Tilbage til HIFI4ALL.DK 3. juni 2024 | 02:50   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Analog lyd
 HIFI4ALL Forum : Analog lyd
Emne Emne: Vigtigheden af højtaler-kabel (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 8
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
SK085
Lukket konto
Lukket konto
Avatar
Dobbeltprofil

Bruger siden: 31 Januar 2008
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 25
Sendt: 06 Februar 2008 kl. 17:18 | IP-adresse registreret  

Hvor vigtigt er gode højtaler-kabler og hvor dyrt skal man købe ?

Jeg har en NAD C355BEE stereo forstærker som er tilsuttet et par Dali Concept 1 højtalere. Jeg har brugt Hi-Fi Klubbens eget mærke, Argon, som højtaler-kabel. Nærmere betegnet er det: Argon 5301 jeg har brugt ( http://www.hifiklubben.dk/produkter/kabel/hoejttalerkabel/ar gon_5301_kabel_hvid.htm).

Vil jeg kunne hente noget ved at påmontere bananstik eller benytte et bedre kabel ? Kablerne løber henholdsvist ca. 10 og 15 meter.

Med venlig hilsen
Jakob



__________________
NAD C355BEE + Dali Concept 1 Link
Til top Vis SK085's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af SK085
 
Music4life
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 25 Juni 2007
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 3752
Sendt: 06 Februar 2008 kl. 17:33 | IP-adresse registreret  

SK085 skrev:

Hvor vigtigt er gode højtaler-kabler og hvor dyrt skal man købe ?

Jeg har en NAD C355BEE stereo forstærker som er tilsuttet et par Dali Concept 1 højtalere. Jeg har brugt Hi-Fi Klubbens eget mærke, Argon, som højtaler-kabel. Nærmere betegnet er det: Argon 5301 jeg har brugt ( http://www.hifiklubben.dk/produkter/kabel/hoejttalerkabel/ar gon_5301_kabel_hvid.htm).

Vil jeg kunne hente noget ved at påmontere bananstik eller benytte et bedre kabel ? Kablerne løber henholdsvist ca. 10 og 15 meter.

Med venlig hilsen
Jakob

Kabler er en jungle og afhænger meget af din tålmodighed og især pengepung. Med det kabeltræk som du skal have kan det blive en dyr affære. Generelt kan man sige at kabler kan give en stor lydmæssig forbedring hvilket jeg også må sande. Det bedste er at købe kabel med 14 dg. returret eller låne en såkaldt kabelkuffert med hjem.  Hos hificable.dk kan du bla. købe dit kabel med 14 dg. returret. Du spørger også om bananstik skulle give en lydmæssig forbedring. Dertil må jeg sige nej. Det gør det kun lettere når du skal teste kabler



__________________
"Det er musikken det drejer sig om"
Til top Vis Music4life's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Music4life
 
diamondduck
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 30 Januar 2006
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 1322
Sendt: 06 Februar 2008 kl. 17:33 | IP-adresse registreret  

bananstik vil kun forværre,men det er praktisk.

du vil få klar bedre lyd vil du vælge bedre/dyre kabler. gerne fra hifiklubben

Supra har nogle kabler til henholdsvis 25.- 0g 50 pr.meter der er fornuftige

jeg mener dog at længderne skal være ens i de str. du nævner.Altså 2X15 meter skal du så købe
Til top Vis diamondduck's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af diamondduck
 
TruthSpinner
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar

Bruger siden: 27 Juli 2005
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 875
Sendt: 06 Februar 2008 kl. 17:33 | IP-adresse registreret  

Det er et kontroversielt emne og du vil få svar i øst og vest.

Min personlige holdning er at bananstik bør undgås og at kablet bør have et stort tværsnit, gerne 4 kvadrat. En rimelig skærmning er nok heller ikke at foragte, særligt ved så lange kabeltræk på steder hvor der sikkert ligger andre kabler.

