Sendt: 22 Januar 2008 kl. 16:47 | IP-adresse registreret  

http://forums.slimdevices.com/ God læselyst

Kabler: NLE
Til top Vis Peiter's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Peiter

Brian7500
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 22 Januar 2008 kl. 16:49 | IP-adresse registreret  

Peiter skrev:
http://forums.slimdevices.com/ God læselyst

Tak, tak...

Brian7500

PSSO
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 08 Januar 2004
Lokalitet: Sønderjylland
Sendt: 22 Januar 2008 kl. 17:57 | IP-adresse registreret  

HF har testet Squeezebox'en (http://www.mailedi.dk/squeezeboks/res/Document/slimdk.pdf) og Transporter

PSSO
Forum Bruger
Forum Bruger