Sendt: 22 Januar 2008 kl. 19:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Alle,
ja jeg vælger lige denne kategori da jeg ikke mener at indlægget kan placeres i en anden. Men kort fortalt så er jeg kommet i gang med min "2." periode med god lyd og har i denne omgang stik mod min gamle interesse, kastet mig over en løsning med både lyd og billede.
Men nu hvor der er gået nogle måneder så har jeg erkendt at jeg stadig brænder for almindelig stereo og ofte fanger mig selv i bare at bruge aften efter aften på at høre musik....og der lever mit nuværende anlæg bare ikke op til hvad jeg vil have.
Så derfor er jeg nu fast besluttet på at jeg SKAL have en rørforstærker igen...og har fundet et supert interessant eksemplar som er et kanont udgangspunkt (siger ikke hvilken for den skal helst ikke snuppes af andre). Men ny forstærker kræver også nu cd og nye højttalere....som nok skal komme senere.
Men mit dilemma er nok ret basalt og lidt af et luksus problem måske ? Jeg vil nemlig IKKE skille mig af med mit nuværende anlæg da jeg nyder en fed film med slag i mellemgulvet....og derfor skal jeg have 2 anlæg ind på et relativt begrænset område uden at det skal ligne en hifi butik !
Det gyldne spørgsmål: Hvilke løsninger har I andre valgt i tilfælde af at der skulle bruges to anlæg...et til musik og et til film ???
Kom med råd...please..!?! Skal jeg ikke bare starte med at købe forstærker, senere en cd afspiller og så nogle højttalere....og så bekymre mig om plads og opstilling senere ??
__________________ Mvh Jakob
|