Dvs. et kabel i rimelig kvalitet, uden at jeg mener at du behøver at hoppe helt overbord.
Til top Vis TruthSpinner's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af TruthSpinner
 
diamondduck
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 30 Januar 2006
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 1322
Sendt: 06 Februar 2008 kl. 17:38 | IP-adresse registreret  

indtil nu er vi da rimlig enig,eller hva'
Til top Vis diamondduck's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af diamondduck
 
abj_eskimo
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 18 Marts 2004
Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline
Indlæg: 148
Sendt: 06 Februar 2008 kl. 17:58 | IP-adresse registreret  

Noget godt isoleret (evt skærmet) kobberkabel med et ordentligt tværsnit og en masse ledere burde være fint uanset om det hedder "noname", supra, Van den Hul eller Nordost..

Hvis jeg var dig ville jeg låne (evt købe hvis ikke det er muligt at låne) 1m af det ene og 1m af det andet sov, og så teste dem op imod hinanden derhjemme (evt blindtest).. Så kan du jo med egne øre vurdere hvor meget ekstra du får og om du vil betale for det...
Til top Vis abj_eskimo's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af abj_eskimo
 
kvaal
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 10 December 2004
Lokalitet: Norge
Status: Offline
Indlæg: 188
Sendt: 06 Februar 2008 kl. 18:29 | IP-adresse registreret  

NADforsterkere er generelt ufølsomme på høyttalerkabler, og fungerer godt med mange varianter, men noe forskjell kan du oppleve. På signalsiden
er det mye å hente. Jeg har god erfaring med Kimber signalkabler og Supra høyttalerkabler på NAD.
Til top Vis kvaal's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af kvaal
 
SK085
Lukket konto
Lukket konto
Avatar
Dobbeltprofil

Bruger siden: 31 Januar 2008
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 25
Sendt: 06 Februar 2008 kl. 19:07 | IP-adresse registreret  

Mange tak for svarene. Jeg vil helt sikkert droppe idéen med bananstik. Men vil kigge på muligheden for et bedre kabel...

Takker :)



__________________
NAD C355BEE + Dali Concept 1 Link
Til top Vis SK085's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af SK085
 
Stanley
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 29 Januar 2006
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Indlæg: 3344
Sendt: 06 Februar 2008 kl. 19:34 | IP-adresse registreret  

diamondduck skrev:
indtil nu er vi da rimlig enig,eller hva'

Så er jeg da lidt ked af at ødelægge den gode stemning, men jeg mener helt seriøst at det vil være spild af penge. Hvis det nævnte anlæg skal opgraderes, er højttalerkabler efter min mening det sidste der skal bruges penge på.

 

Til top Vis Stanley's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Stanley
 
zirio
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 02 Oktober 2005
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 1256
Sendt: 06 Februar 2008 kl. 19:46 | IP-adresse registreret  

Jeg tilslutter mig bestemt holdning til at gode kabler kan ændre lyden!...

Jeg smed et par Nordøst Flatline Gold på mine gamle CV AL-1000 (havde før Tara Labs Omni 2 90kr m) kontra Flatline til 1800krm, og jeg kunne virkelig høre forskel!..Gav musikken et betydligt løft!...

Prøvede også lige en lille test på mine nuværende B&W 604 S3, nøjjj sikke en forbedring!...

Men et endegyldigt svar på simpelthen være - Prøv dig frem!...Du kan ikke få noget svar herinde fra, som vil passe 100% med det du sikkert selv kommer til at synes!..Så du må bare prøve dig frem!..Personligt mener jeg ikke det gør den store forskel med / uden-bananstik, mens andre sikkert synes noget andet!..Så ned og prøv - 14 dages returret...

mvh Zirio

Gymnasiekælderen 2 - Opdateret 6. Feb - Nu med B&W Front +  Nye billeder  

Til top Vis zirio's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af zirio
 
dude2005
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 05 Februar 2007
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 154
Sendt: 06 Februar 2008 kl. 20:26 | IP-adresse registreret  

Jeg spillede på 4 meter silvan installationskabel, og det lød godt...
Men fandt så også ud af, hvor himmelråbende meget bedre det kunne blive, da jeg købte et sæt Mictor Ragtime Blues. Mictor mener mange er et hjemmebrænderi med amatør hifi - hvilket det måske også er. Har prøvet et par af hans signalkabler uden større succes. Men er ihvertfald glad for højtalerkablet.
En dag vil jeg prøve at sammenligne det med noget overdrevet dyrt, og så om der engang mere er at hente.

Men som tidligere nævnt, der er fandme en jungle! Helt ærligt, så skulle du - hvis det er god lyd du savner - skifter alle dine ting ud!
Til top Vis dude2005's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af dude2005
 
Stanley
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 29 Januar 2006
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Indlæg: 3344
Sendt: 06 Februar 2008 kl. 20:32 | IP-adresse registreret  

zirio skrev:

Jeg tilslutter mig bestemt holdning til at gode kabler kan ændre lyden!...

Jeg smed et par Nordøst Flatline Gold på mine gamle CV AL-1000 (havde før Tara Labs Omni 2 90kr m) kontra Flatline til 1800krm, og jeg kunne virkelig høre forskel!..Gav musikken et betydligt løft!...

Det bliver så kun 54.000,- kr når han skal bruge 30 meter.

zirio skrev:

Så ned og prøv - 14 dages returret...

Det gælder vist ikke ret mange steder.

 

 

Til top Vis Stanley's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Stanley
 
dude2005
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 05 Februar 2007
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 154
Sendt: 06 Februar 2008 kl. 20:38 | IP-adresse registreret  

Kommer nordost ikke kun i bestemte længder?...
Til top Vis dude2005's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af dude2005
 
fredmarantz
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 22 Marts 2006
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 2439
Sendt: 07 Februar 2008 kl. 00:09 | IP-adresse registreret  

Stanley skrev:

diamondduck skrev:
indtil nu er vi da rimlig enig,eller hva'

Så er jeg da lidt ked af at ødelægge den gode stemning, men jeg mener helt seriøst at det vil være spild af penge. Hvis det nævnte anlæg skal opgraderes, er højttalerkabler efter min mening det sidste der skal bruges penge på.

 

Jeg erklærer mig fuldstændig enig med Stanley - det er mere eller mindre spild af gode penge.

Hvis højttalerne og deres placering betyder 75%-af anlæggets samlede lyd og lydkildernes transducere (aftastere - tonehoveder og hvad har vi 15% - preamp/poweramp mv. de sidste 9,99 %, så kan kablerne måske lige snige sig ind og give 0,01 % i påvirkning af lyden. Jeg er fuldstændig overbevist om, at psykologien her er en fantastisk medvind for de, som sælger og fremstiller kabler.

Dette er selvfølgelig en lidt poppet opstilling, men dette er min erfaring gennem 35 år.

Dette kan selvfølgelig være en svær eén at sluge for folk, som har taget et prioritetslån hjem afdragsfrit for at kunne betale kabler - eller har lagt en karriere an på at sælge dem, men ......

Venligst

Freddy

 

Til top Vis fredmarantz's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af fredmarantz
 
flechr8
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 20 Januar 2004
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 163
Sendt: 07 Februar 2008 kl. 01:33 | IP-adresse registreret  

fredmarantz skrev:
Stanley skrev:

diamondduck skrev:
indtil nu er vi da rimlig enig,eller hva'

Så er jeg da lidt ked af at ødelægge den gode stemning, men jeg mener helt seriøst at det vil være spild af penge. Hvis det nævnte anlæg skal opgraderes, er højttalerkabler efter min mening det sidste der skal bruges penge på.

 

Jeg erklærer mig fuldstændig enig med Stanley - det er mere eller mindre spild af gode penge.

Hvis højttalerne og deres placering betyder 75%-af anlæggets samlede lyd og lydkildernes transducere (aftastere - tonehoveder og hvad har vi 15% - preamp/poweramp mv. de sidste 9,99 %, så kan kablerne måske lige snige sig ind og give 0,01 % i påvirkning af lyden. Jeg er fuldstændig overbevist om, at psykologien her er en fantastisk medvind for de, som sælger og fremstiller kabler.

Dette er selvfølgelig en lidt poppet opstilling, men dette er min erfaring gennem 35 år.

Dette kan selvfølgelig være en svær eén at sluge for folk, som har taget et prioritetslån hjem afdragsfrit for at kunne betale kabler - eller har lagt en karriere an på at sælge dem, men ......

Venligst

Freddy

 

Hej Freddy

Tak for ovennævnte priotetsorden. Jeg gik ellers og var lidt i tvivl om hvordan alt det hersens hifi synergi effekt virker. Men takket være dig ved jeg nu at hvis mine højttalere koster 75000 kr er det spild at bruge mere end 10000 kr på forstærkeren og kablerne må i aller bedste fald være en korroderet udgave af en gammel stof netledning... Det vil dermed sige at en Krell 750Mcx udelukkende giver mening hvis højttalerne koster over en million.

Hov jeg må også lige huske at takke dig for at oplyse mig om mit åbenlyse selvbedrag, da jeg rent faktisk har brugt penge på kabler. Set i visdommens bagspejl ved jeg nu at jeg ikke kan høre forskel på kabler.. Jeg købte dem kun for at imponerer pigerne - du ved den der med at spørge om du vil med hjem og se fars kabelsamling.. Den virker hver gang.



__________________
Chuck Norris can judge your stereo by its cover
Til top Vis flechr8's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af flechr8
 
kappen
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar
Rabu Acoustics

Bruger siden: 29 Juli 2007
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 1401
Sendt: 07 Februar 2008 kl. 01:55 | IP-adresse registreret  

Citater fra kabelanmeldelser her fra siden:


Og lyden… oh lyden. Hold da kæft, nu bliver jeg helt kåd igen. Der er simpelthen så meget hul igennem, at jeg slet ikke tror min egne ører. Jeg har hørt mange kabler i alle prisklasser, men det her slår alt.

Det første jeg bemærkede var perspektivet: 200 m. dybt, 40 m. bredt og 20 m. højt til det buede loft. Så præcist kan det beskrives. Du får det, som det er på indspilningen. Alt bliver fremstillet i ren 3D. Under testen lyttede jeg bl.a. til en super duper indspilning af tryllefløjten, fra Deutche Grammophone. Det var fuldstændig som at være til stede. Så meget rum og luft, at det slet ikke var nødvendigt at lukke øjnene, for at ”se” teatersalen.

Du sidder og ser på/lytter til en fuldstændig sort tavs baggrund. Alt er animeret i farver. Lydene popper frem, for så at forsvinde igen. Lyden er nærmest organisk i sin fremtræden. Detaljeringen er fuldstændig fantastisk. Det myldrer frem med ting som jeg aldrig før har hørt på mine plader. Alle disse detaljer prikker på en dejlig, men knivskarp, måde i ørerne. Jeg ville ha’ mere, og blev ved med at sætte ny musik på. Også plader som aldrig bruges i testøjemed. Jeg fik en hel ny pladesamling med dette kabel. Der er masser af luft omkring alle de udøvende musikere. Alt er placeret præcist, og bliver på sin plads hele tiden uden at rode rundt. Stemmer er super klare og detaljerede med alle de små lyde der følger, når man synger. Vejrtrækning, smask og klik fra tungen. Musikken blomstrer! Det er sprødhed, som når en frisk gren knækker fra et træ. Sprødt og saftigt. Selv dårlige indspilninger, præsenteres silkeblødt. Lyden er dog ikke farvet, som det måske lyder på det jeg skriver. Faktisk er lyden fra dette kabel meget neutral, men mangler dog lige det sidste for at nå hele vejen.

Bækkener klinger ud på vidunderligste vis med en raslende messinglyd, efter et skarpt og præcist anslag. Stemmer er ikke bare naturlige, men levende. De præsenteres med en helt ekstraordinær 3-D fornemmelse. Du kan række ud og kramme sangerne. Perspektivet er åbent som en ladeport, intet holdes tilbage. Fuldstændig som Revelation signalkablet fra samme producent. Detaljeringen er fænomenal. Du sidder tilbage med en fornemmelse af, at have fået 100 % indsigt i PET’s arkiver. Alt er fremme i offentligheden.


At høre på den slags får mig til at tænke på clairvoyanter, håndlæsere og folk der hævder at være blevet bortført af marsmænd!

At folk vælger at bruge månedslønne på kabler, voodoo, og andet newage/alternativ energi og auraer må være op til dem selv, men at prakke uvidne og uerfarne på at, de ikke kan leve uden synes jeg er for langt ude.

Der er ultimativt _intet_ der tyder på at kabler kan have en indflydelse på lyden i den grad som nogle hævder.
Til top Vis kappen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af kappen
 
fredmarantz
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 22 Marts 2006
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 2439
Sendt: 07 Februar 2008 kl. 02:17 | IP-adresse registreret  

flechr8 skrev:
fredmarantz skrev:
Stanley skrev:

diamondduck skrev:
indtil nu er vi da rimlig enig,eller hva'

Så er jeg da lidt ked af at ødelægge den gode stemning, men jeg mener helt seriøst at det vil være spild af penge. Hvis det nævnte anlæg skal opgraderes, er højttalerkabler efter min mening det sidste der skal bruges penge på.

 

Jeg erklærer mig fuldstændig enig med Stanley - det er mere eller mindre spild af gode penge.

Hvis højttalerne og deres placering betyder 75%-af anlæggets samlede lyd og lydkildernes transducere (aftastere - tonehoveder og hvad har vi 15% - preamp/poweramp mv. de sidste 9,99 %, så kan kablerne måske lige snige sig ind og give 0,01 % i påvirkning af lyden. Jeg er fuldstændig overbevist om, at psykologien her er en fantastisk medvind for de, som sælger og fremstiller kabler.

Dette er selvfølgelig en lidt poppet opstilling, men dette er min erfaring gennem 35 år.

Dette kan selvfølgelig være en svær eén at sluge for folk, som har taget et prioritetslån hjem afdragsfrit for at kunne betale kabler - eller har lagt en karriere an på at sælge dem, men ......

Venligst

Freddy

 

Hej Freddy

Tak for ovennævnte priotetsorden. Jeg gik ellers og var lidt i tvivl om hvordan alt det hersens hifi synergi effekt virker. Men takket være dig ved jeg nu at hvis mine højttalere koster 75000 kr er det spild at bruge mere end 10000 kr på forstærkeren og kablerne må i aller bedste fald være en korroderet udgave af en gammel stof netledning... Det vil dermed sige at en Krell 750Mcx udelukkende giver mening hvis højttalerne koster over en million.

Hov jeg må også lige huske at takke dig for at oplyse mig om mit åbenlyse selvbedrag, da jeg rent faktisk har brugt penge på kabler. Set i visdommens bagspejl ved jeg nu at jeg ikke kan høre forskel på kabler.. Jeg købte dem kun for at imponerer pigerne - du ved den der med at spørge om du vil med hjem og se fars kabelsamling.. Den virker hver gang.

Jahh...Det er jo også en måde at fortolke mit indlæg på.......Be my guest!

Vh

Freddy

Til top Vis fredmarantz's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af fredmarantz
 
flechr8
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 20 Januar 2004
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 163
Sendt: 07 Februar 2008 kl. 02:34 | IP-adresse registreret  

fredmarantz skrev:
flechr8 skrev:
fredmarantz skrev:
Stanley skrev:

diamondduck skrev:
indtil nu er vi da rimlig enig,eller hva'

Så er jeg da lidt ked af at ødelægge den gode stemning, men jeg mener helt seriøst at det vil være spild af penge. Hvis det nævnte anlæg skal opgraderes, er højttalerkabler efter min mening det sidste der skal bruges penge på.

 

Jeg erklærer mig fuldstændig enig med Stanley - det er mere eller mindre spild af gode penge.

Hvis højttalerne og deres placering betyder 75%-af anlæggets samlede lyd og lydkildernes transducere (aftastere - tonehoveder og hvad har vi 15% - preamp/poweramp mv. de sidste 9,99 %, så kan kablerne måske lige snige sig ind og give 0,01 % i påvirkning af lyden. Jeg er fuldstændig overbevist om, at psykologien her er en fantastisk medvind for de, som sælger og fremstiller kabler.

Dette er selvfølgelig en lidt poppet opstilling, men dette er min erfaring gennem 35 år.

Dette kan selvfølgelig være en svær eén at sluge for folk, som har taget et prioritetslån hjem afdragsfrit for at kunne betale kabler - eller har lagt en karriere an på at sælge dem, men ......

Venligst

Freddy

 

Hej Freddy

Tak for ovennævnte priotetsorden. Jeg gik ellers og var lidt i tvivl om hvordan alt det hersens hifi synergi effekt virker. Men takket være dig ved jeg nu at hvis mine højttalere koster 75000 kr er det spild at bruge mere end 10000 kr på forstærkeren og kablerne må i aller bedste fald være en korroderet udgave af en gammel stof netledning... Det vil dermed sige at en Krell 750Mcx udelukkende giver mening hvis højttalerne koster over en million.

Hov jeg må også lige huske at takke dig for at oplyse mig om mit åbenlyse selvbedrag, da jeg rent faktisk har brugt penge på kabler. Set i visdommens bagspejl ved jeg nu at jeg ikke kan høre forskel på kabler.. Jeg købte dem kun for at imponerer pigerne - du ved den der med at spørge om du vil med hjem og se fars kabelsamling.. Den virker hver gang.

Jahh...Det er jo også en måde at fortolke mit indlæg på.......Be my guest!

Vh

Freddy

Forholder mig bare til det du skriver.. og laver lidt sjov med det .



__________________
Chuck Norris can judge your stereo by its cover
Til top Vis flechr8's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af flechr8
 
Stemer
Lukket konto
Lukket konto
Avatar
Lukket - eget ønske!

Bruger siden: 21 Oktober 2004
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 418
Sendt: 07 Februar 2008 kl. 03:17 | IP-adresse registreret  

SKO85: Hvis du lytter i et blot nogenlunde almindeligt værelse, forbyder jeg dig at bruge en krone på højttalerkabel, før du har brugt mindst lige så mange penge på akustikregulering, som du indtil videre har brugt på hele dit anlæg...

__________________
Forhandler af Danley Sound Labs

Tror du på Hifi?
Til top Vis Stemer's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Stemer
 
Buyer no 1
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 10 Oktober 2007
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 210
Sendt: 07 Februar 2008 kl. 19:46 | IP-adresse registreret  

Som zirio siger: Du må prøve det

Som alternativ til at købe med returret, kan du jo tage dine nuværende kabler med til forhandleren, og bede om at lytte til det samme anlæg med dine kabler hhv. nogle kabler der skulle være bedre.  Det giver selvfølgelig ikke det endegyldige svar på hvordan det lyder hjemme hos dig selv, men det giver dig en idé om hvor stor forskellen måtte være. 

Til top Vis Buyer no 1's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Buyer no 1
 

Side af 8 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2024 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes